Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Super producten voor je haar en gezichtsverzorging. Check it out!



01-10-2012, 20:43
Hallo Allemaal,

Op zeer korte termijn wordt ik distributeur van een hele mooie productlijn. Om jullie meer info te geven hierover zal ik een korte omschrijving hieronder geven van de producten en het hoofdbestanddeel. De producten bestaan uit; haarverzorgingsproducten, gezichtsverzorgingsproducten, make-up producten & make-up tasjes. Mijn website (http://www.silktreatmentstore.com/home) is nog in de maak. Hierop komt de mogelijkheid om online te shoppen. Maar jullie kunnen natuurlijk nu al via e-mail een bestelling plaatsen.

Gr,
Hakima
================================================== =========================================

Marokkaanse Argan olie is al lang een goed bewaard geheim en is alleen bekend bij degenen die absoluut het beste trachten in de zorg van het haar.

De Marokkaanse Argan boom draagt een vrucht dat een delicatesse is voor geiten die eten van de vrucht. De harde noot laten zij ongewijzigd. Deze noten worden verzameld door de lokale bevolking die de Argan olie-extract hieruit persen.
Het resultaat? De olie in vloeibare goud van Marokko kan worden gebruikt op alle soorten haren met inbegrip van;

Lang & kort haar, nat of droog haar, krullend & stijl haar, fijn & dik haar, vette of droog haar. Marokkaanse Argan olie kan ook gebruikt worden voor de verzorging van uw huid & nagels. Het heeft de volgende effecten;

Het verminderen van rimpels, verhogen van de elasticiteit van uw huid, revitalisering voor uw huid. Het verzacht de nagelriemen en verzorgt de nagels.

Hair Care producten van Silk olie van Marokko bestaat uit; shampoo, conditioner, serum, beschermende behandelingsspray en een hydraterende masker

Alle olie van Marokko producten zijn geschikt voor gebruik na keratine Straightening doordat ze zout arm zijn en geen natriumchloride bevatten. Olie van Marokko producten bevatten gecertificeerd biologische Argan olie.

Waarschijnlijk zijn dit de meest verbazingwekkende producten en kennen geen keerzijde. Het zijn gewoon de beste haarverzorgings & schoonheidsproducten die beschikbaar zijn, en zijn volkomen natuurlijk.

01-10-2012, 21:26


Prijzen?

Ik ben zelf gek op pure arganolie.

01-10-2012, 23:02

Citaat door Arabiia_Salimaa:
Prijzen?

Ik ben zelf gek op pure arganolie.
Ik heb je een prijslijst gestuurd via PM. Er staan alle producten op, op 2 na. Dit zijn de mascara en de shampoo speciaal voor blond haar. Deze konden er niet meer bij omdat mijn bericht te lang was (max 5000 tekens).

Gr.

02-10-2012, 13:42
zou je mij ook een prijzenlijst willen sturen?
ik gebruik normaal ook alleen argan producten voor mn gezicht, voor mn haar niet echt..
ik ben dit jaar helaas niet naar marokko geweest.. daar sla ik altijd liters argan in. en cremé's en dergelijke.. dus nu het nl ook kan send me the prise list

02-10-2012, 14:03



Citaat door SoessjeZ:
zou je mij ook een prijzenlijst willen sturen?
ik gebruik normaal ook alleen argan producten voor mn gezicht, voor mn haar niet echt..
ik ben dit jaar helaas niet naar marokko geweest.. daar sla ik altijd liters argan in. en cremé's en dergelijke.. dus nu het nl ook kan send me the prise list
Hoi,

Allereerst leuk dat je interesse hebt in onze producten. Zoals ik al aangaf is de website nog in de maak, maar er is al iets op gezet met de producten en de prijzen erbij. Klik op: http://www.silktreatmentstore.com/home. En dan bij producten. Dit zijn echt geweldige producten die super verzorgend en herstellend werken.

Dat is het voorlopige aanbod dat wij hebben. Het zal in de toekomst nog uitgebreid gaan worden.

Mochten jullie vragen hebben. Please let me know!

02-10-2012, 14:16
wel duur. ik denk welk dat het het geld waard is.

02-10-2012, 14:19
Even een kort vraagje... in de shampoo en conditioner zitten geen gevaarlijke stofjes zoals parabenen en dergelijke?

02-10-2012, 14:33

Citaat door kaw_30:
Even een kort vraagje... in de shampoo en conditioner zitten geen gevaarlijke stofjes zoals parabenen en dergelijke?
Nee, de producten zijn 100% vrij van chemische stoffen en parabenen. Het zijn producten die het haar herstellen ongeacht het haartype. Echt proffesionele TOP producten die het geld zeker waard zijn!

02-10-2012, 17:59

Citaat door SilkTS:
Nee, de producten zijn 100% vrij van chemische stoffen en parabenen. Het zijn producten die het haar herstellen ongeacht het haartype. Echt proffesionele TOP producten die het geld zeker waard zijn!
Kan je de ingredienten plaatsen

Potje van de dagcreme is heel mooi,denk dat daar de meeste euro's inzitten...

02-10-2012, 22:43

Citaat door Just-a-Female:
Kan je de ingredienten plaatsen

Potje van de dagcreme is heel mooi,denk dat daar de meeste euro's inzitten...
Dit zijn de hoofd ingredienten waar gebruik van wordt gemaakt voor deze producten;

Argan Oil / Argan Fruit
Aloe Vera
Evening Primose
Vitamin E Oil
Carob Seeds
Citric Acid
Ginseng
Green Tea
Jojoba Oil
Macadamia Nut Oil
Passion Fruit
Rose Geranium Essential Oil
Shea Butter
Sunflower Seed Oil
Wheat Protein
Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil

03-10-2012, 18:17

Citaat door SilkTS:
Dit zijn de hoofd ingredienten waar gebruik van wordt gemaakt voor deze producten;

Argan Oil / Argan Fruit
Aloe Vera
Evening Primose
Vitamin E Oil
Carob Seeds
Citric Acid
Ginseng
Green Tea
Jojoba Oil
Macadamia Nut Oil
Passion Fruit
Rose Geranium Essential Oil
Shea Butter
Sunflower Seed Oil
Wheat Protein
Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil
Graag de INCI-lijst als je die beschikbaar hebt, want dit zullen niet de enige ingredienten zijn.

04-10-2012, 10:03

Citaat door Just-a-Female:
Graag de INCI-lijst als je die beschikbaar hebt, want dit zullen niet de enige ingredienten zijn.


Dit is de info van de shampoo. Het is wel in het engels.

Oil of Morocco Moisture Repair Sulphate-Free Shampoo is a luxurious blend of rich natural ingredients and the amazing miracle oil, Argan. This gentle formula cleanses the hair whist nourishing it with Argan Oil and natural nutrients, leaving the hair full of body and shine.

What’s in it?
Certified Organic Argan Oil:
This key active ingredient provides hydration and silkiness to the hair and contains many vitamins and fatty acids
that have amazing healing properties. In particular, Vitamin E and Lineoic Acids help protect the hair from oxidisation
(ageing), environmental pollution and harsh UV rays. It is non-greasy and light which allows it to penetrate the hair shaft and balance the oil levels of both the hair and scalp.

Certified Organic Macadamia Nut Oil:
Rich in Vitamins A and E, this oil is rich in protein, calcium and potassium to soothe and relax the hair and skin. This oil resembles natural sebum and is easily absorbed and very beneficial for dryness.

Panthenol (Pro-Vitamin B5):
Deeply moisturises the hair and heals the scalp.

Certified Organic Evening Primrose Oil:
High in essential fatty acids; conditions, protects and nourishes.

Certified Organic Aloe Vera:
Derived from the aloe leaf; rich in vitamins, minerals, amino acids, enzymes, proteins, humectants, anti-inflammatory and antibacterial properties.

Certified Organic Evening Primrose Oil:
High in essential fatty acids; conditions, protects and nourishes.

What’s not in it?
Sulphates:
A harsh surfactant (detergent) that can irritate the scalp and cause dryness and flakiness. We use non-sulphate cleansers which are a lot milder.

Parabens:
Preservative that has had links to cancer in women. We chose not to take the risk.

Formaldehyde donors:
(such as Imidazolidinyl urea, Diazolidinyl urea, Quaternium-15 & DMDM Hydantoin)

04-10-2012, 13:05



Citaat door Registratie_:
up
Thnx girl!