Bekijk volle/desktop versie : Wat is dat toch met die getrouwde vrouwen van tegenwoordig?



Pagina's : [1] 2

01-10-2012, 11:16

Citaat door SUPERMAN.:
Ik heb (onlangs) contact (gehad) met 4 Marokkaanse vrouwen die getrouwd zijn. Missen ze wat in het huwelijksleven? Zitten ze in een sleur? Nou ken ik zelfs een aantal meiden die verloofd zijn en elders van het leven genieten, maar van getrouwde vrouwen had ik dat niet in zo een groot aantal verwacht.
.

01-10-2012, 11:23


Wat doe je dan met ze? Het bed delen ?

01-10-2012, 11:26
Denye tkemer.

01-10-2012, 11:26

Citaat door SUPERMAN.:
Doet er niet toe wat ik met ze doe. Ik vind het contact al erg genoeg. Van het 1 komt het ander.
Yhoek zegt net zoveel over jou als over hun, geen respect voor jezelf

01-10-2012, 11:27


Moge Allah Subhana Wa Ta3ala hun op het juiste pad leiden In Shaa Allah, Ameen.

01-10-2012, 11:27
Blijkbaar hebben zij een Superman nodig..

01-10-2012, 11:29

Citaat door SUPERMAN.:
Rot naar je moer man.
typisch een reactie als de waarheid verkondigd worden, lach me stuk hiero.

01-10-2012, 11:30

Citaat door SUPERMAN.:
Ja maar ga dan scheiden ofzo. Blijkbaar is het moeilijk om te gaan scheiden als je 2 of meer kinderen hebt, maar dat je op die manier je leven wilt voort zetten. Vies man.
Hypocriet, jij bent net zo vies. Daarom zei ik: geen zelfrespect. Je bent nog goedkoper dan een hondendrol

01-10-2012, 11:30
Wat doe jij met getrouwde vrouwen?

01-10-2012, 11:32

Citaat door SUPERMAN.:
Ja maar ga dan scheiden ofzo. Blijkbaar is het moeilijk om te gaan scheiden als je 2 of meer kinderen hebt, maar dat je op die manier je leven wilt voort zetten. Vies man.
"Ga dan scheiden ofzo''? Gewoon uit hun buurt blijven dan voorkom jij ook een scheiding.

01-10-2012, 11:35
Wat heb jij met verloofde of getrouwde vrouwen? Je bent waarschijnlijk een keer goed voor de gek gehouden en sindsdien kun je geen greintje respect noch een goed woordje opbrengen voor de verloofde en-/of getrouwde dames.

Lijkt net alsof alleen JIJ toevallig deze dames tegen komt.

01-10-2012, 11:39

Citaat door ..Lina..:
Blijkbaar hebben zij een Superman nodig..
Eerder een Super shmet

01-10-2012, 11:42



Citaat door SUPERMAN.:
Als ik het niet ben, dan is het wel een ander. Het gaat om hun intentie en niet om mij als individu.
Dan is het beste wat je kan die vrouwen op de hoogte te stellen van hun fouten en maken dat je wegkomt. Je kan wel zeggen ja maar het is haar fout niet mijn fout; maar nu ben jij degene die ons dit aan het vertellen bent en daarom krijg alleen jij de volle laag in dit verhaal, want de andere dader is afwezig.

01-10-2012, 11:43

Citaat door Xaviera:
Dan is het beste wat je kan die vrouwen op de hoogte te stellen van hun fouten en maken dat je wegkomt. Je kan wel zeggen ja maar het is haar fout niet mijn fout; maar nu ben jij degene die ons dit aan het vertellen bent en daarom krijg alleen jij de volle laag in dit verhaal, want de andere dader is afwezig.
De dader heeft de topic geopend? Geloof er trouwens geen woord van Gewoon Marokkaanse zwart maken, old news.

01-10-2012, 11:51
Je bent zelf ook verkeerd bezig. Als je zelfrespect had dan had je zelf het contact verbroken. En niet hier doodleuk een topic openen en trots verkondigen dat je met 4 vrouwen contact had die getrouwd zijn.

Pagina's : [1] 2