Bekijk volle/desktop versie : Mn aanstaande



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-10-2012, 13:01
Voordat je dit gaat lezen, dit is echt serieus dus geen onzinreacties!

Het klinkt miss raar maar mijn aanstaande is echt een super geile man en hij heeft het ook altijd over seks enzo. Effe serieus ik hoop echt niet dat ie zich later als een beest gaat gedragen enzo, ben daar wel bang voor ookal is tie heel lief hoorr
Iemand ervaring of tips ofso

03-10-2012, 13:08


bouw een goede conditie op

03-10-2012, 13:14
Je gaat het ook leuk vinden en word je nog erger dan hem.
Komt goed. succes.xx

03-10-2012, 13:17

Citaat door 3isawia:
Je gaat het ook leuk vinden en word je nog erger dan hem.
Komt goed. succes.xx
hahah dit hoor je vaker idd

03-10-2012, 13:19



Citaat door 3isawia:
Je gaat het ook leuk vinden en word je nog erger dan hem.
Komt goed. succes.xx
Hmm denk je? Ik ben geen klein kind meer ofso maar ben er best bang voor, denk echt niet dat ik erger ga worden dan hem haha

03-10-2012, 13:23

Citaat door GoodBadUgly:
hahah dit hoor je vaker idd


Citaat door Metoo.:
Hmm denk je? Ik ben geen klein kind meer ofso maar ben er best bang voor, denk echt niet dat ik erger ga worden dan hem haha
bruidje doen op het begin altijd alsof ze bang zijn. Achteraf zeggen zij tegen hem dan '' schatje kom je slapen (zahma slapen ''.

03-10-2012, 13:28

Citaat door 3isawia:
bruidje doen op het begin altijd alsof ze bang zijn. Achteraf zeggen zij tegen hem dan '' schatje kom je slapen (zahma slapen ''.
Hhahahahahhaha dat zei hij ook een keer, wacht maar later ga je mij vragen. Ik zo hmm nee dat nooit

03-10-2012, 13:29

Citaat door Metoo.:
Hhahahahahhaha dat zei hij ook een keer, wacht maar later ga je mij vragen. Ik zo hmm nee dat nooit
Heb ik kei vaak gezien. mijn neef pas deze zomer getrouwd. Nou dat vrouwtej van hem leek eerst kei heilig enso achteraf hahahaha zij vertelt ons gwn alles.

03-10-2012, 13:34

Citaat door 3isawia:
bruidje doen op het begin altijd alsof ze bang zijn. Achteraf zeggen zij tegen hem dan '' schatje kom je slapen (zahma slapen ''.

03-10-2012, 13:35

Citaat door 3isawia:
Heb ik kei vaak gezien. mijn neef pas deze zomer getrouwd. Nou dat vrouwtej van hem leek eerst kei heilig enso achteraf hahahaha zij vertelt ons gwn alles.
Hahhaha ik hoop dat het ook zal aflopen bij mij, dat mn angst snel zal verdwijnen

03-10-2012, 13:36

Citaat door Metoo.:
Hahhaha ik hoop dat het ook zal aflopen bij mij, dat mn angst snel zal verdwijnen
Bij jou eerste dag al. Dat weet ik al.

03-10-2012, 13:37

Citaat door 3isawia:
Je gaat het ook leuk vinden en word je nog erger dan hem.
Komt goed. succes.xx
Dus dat ....

Ik zie het al voor mij: zegt hij: aub vandaaag niet!!

03-10-2012, 13:37


De sexuele drijfsveer van geestelijk gehandicapte ligt ook velen malen hoger dan de gezonde mens.

03-10-2012, 13:39
Ik snap jou lieverd, ik heb het ook in mijn omgeving meegemaakt dat mannen erger zijn en meiden daarvoor 'bang' zijn. Je moet goed overleggen met je man dat hij niet als een beest te keer moet gaan maar rustig beginnen met voorspel enzo dan komt alles goed inshAllah!

03-10-2012, 13:41

Citaat door 3isawia:
Heb ik kei vaak gezien. mijn neef pas deze zomer getrouwd. Nou dat vrouwtej van hem leek eerst kei heilig enso achteraf hahahaha zij vertelt ons gwn alles.
Hoe kan je zoiets aanhoren !!!

Omggg: Ik nam afscheid van mijn vriendin, zat ze in haar bruidsjurk, mhm ik ging naar huis een 2u later kreeg ik ineens tel van haar . Vond het wild vreemd. Nam niet op een weer belde ze. Toen nam ik op ineens zegt ze tegen mij MIMI WAT MOET IK DOEN. If you know what I mean.

WAYAAW Zei tegen haar laaaaaaaaaaaaat mij met rust, moet niets weten. Wil zelfs niet eens weten dat jullie al thuis zijn!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7