Bekijk volle/desktop versie : Kijk wat een Jood zegt over Real Madrid --> Alderweireld: "Nu minder ontzag voor Real



Pagina's : [1] 2 3

02-10-2012, 09:50
"We moeten Real durven aanpakken. Dat ontbrak er de afgelopen jaren aan. We waren toen bang, we hadden te veel ontzag voor Real. Maar inmiddels hebben we een paar keer tegen ze gespeeld. Het ontzag dat we voorgaande wedstrijden hadden, is nu wel een beetje voorbij denk ik"

hahahahhhahahahahaha hoe durft hij zulke dingen te zeggen man ?

02-10-2012, 11:54


Ze gaan Madrid pakkie geven en daarna Barca. Waarom ook niet.. Ajax duut gewoon leven in 1995 maar guuuuud.

02-10-2012, 12:08
LG...jij moet je bezighouden met het verzorgen van streams en foutieve idiote informatie vanuit je domme connecties in Marokko. Zoals je fabeltje bijv dat het officieel was dat Zaki coach zou worden etc..je kent je eigen stommiteiten wel onderhand. Daarnaast is het misschien verstandig om geschiedenis van je catalaanse clubje te onderzoeken en vooral de link met Ajax.

02-10-2012, 12:23
Ik zou een nummer van Marco Borsato in de spelersbus van Ajax draaien.. namelijk:

De meeste dromen zijn bedrog! XD

02-10-2012, 12:42



Citaat door Jeblie:
LG...jij moet je bezighouden met het verzorgen van streams en foutieve idiote informatie vanuit je domme connecties in Marokko. Zoals je fabeltje bijv dat het officieel was dat Zaki coach zou worden etc..je kent je eigen stommiteiten wel onderhand. Daarnaast is het misschien verstandig om geschiedenis van je catalaanse clubje te onderzoeken en vooral de link met Ajax.
Inschallah winnen ze met 0-10

02-10-2012, 12:43

Citaat door Ghzalaa:
Ik zou een nummer van Marco Borsato in de spelersbus van Ajax draaien.. namelijk:

De meeste dromen zijn bedrog! XD
hahahahahhah inderdaad

02-10-2012, 12:53
Ik denk dat ze van een hele koude kermis terugkomen..

02-10-2012, 13:12

Citaat door Muestra.:
Ze gaan Madrid pakkie geven en daarna Barca. Waarom ook niet.. Ajax duut gewoon leven in 1995 maar guuuuud.
Real zal ajax en barca pakkie geven, let maar op

02-10-2012, 13:16

Citaat door Elhaj_Rwiena:
Real zal ajax en barca pakkie geven, let maar op
Als dat gebeurt, ben ik een heel gelukkig meisje.

02-10-2012, 13:40

Citaat door LaasteGeruchten:
Inschallah winnen ze met 0-10
inshaAllah word je wijzer.

02-10-2012, 13:45

Citaat door Jeblie:
inshaAllah word je wijzer.
Je weet zelf ook dat je morgen in tranen zult uit barsten en jje een hoop tissues nodig zal hebben..

02-10-2012, 13:47

Citaat door Muestra.:
Als dat gebeurt, ben ik een heel gelukkig meisje.
Real zijn in toprvorm,

02-10-2012, 13:52



Citaat door Jeblie:
LG...jij moet je bezighouden met het verzorgen van streams en foutieve idiote informatie vanuit je domme connecties in Marokko. Zoals je fabeltje bijv dat het officieel was dat Zaki coach zou worden etc..je kent je eigen stommiteiten wel onderhand. Daarnaast is het misschien verstandig om geschiedenis van je catalaanse clubje te onderzoeken en vooral de link met Ajax.
welke jood is er nou voor ajax! of ben je marokkaanse jood kan ook ?
mohim houd de telling goed bij vanavond! en je zakdoekjes

02-10-2012, 13:58

Citaat door Salvatore:
welke jood is er nou voor ajax! of ben je marokkaanse jood kan ook ?
mohim houd de telling goed bij vanavond! en je zakdoekjes
Morgen niet vandaag :P

02-10-2012, 14:09

Citaat door Ghzalaa:
Je weet zelf ook dat je morgen in tranen zult uit barsten en jje een hoop tissues nodig zal hebben..


tissues zijn op..heb tranen van t lachen gekregen na Dnjeppertrerpertrofs-psv, utrecht (met 9!!! man)-psv en Rkc-Psv en Achilles 29-psv. Ze waren zelfs uitverkocht die tissues omdat ik al 4 jaar lang huil van het lachen om psv


Citaat door Salvatore:
welke jood is er nou voor ajax! of ben je marokkaanse jood kan ook ?
mohim houd de telling goed bij vanavond! en je zakdoekjes
Het is morgen a teletekstfan.
bestaat er een islamitische club?

Pagina's : [1] 2 3