Bekijk volle/desktop versie : Een vraag voor de zwangere vrouwen of moeders



02-10-2012, 16:22
Hey,

Vanaf hoeveel weken wisten jullie dat jullie zwanger waren of zijn? En voel je iets of totaal niets?
Stel dat je zwanger geraakt tijdens je vruchtbare periode ( dat is toch de periode net voor je maandstonden); krijg je je maandstonden dan nog of hoeft dat niet perse?

pff k weet er zo weinig van en wil zo graag snel weten of ik zwanger ben of ni ...

Groetjes

02-10-2012, 16:42


Meid,ik denk dat je in de war bent betreffend cyclus van een vrouw. Een vrouw die zwanger is kan haar menstruatie niet krijgen.

02-10-2012, 16:47
ik voelde de eerste weken niks, pas na 5 weken voelde ik me moe en suf meer niet

02-10-2012, 16:48

Citaat door Mariah:
Meid,ik denk dat je in de war bent betreffend cyclus van een vrouw. Een vrouw die zwanger is kan haar menstruatie niet krijgen.
haha ja dat weet ik. Maar die eerste maand toch nog wel?

Ik ben zeker in de war, mijn moeder kreeg haar maandstonden terwijl ze 6maand zwanger was van mij.

02-10-2012, 16:49


Bij mijn zoontje kwam ik er pas na 23 weken achter

Bij mijn dochtertje wist ik het al heel snel.

02-10-2012, 16:51

Citaat door Dressforyou:
haha ja dat weet ik. Maar die eerste maand toch nog wel?

Ik ben zeker in de war, mijn moeder kreeg haar maandstonden terwijl ze 6maand zwanger was van mij.
ooh,maar dat is dan heel uitzonderlijk,mashAllah. Normaal gezien zou elk zwangere vrouw beginnen panikeren als ze een bloeding zou krijgen.

Hmm,nee,de eerste maand normaal gezien niet MAAR je heb wel innestelingsbloeding,dus dat betekent dat je een heel lichte bloeding kan krijgen ongeveer tien dagen na de bevruchting. maar dat is geen menstruatie.

02-10-2012, 16:53

Citaat door mijnwondertje:
ik voelde de eerste weken niks, pas na 5 weken voelde ik me moe en suf meer niet
Aah ok. Proficiat alvast :-)

ben te ongeduldig denk ik

02-10-2012, 16:55

Citaat door Mariah:
ooh,maar dat is dan heel uitzonderlijk,mashAllah. Normaal gezien zou elk zwangere vrouw beginnen panikeren als ze een bloeding zou krijgen.

Hmm,nee,de eerste maan normaal gezien MAAR je heb wel innestelingsbloeding,dus dat betekent dat je een heel lichte bloeding kan krijgen ongeveer tien dagen na de bevruchting. maar dat telt niet bij menstruatie.
ja maar ze wist zelf niet dat ze zwanger was. Ze was bevallen van mijn broer en een maand later zwanger geraakt zonder dat ze het besefte. Dus 2 baby's in dezelfde jaar haha.

Ok bedankt voor je uitleg. Ik kan een beetje volgen. K ga nog 1 week wachten en dan ga ik testen :-)

02-10-2012, 16:56

Citaat door trico20:
Bij mijn zoontje kwam ik er pas na 23 weken achter

Bij mijn dochtertje wist ik het al heel snel.
na 23 weken? ik kan nu al ni wachten hahaha.

Proficiat met je wondertjes

02-10-2012, 16:57

Citaat door Dressforyou:
ja maar ze wist zelf niet dat ze zwanger was. Ze was bevallen van mijn broer en een maand later zwanger geraakt zonder dat ze het besefte. Dus 2 baby's in dezelfde jaar haha.

Ok bedankt voor je uitleg. Ik kan een beetje volgen. K ga nog 1 week wachten en dan ga ik testen :-)
Spannend! Moge Allah je kinderwens spoedig vervullen!.

02-10-2012, 16:59

Citaat door Dressforyou:
Aah ok. Proficiat alvast :-)

ben te ongeduldig denk ik
haha ben inmiddels al bevallen ze wordt bijna 1 jaar

02-10-2012, 17:03

Citaat door Mariah:
Spannend! Moge Allah je kinderwens spoedig vervullen!.


Amien :-) Shokran


Citaat door mijnwondertje:
haha ben inmiddels al bevallen ze wordt bijna 1 jaar
Tbarkellah. Rabbi ygalihalek inchallah xxx