Bekijk volle/desktop versie : Let op: SELECTIE VAN NAVARRA!!



19-12-2004, 16:05
Ja dames en heren. Hierbij deel ik jullie de selectie van de Spaanse regio NAVARRA mee, die op 29 december tegen Marokko zal aantreden. De selectie van NAVARRA bestaat uit de volgende spelers:


Speler Club

César Cruchaga Osasuna

Juantxo Elía Osasuna

Miguel Flaño Osasuna

Raúl García Osasuna

Iñaki Muñoz Osasuna

Patxi Puñal Osasuna

Josetxo Romero Osasuna

César Palacios Numancia

David Aca Txiki Elche

David Cuéllar Gimnástica

Pablo Lusarreta Gimnástica

Gorka de Carlos Real Unión

José Manuel Yanguas Getafe

Txomin Nagore Celta de Vigo

Ismael Marchal Sporting Gijon

Javier Lezáun Lleida

Raúl Iturralde Peña Sport

Chema Jiménez Valladolid

José Manuel Mateo Valladolid

Javier López Vallejo Villarreal

19-12-2004, 16:07


Zoals jullie kunnen zien, spelen veel spelers bij Ossasuna.

19-12-2004, 16:25
best wel een goed team hoor maar ja marokko moet gewoon winnen ,

19-12-2004, 16:27
Nou de selectie van Nevarra zegt me helemaal nix.

Maar onderschatten doe ik zeker niet.

Marokko zal het niet makkelijk gaan krijgen denk ik (hoop ik)!!!

19-12-2004, 17:55



Citaat door marokkaansenerd:
best wel een goed team hoor maar ja marokko moet gewoon winnen ,
Ja ik hoop t voor ze. Die spelers van Ossasuna kennen elkaar goed, terwijl de Marokkanen nog aan elkaar moeten wennen, dus daar moet Zaki ff goed op letten.

19-12-2004, 18:01

Citaat door BonMacho:
Nou de selectie van Nevarra zegt me helemaal nix.

Maar onderschatten doe ik zeker niet.

Marokko zal het niet makkelijk gaan krijgen denk ik (hoop ik)!!!
Marokko zal t zeker niet makkelijk krijgen, want die gasten zijn redelijk fanatiek.

19-12-2004, 19:56
die spelers spelen nooit bij hun eiegen team het zijn bankers wekllah ielle kijk maar op vi.nl

19-12-2004, 20:01

Citaat door marokkaansenerd:
best wel een goed team hoor maar ja marokko moet gewoon winnen ,
Nou er staan niet eens bekende namen tussen en ze spelen allemaal bij middelmatige ploegen du sik weet niet waar jij het op basseert dat Navarra een goed team is?

19-12-2004, 22:51
en de selectie van Marokko ??

20-12-2004, 10:48
Laten we er gewoon vanuit gaan dat Marokko gaat winnen en dat ze niet weer zo kneuzig gaan spelen als de vorige keer tegen Burkina Faso... En idd heb je de stelling van Marokko ook?

20-12-2004, 16:45

Citaat door misssNaoual:
Laten we er gewoon vanuit gaan dat Marokko gaat winnen en dat ze niet weer zo kneuzig gaan spelen als de vorige keer tegen Burkina Faso... En idd heb je de stelling van Marokko ook?
De selectie van Marokko is allang bekend. Als je die na wilt lezen ga dan naar mijn topic: Nieuwtjes aangaande het Marokkaanse elftal. Hij staat helemaal bovenaan in dit sportforum.

20-12-2004, 16:48

Citaat door Kneusje:
Nou er staan niet eens bekende namen tussen en ze spelen allemaal bij middelmatige ploegen du sik weet niet waar jij het op basseert dat Navarra een goed team is?
Navarra is een selectie van spelers uit de regio Navarra (Noord-Spanje), geen bestaand team dat ten eerste. En zo denderend is de Marokkaanse selectie ook weer niet, alle "goede" spelers doen niet mee op 29 December.

20-12-2004, 16:53



Citaat door Atlasleeuw:
Navarra is een selectie van spelers uit de regio Navarra (Noord-Spanje), geen bestaand team dat ten eerste. En zo denderend is de Marokkaanse selectie ook weer niet, alle "goede" spelers doen niet mee op 29 December.
er zijn nog zat spelers in de selectie die goed zijn hoor , boutahar abdessadki diane kharja alioui dat zijn allemaal goeie spelers. je hebt wel gelijk als je zegt dat de smaakmakers van het team er niet zijn zairi chamakh elkarkouri enz maar dit zijn goede vervangers

20-12-2004, 16:59

Citaat door Atlasleeuw:
Navarra is een selectie van spelers uit de regio Navarra (Noord-Spanje), geen bestaand team dat ten eerste. En zo denderend is de Marokkaanse selectie ook weer niet, alle "goede" spelers doen niet mee op 29 December.
Daarom juist! Marokko is een team dat georganiseerd klaar moet staan
Anders kunnen ze beter ook niet een oefenwedstrijd tegen dat team spelen

Navarra speelt 1 keer in de zoveel tijd een wedstrijd en de vervangers van de 'goede marokkaanse spelers' zijn ook goed genoeg om hun te vervangen