Bekijk volle/desktop versie : perfectionist in huis



Pagina's : [1] 2 3 4

04-10-2012, 13:10
Mij vriendin heeft een man die heel erg moeilijk doet. Hij wil alle goed hebben, gebeurt dat niet krijgt ze bonje.
Zo moet ze om 5 uur het eten op tafel hebben, zijn kleren moeten allemaal gestreken worden inclusief sokken en onderbroeken.
Als zij met hem opstap gaat moet zij er ook chic bijlopen, anders gaat ze niet mee.Haar kinderen mogen niet vies zijn of met tweedehands kleren rondlopen.
Ze heeft een x de groenten van marmita niet goed door laten koken en het hem voorgeschoteld, hij pleurde heel de tafel in de lucht

Zij heeft meskiena zoveel sbar.

Moeilijk hoor zo een man.

04-10-2012, 13:11


Moge Allaah haar bijstaan. Ameen.

04-10-2012, 13:19
Als het dat maar is...

04-10-2012, 13:19
Met de koekkepan moet ie krijgen!

04-10-2012, 13:22


sokken strijken

04-10-2012, 13:22
Zij laat het toe. Dus waarom niet?

04-10-2012, 13:23

Citaat door Maghrebiaa_:
Zij laat het toe. Dus waarom niet?
Idd en dan klagen

04-10-2012, 13:25

Citaat door prisonbreak:
sokken strijken
Onderbroeken

04-10-2012, 13:28
Wat een rare vent..

Of mannen die zich mee bemoeien met het huishouden aub doe normaal zelf doen ze helemaal niks.

04-10-2012, 13:29

Citaat door Jst_s:
Onderbroeken
ja ook, echt gek! Zehma haar vrouw heeft niks anders te doen.

04-10-2012, 13:33

Citaat door dounia2:
Idd en dan klagen
Strijken kan ik nog vatten, als je toch strijkt en hij wilt dat zo graag dan doen we dat maar. Maar met het koken bemoeien en de kinderen en huishouden Dan doe ik echt niks meer in huis.

Dan heb je gewoon 2 vrouwen in huis Dat was niet de bedoeling toen ik ging tekenen!

04-10-2012, 13:38
Dan maar iedere dag bonje. Wat een ondankbare hond bahbahh

04-10-2012, 13:38


Ben met een perfectionist qua huishouden getrouwd

Meneer moet stofzuigen zodra hij een kruimel ziet, zijn kledingkast is altijd opgeruimd en alles hangt op kleur, zo ook sokken schoenen en sneakers.

Als hij een glas uit de keukenkast pakt dan moet hij het nog een x wassen, gaan we uit eten dan checkt hij altijd bestek en de borden ik zwijg over het eten.
Na het douchen dweilt hij gelijk de badkamer, soms is het niet eens nodig.

Alle potjes, blikjes ed staan netjes gesorteerd in de kast met etiket aan de voorkant.

Ik denk dat hij lijdt aan dwangneurose

04-10-2012, 13:40

Citaat door lovestory:
Ben met een perfectionist qua huishouden getrouwd

Meneer moet stofzuigen zodra hij een kruimel ziet, zijn kledingkast is altijd opgeruimd en alles hangt op kleur, zo ook sokken schoenen en sneakers.

Als hij een glas uit de keukenkast pakt dan moet hij het nog een x wassen, gaan we uit eten dan checkt hij altijd bestek en de borden ik zwijg over het eten.
Na het douchen dweilt hij gelijk de badkamer, soms is het niet eens nodig.

Alle potjes, blikjes ed staan netjes gesorteerd in de kast met etiket aan de voorkant.

Ik denk dat hij lijdt aan dwangneurose
Word jij er niet gek van? Of ben je het inmiddels al gewend?

04-10-2012, 13:45

Citaat door Maghrebiaa_:
Word jij er niet gek van? Of ben je het inmiddels al gewend?



Soms is het wel lekker want ik weet dat hij toch gaat schoonmaken, als ik hem echt boos wil hebben moet ik huis onopgeruimd maken en potjes anders zetten, zijn kleren door elkaar

Hihi volgens mij gaat hij mij onbewust wat aandoen

Pagina's : [1] 2 3 4