Bekijk volle/desktop versie : Assist Rooney of van Persie ...



02-10-2012, 23:11
[video=youtube;x9M7f3P7wT8]http://www.youtube.com/watch?v=x9M7f3P7wT8[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=x9M7f3P7wT8

02-10-2012, 23:11


Rooney > van Persie

Rooney en Falcao zijn beste spitsen ter wereld op dit moment

02-10-2012, 23:31
Niet je praat over afronding 2e goal tazzz

Gruwelijk

02-10-2012, 23:35

Citaat door _Mister_Riffi:
Niet je praat over afronding 2e goal tazzz

Gruwelijk
haha gewoon spitsengoal.
Benzema/Higuain zouden hem ook maken, denk ik

Van Persie: ‘Niet zoveel spelers kunnen zo’n pass geven als Wayne’
Dinsdag, 2 oktober 2012 om 23:19

Robin van Persie maakte dinsdag zijn eerste twee treffers in de Champions League als spits van Manchester United. Uit een vrije trap van Wayne Rooney, met wie hij voor het eerst samen speelde voorin, werkte hij de bal met de schouder in het doel van CFR Cluj. Zijn tweede treffer maakte hij erg mooi, na een al even heerlijke pass van Rooney. De tandem deed zo zijn werk naar behoren.
/

“We stonden vanavond voor het eerst samen in de basis, daar voelen we ons goed over”, sprak Van Persie na afloop aan de Engelse pers. “Natuurlijk deden we het goed, maar het draait uiteindelijk om de teamprestatie. Het begint altijd met een goede pass en daar moet ik Wayne voor bedanken. Niet veel spelers kunnen zo’n pass geven als hij”, vervolgde de aanvaller. In de zomer maakte hij de veelbesproken overstap van Arsenal naar United en met zeven goals in acht wedstrijden bewijst hij zijn klasse en vorm.

Toch is RVP niet honderd procent tevreden, zo zei hij na de zege in Roemenië. “Ik ben wel goed op weg, maar wil graag meer assists. Ik sta nu op zeven doelpunten; in het voetbal draait het echter om méér. Ik heb pas één assist gegeven en dat moet beter. Het kan uiteindelijk altijd beter, vind ik”, aldus Van Persie.

03-10-2012, 00:16




Wat een kop heeft rooney haha

03-10-2012, 00:45

Citaat door marmita-lover:
Rooney > van Persie

Rooney en Falcao zijn beste spitsen ter wereld op dit moment
gomez?