Bekijk volle/desktop versie : Achter Gesloten Deuren



02-10-2012, 15:58
Wie kijkt dat ook om 19:00u bij Net5..? Waargebeurde verhalen waarbij een geheim onthuld wordt aan iemand in de nabije omgeving van een hoofdpersoon.

De eerste paar afleveringen waren echt erg!! Zoals een vrouw die niet wist van wie ze zwanger was.. van haar vriend/ man of zwanger geraakt van een slippertje..

Of een aflevering waarbij een stel een kinderwens had maar waarbij de man niet verteld had dat hij een bepaald syndroom heeft waardoor de kans erg groot is dat het een miskraam wordt of dat het kind zwaar gehandicapt ter wereld zou komen.. (uiteindelijk werd het een miskraam).

Of een meid die door een loverboy werd misbruikt..

Of een dame die bij haar ouders en vrienden deed alsof ze ernstig ziek is om alle aandacht op te eisen.. en die kreeg ze ook. Op een gegeven moment wilde ze een kind, maar dat werd haar afgeraden vanwege haar ziekte.. (die ze eigenlijk niet had). dus moest ze t geheim openbaren..

En gister ging het over een man met 70.000 eur schuld, en heeft dit nooit aan zijn partner verteld.. totdat ze een adoptiekind hadden en alles toch boven water zou komen..

Het zijn elke keer weer van die verhaallijnen waarbij je denkt: hoe kun je hiermee rondlopen!!

En wat ik mij afvraag: het zijn filmpjes gebaseerd op waargebeurde verhalen.. hoe komen ze aan al die verschillende acteurs?? Het zijn elke x andere mensen die de situatie naspelen..(overigens: wel goed geacteerd, net echt).

02-10-2012, 16:00


Ik kijk het ook elke dag.. Ik begin me wel meer af te vragen of het wel echt waargebeurde verhalen zijn.