Bekijk volle/desktop versie : Ik heb iemand uitgescholden



Pagina's : [1] 2

03-10-2012, 14:35
op Facebook heb ik een berichtje verzonden naar iemand die ik haat: Je bent leijk.

Diegene bleek online te zijn en schreef terug naar mij: Sorry?

Vervolgens heb ik die persoon geblokkeerd en mijn account gedeactiveerd....kan die persoon nog steeds mijn bericht terugzien en aangifte doen?

03-10-2012, 14:38


Aangifte doen waar? Bij de politie??

Waarom post je iets en krabbel je later terug..?

03-10-2012, 14:43
je kan helemaal niet blokkeren op facebook, het is geen msn.

03-10-2012, 14:47
haha grapjas

03-10-2012, 14:48


Jij bent laf.
Als je iemand durft uit te schelden, dan moet je ook mans genoeg zijn om tegen krtiek te kunnen.

03-10-2012, 14:49

Citaat door 704903:
je kan helemaal niet blokkeren op facebook, het is geen msn.
Tuurlijk kan je wel mensen blokkeren!

03-10-2012, 14:49

Citaat door Um_Yahya:
Aangifte doen waar? Bij de politie??


03-10-2012, 14:51
nee dumbassss je kan alleen mensen verwijderen!!


Citaat door souhaila_19:
Tuurlijk kan je wel mensen blokkeren!

03-10-2012, 14:52
hij heeft iemand bedreigd zeker ?!

03-10-2012, 14:55

Citaat door stemwilders:
op Facebook heb ik een berichtje verzonden naar iemand die ik haat: Je bent leijk.

Diegene bleek online te zijn en schreef terug naar mij: Sorry?

Vervolgens heb ik die persoon geblokkeerd en mijn account gedeactiveerd....kan die persoon nog steeds mijn bericht terugzien en aangifte doen?
ze kunnen je ip adres en je adres achterhalen en komen je halen

03-10-2012, 14:56

Citaat door maaltje:
ze kunnen je ip adres en je adres achterhalen en komen je halen
Ja vooral met zo een nick.

03-10-2012, 14:59

Citaat door prisonbreak:
Ja vooral met zo een nick.
Precies kunnen ze eindelijk hun zjnoen ergens op botvieren

03-10-2012, 15:00


April 9Nadine
Hanane, ben je nu in Marokko?

April 11Hanane
Helaas niet meer.. Jij?

about an hour agoNadine
HELP! VERBINTENISSENRECHT SURVEILLANT!

Oke goed ging super! D (dat emilio ofzo arrest), A (geldnet nog iets arrest), Juist (ING/BERA arrest....

Wist alles wel durf alleen niet 27 uit de 30 te roepen, want ik vind dat binnen een uur alles noteren lastig. Maar ieder geval al 10? 12? punten? 2 keer 4 punten voor de meerkeuze en 2? of 4? voor die stelling als je juist of onjuist schrijft....Met het in ieder geval noemen van de arresten erbij en bijvoorbeeld die toetsing aan de openbare orde voorwaarde erbij hoop ik toch wel redelijk gescoord te hebben.

Echter zoals altijd ben ik BANG en vertrouw ik de mensheid niet. Na het maken van de eerste vraag dus die D emilo apotheek ofzo arrest dacht ik Wat ziet het er uit. Dus ik om nieuwe opgaven vragen en de eerste vraag netjes overschrijven en het tentamen afmaken. Dit doe ik weleens vaker zodat alles er toch net netjes uitziet uiteindelijk. De surveillant komt dan altijd wanneer ik de slordige versie op tafel leg naar me toe en scheurt die versie door midden en gooit het weg. Vandaag trof ik mogelijk een succes Libanezen hater, want dat mens pakte de slordige versie en zette het op haar tafel Hoe groot is de kans dat ze mijn aan het eind ingeleverde volledige tentamen omwisselt met de slordige versie waarop ik maar 1 vraag heb gemaakt? Hoe groot is de kans dat ze de slordige versie die op haar tafel ligt uit domheid tussen de andere tentamens stopt, waardoor ik er uiteindelijk 2 inlever? HET IS NIET GOED Ik ben dan ook wel na het inleveren naar haar toegestapt en heb haar erop gewezen dat ze er wel op let dat die andere op haar tafel de foute versie is. Dit werd met een wazig: 'eeeh ja' beantwoord

Geduld hebben dus tot 17 oktober als ik tussen de 4 en 10 punten zie staan weet ik in ieder geval gelijk dat de foute versie is nagekeken. Hoe overleef ik de komende twee weken?

about an hour agoHanane
Volgens mij stuur je dit naar de verkeerde persoon
Btw kennen wij elkaar?

about an hour agoNadine
NEE! Jij bent toch studentassistent bij rechten?

about an hour agoHanane
Nee niet bij rechten

about an hour agoNadine
Kun je me verwijzen naar iemand die dat bij rechten is?

about an hour agoHanane
Van het vak verbintenissenrecht bedoel je?

59 minutes agoNadine
Trouwens maakt het wat uit? Ik heb vanochtend tussentoets verbintenissenrecht gemaakt. Na de eerste vraag besloot ik om nieuwe opgaven te vragen (je moest de antwoorden in een klein hokje invullen). Dus ik kreeg nieuwe opgaven, maar die surveillant besloot de oude foute versie van mijn tentamen op haar tafel neer te zetten ipv door te scheuren. Wat moet ik nu doen als ze achteraf toch mijn foutieve tentamen tussen al die tentamens heeft gestopt? Dan worden er dus of twee tentamens van mij nagekeken OF misschien alleen de foutieve versie die ze had moeten doorscheuren.

Hangen er trouwens camera's in het M-gebouw op dit moment? Wie weet kan ik dat aanvoeren zodat ze daarop kunnen zien dat de surveillant niets had verscheurd....wie weet mocht ze me niet en heeft ze de goede volledige versie die ik aan het eind heb ingeleverd verscheurd! Ik ben bang

53 minutes agoNadine
HELP! ik ben bang!

52 minutes agoHanane
Ooh wat vervelend! Maar ik zou me er niet echt druk om maken. Je kunt voor zoiets denk ik het beste even contact opnemen met het studiepunt van rechten. Zij kunnen jou hier verder mee helpen. En er hangen idd camera's in het M-gebouw

48 minutes agoNadine
Bedankt!
p.s. de overige student assistenten voeren hun taak niet goed uit en assisteren mij niet. Ze weten niet of er al camera's hangen. En ik kreeg net het advies me uit te schrijven. Dus nogmaals bedankt.

45 minutes agoHanane
Ik las laatst in het EM dat de camera's er al hangen
Waarom uitschrijven?

44 minutes agoNadine
Geen idee, hoe dan ook jullie taak is toch angstige studenten als mij assisteren?

44 minutes agoHanane
Nee niet echt, mijn taak sowieso niet. Maar waar ben je angstig voor?

43 minutes agoNadine
Alles wat met studeren te maken heeft.

34 minutes agoHanane
Dan kun je het beste met een studie-adviseur praten

29 minutes agoNadine
Ach ja, dat is het enige dat jullie adviseren niet waar? RM: Ga naar de psycholoog, ga naar de studieadviseur. Zolang je maar verdwijnt.

Gemene mensen.

VERVOLGENS HEB IK DIT NAAR HAAR ZUS GESCHREVEN:

August 4Nadine
Je bent niet eens mooi!

32 minutes agoBouchra
sorry?

KUNNEN ZE AANGIFTE DOEN?

03-10-2012, 15:02

Citaat door maaltje:
Precies kunnen ze eindelijk hun zjnoen ergens op botvieren
Ja zeker

03-10-2012, 15:03
Eejoooo je wordt gearresteerd en moet 10 jaar zitten

Pagina's : [1] 2