Bekijk volle/desktop versie : Communicatie slecht met je partner?



Pagina's : [1] 2

03-10-2012, 00:07
Geen probleem, deze negert legt het even fijn uit.
Ik wil er ook twee van.

[video]http://www.dumpert.nl/mediabase/6378462/095e5fbe/man_legt_uit_waarom_je_connected_moet_zijn.html[/video]

03-10-2012, 00:10


What theeeee!

Als hij twee iPhones krijgt, no war anymore?

03-10-2012, 00:13
Lig zelf in een deuk, aparte kerel. Get money. Get connected.. "Hello Japan? Fuck u cant understand you"

03-10-2012, 00:17
En nu die Koreaan van Gangnam Style erbij halen. Die zou zoiets ook goed uitleggen.






- Sorry, heb dat dansje en clipje vandaag pas ontdekt dus ik ben daar echt in de ban van -

03-10-2012, 00:18


PS/ Hoe komen jullie toch aan zo'n grappige video's altijd? Ik vind er nooit wat.

03-10-2012, 00:19
Dat zou heel ongefundeerd zijn, als die Psy van Gangnam style erbij kwam, maar goed zelfde categorie even ongefundeerd. Dus het mag, hij belde immers Japan, Zuid-Korea kan dus ook.

En heb je al stiekem dat dansje lopen proberen?

03-10-2012, 00:22
wil je imponeren met je bekakt nederlands
draag je ook golfkleding toevallig

03-10-2012, 00:28
Complex. Best vaag.

03-10-2012, 00:29
Japan, I don't fucking understand what you say...

03-10-2012, 00:31

Citaat door Dignified:
Dat zou heel ongefundeerd zijn, als die Psy van Gangnam style erbij kwam, maar goed zelfde categorie even ongefundeerd. Dus het mag, hij belde immers Japan, Zuid-Korea kan dus ook.

En heb je al stiekem dat dansje lopen proberen?
Hmm, waarom zou het ongefundeerd zijn? Ik zie nochtans gelijkenissen. Allebei "vreemdelingen" (hangt af van de locatie waar je je bevindt), marginaal, het gaat om het nieuwste snufje, enzovoort.


PS: Ja heb het geprobeerd! In tegenstelling tot mijn broertje heb ik er tenminste geen verwonding aan overgehouden Dus, dat is al heel wat! (al zeg ik het zelf)

03-10-2012, 00:32

Citaat door Gordijn20:
wil je imponeren met je bekakt nederlands
draag je ook golfkleding toevallig
Mag ik vragen wat dat in godsnaam betekent?

03-10-2012, 00:32

Citaat door Gordijn20:
wil je imponeren met je bekakt nederlands
draag je ook golfkleding toevallig

03-10-2012, 00:36



Citaat door Esel7hie:
Complex. Best vaag.


Best? Dit is vaag joh.


Citaat door -Frappuccino:
Japan, I don't fucking understand what you say...


Die liet me ook spontaan lachen.



Citaat door Sarouchee:
Hmm, waarom zou het ongefundeerd zijn? Ik zie nochtans gelijkenissen. Allebei "vreemdelingen" (hangt af van de locatie waar je je bevindt), marginaal, het gaat om het nieuwste snufje, enzovoort.


PS: Ja heb het geprobeerd! In tegenstelling tot mijn broertje heb ik er tenminste geen verwonding aan overgehouden Dus, dat is al heel wat! (al zeg ik het zelf)
Nou ongefundeerd? Zelfs de interviewer was in een schok, had zeker niet verwacht. Tevens, Psy's videoclip definieert ongefundeerd, ach vind ik dan hé.

Haha, hoe kan je verwondingen oplopen met zo'n een simpel dansje? Ik gok dat jij er wat te maken had?

03-10-2012, 00:40

Citaat door Gordijn20:
wil je imponeren met je bekakt nederlands
draag je ook golfkleding toevallig
Draag je ook airmax en een champion's pak toevallig?

03-10-2012, 00:44

Citaat door Dignified:
Best? Dit is vaag joh.



Die liet me ook spontaan lachen.




Nou ongefundeerd? Zelfs de interviewer was in een schok, had zeker niet verwacht. Tevens, Psy's videoclip definieert ongefundeerd, ach vind ik dan hé.

Haha, hoe kan je verwondingen oplopen met zo'n een simpel dansje? Ik gok dat jij er wat te maken had?
Eerlijk? Tv/filmpjes etc verbazen me allang niet meer. Elke keer dat er iets speciaals of geks gebeurt, denk je dat de interviewer/presentator ook geschokt is, maar niets is minder waar. Alles wordt tegenwoordig in scène gezet. Net zoals mopjes tijdens een talkshow of quiz (zie: "de slimste mens ter wereld&quot. Ze komen toevallig net op de juiste momenten etc. Dus nee, ik vind niet dat de interviewer echt gechoqueerd is.

PSY is gewoon zooooo grappig ! Soms maakt het niet uit, gefundeerd of niet. Als iets grappig is, dan is het zo (ook met die zwarte man). Ik ben iemand die echt met de stomste dingen kan lachen, dus da's al geen probleem

Simpel, simpel... Ik had er helemaal niks mee te maken! Waarom zou ik in godsnaam mijn allerliefste irritant broertje een schaafwond bezorgen? Kan ik er wat aan doen dat hij dat dansje in de tuin voordeed?

Pagina's : [1] 2