Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie heeft er hier allemaal piercings?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

02-10-2012, 16:53
Ik vraag me af hoeveel Marokkanen hier piercings hebben laten zetten. Alles is welkom van oorstretches tot een gewone navelpiercing of extra oorgaatje!

Hoe vind jij het? Heb je er spijt van?

Mensen die er geen hebben: wat vind je van mensen die het laten zetten?

Ik zie steeds meer Marokkaanse meiden die een neuspiercing laten zetten, verrassend genoeg zelfs veel meiden met een hoofddoek. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben! Het kan leuk staan zolang het maar niet té is.

Yellah deel je mening!

EDIT: Voor de islamfanaten onder ons, ik hoef geen tig malen te lezen of piercings nou haram of halal zijn. Het is hier ondertussen 2 maal gepost geweest en daar lijkt me jullie punt duidelijk mee gemaakt te zijn. Of een piercing nou haram of halal is, daar zijn naar mijn weten érg veel verschillende meningen over omdat alles anders kan geïnterpreteerd worden.

Ik apprecieer het dat er hier wordt op gewezen dat dit en dat niet mag, maar er is geen eenduidig antwoord op de vraag of piercings nou haram of halal zijn. En tot slot: het is geen verminking, een piercing sluit zich gemakkelijk omdat het net zo is als een oorbel. Nu op terug naar het onderwerp.

02-10-2012, 17:00


Ik had 2 piercings waar er nu nog 1 van over is. Ik had een navelpiercing en heb nu nog een traguspiercing. Zie geen reden om er spijt van te hebben, de navelpiercing ging op een gegeven moment ontsteken, toen heb ik hem dicht laten groeien. De traguspiercing zot er nog.

02-10-2012, 17:02
Ik zit er zelf zwaar aan te denken om zo'n traguspiercing te laten zetten, vind zoiets best mooi met een klein diamantje eigenlijk. Maar de pijn? Oefff....

Je ouders hadden er geen problemen mee dat je het wilde?

02-10-2012, 17:05

Citaat door Asra_21:
Ik zit er zelf zwaar aan te denken om zo'n traguspiercing te laten zetten, vind zoiets best mooi met een klein diamantje eigenlijk. Maar de pijn? Oefff....

Je ouders hadden er geen problemen mee dat je het wilde?
Het doet niet echt pijn, het klinkt alleen heel akelig als ze aan het piercen zijn hoor je een vreemd krakend geluid. Mijn ouders vonden het niet echt een probleem. Mijn moeder vroeg zich wel af waar het nou goed voor was zo een navelpiercing. Maar die traguspiercing is net een oorbel in haar beleving.

02-10-2012, 17:05


oorstretch

02-10-2012, 17:11

Citaat door SuaEsposa:
Ik had 2 piercings waar er nu nog 1 van over is. Ik had een navelpiercing en heb nu nog een traguspiercing. Zie geen reden om er spijt van te hebben, de navelpiercing ging op een gegeven moment ontsteken, toen heb ik hem dicht laten groeien. De traguspiercing zot er nog.
Zo een piercing is echt mooi!! heel mischien dat ik em ga zetten..

Heb 2de gaatje gehad en een diamantje bovenin me oor.. heb ze beide niet meer!
Heb er verder ook geen spijt van gehad ofzo, vond wel errug mooi maar uiteindelijk was ik er wel op uitgekeken..

02-10-2012, 17:11

Citaat door SuaEsposa:
Het doet niet echt pijn, het klinkt alleen heel akelig als ze aan het piercen zijn hoor je een vreemd krakend geluid. Mijn ouders vonden het niet echt een probleem. Mijn moeder vroeg zich wel af waar het nou goed voor was zo een navelpiercing. Maar die traguspiercing is net een oorbel in haar beleving.


Je kraakbeen aan diggelen Mijn moeder reageerde alleszins hetzelfde als de jouwe, ze vond het wel oké omdat het nog steeds maar een oor is alleen ziet ze er niet echt het nut niet van in. Zolang het maar niet in het gezicht is vind ze. Waar heb jij hem laten zetten als ik vragen mag?


Citaat door Gordijn20:
oorstretch
Haha, nou het kan leuk staan hoor, zolang je maar niet te groot gaat. 5 mm met zo'n diamanten plug vind ik best leuk staan je ziet niet eens dat het een stretch is dan.

02-10-2012, 17:21
Een traguspiercing is gewoon echt lelijk, wat zijn jullie? gothics?

02-10-2012, 17:22

Citaat door WHITEDIAMOND:
Een traguspiercing is gewoon echt lelijk, wat zijn jullie? gothics?
de associatie met traguspiercing en gothic slaat gewoon helemaal nergens op.

02-10-2012, 17:23
ik heb een tragus, helix, forward helix en een navelpiercing. ik had ook een neuspiercing maar die heb ik eruit gehaald.

02-10-2012, 17:25

Citaat door Sweetylicious_:
Zo een piercing is echt mooi!! heel mischien dat ik em ga zetten..

Heb 2de gaatje gehad en een diamantje bovenin me oor.. heb ze beide niet meer!
Heb er verder ook geen spijt van gehad ofzo, vond wel errug mooi maar uiteindelijk was ik er wel op uitgekeken..

Ik heb ook ooit een 2 en 3e gaatje laten zetten maar die gebruik ik niet meer, zijn aan een kant al dicht ook.

je kan het altijd proberen, brvalt het niet dan haal je het weg.

Citaat door Asra_21:
Je kraakbeen aan diggelen Mijn moeder reageerde alleszins hetzelfde als de jouwe, ze vond het wel oké omdat het nog steeds maar een oor is alleen ziet ze er niet echt het nut niet van in. Zolang het maar niet in het gezicht is vind ze. Waar heb jij hem laten zetten als ik vragen mag?



Haha, nou het kan leuk staan hoor, zolang je maar niet te groot gaat. 5 mm met zo'n diamanten plug vind ik best leuk staan je ziet niet eens dat het een stretch is dan.
Ja moeders eh Ik heb ze bij tattoo bob laten zetten in Rdam. Maar het maakt denk ik niet zoveel uit waar je het zet, tis niet veel spectaculairder als een gaatje schieten.

02-10-2012, 17:27

Citaat door SuaEsposa:
Ik heb ook ooit een 2 en 3e gaatje laten zetten maar die gebruik ik niet meer, zijn aan een kant al dicht ook.

je kan het altijd proberen, brvalt het niet dan haal je het weg.


Ja moeders eh Ik heb ze bij tattoo bob laten zetten in Rdam. Maar het maakt denk ik niet zoveel uit waar je het zet, tis niet veel spectaculairder als een gaatje schieten.
echt wel! piercen moet je niet bij de eerste de beste laten doen hoor. het heeft veel meer voorzorgsmaatregelen nodig dan schieten. als je het op een plek doet waar ze geen hygiënische materialen gebruiken, heb je direct een ontstoken piercing en oor en dat wil je echt niet hebben.

02-10-2012, 17:30



Citaat door WHITEDIAMOND:
Een traguspiercing is gewoon echt lelijk, wat zijn jullie? gothics?
Ik denk dat zelfs hipster gothics ons vierkant uit zouden lachen als we gothic kwamen doen met een tragus piercing.

02-10-2012, 17:30

Citaat door SuaEsposa:
Ik denk dat zelfs hipster gothics ons vierkant uit zouden lachen als we gothic kwamen doen met een tragus piercing.

02-10-2012, 17:32

Citaat door Smiraatje:
echt wel! piercen moet je niet bij de eerste de beste laten doen hoor. het heeft veel meer voorzorgsmaatregelen nodig dan schieten. als je het op een plek doet waar ze geen hygiënische materialen gebruiken, heb je direct een ontstoken piercing en oor en dat wil je echt niet hebben.
Daar hoef je je in nederland denk ik niet zo druk over te maken joh. Althans ik heb daar nooit echt bij stil gestaan. Nu moet ik wel zeggen dat tattoo bob wel een hele goede reputatie heeft op het gebied van zowel tattoos als piercen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12