Bekijk volle/desktop versie : Irakees uit Almere vecht in Syrie.



Pagina's : [1] 2

01-10-2012, 03:26
Dit lees ik net..Ik vraag me af indien dit waar is hoeveel Nederlanders er zijn vertrokken.
Laatst stond er ook een interview in de Engelse krant met een Engelse bekeerde die nu in Syrie vecht.
Moge Allah subhana wa ta'ala hun de overwinning schenken.

[zo 30 sep 2012, 21:20 |
Irakees uit Almere vecht in Syrië AMSTERDAM - Een Irakese man uit Almere vecht in Syrië mee met een extreem-islamitische beweging. Dat meldt VPRO-radioprogramma Bureau Buitenland.

De man werd al in 2011 gearresteerd omdat hij zich zou hebben willen aansluiten bij al-Qaida in Syrië. Na twee weken werd hij vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs, weet het radioprogramma. Na zijn vrijlating reisde hij af naar Syrië en sloot zich aan bij de gewapende groepering Jubhat al-Nusra.

De man is niet meer welkom in Nederland, schrijft Bureau Buitenland. Gerd Leers trok onlangs zijn verblijfsvergunning in en legde hem een reisverbod op, op basis van zijn dreigingsgevaar voor de openbare orde en nationale veiligheid. Hij blijft wel verdachte in de zaak waarvoor hij eerder gearresteerd werd, aldus Bureau Buitenland.]

01-10-2012, 03:46


kijk wat die kuffar doen zo lopen te roepn dat dei smerige assad weg moet en dat hij oorlogs misdaaden pleegt mar al s er een broeder naar syrie wilt gaan dan is het gelijk al-qaida en weet ik veel wat en willen ze die broeder in de gevangens gooien kijk die kuffar willen dat wij ekaar niet gaan helpen dat is wat zij willen ze zijn bang dat als we een eenheid worden dat ze ons dan niet meer kunnen onderdrukken dus het laatste wat ze willen is dat er jingerren naar syrie zullen gaan die vieze kuffar in nederland roepen de hele tijd dat we op moten rotten naar ons eigen land maar als we naar syrie gaan om ons boreders en zusters te helpen dan gooien ze die jongesn liever in de gevangenis

01-10-2012, 10:24

Citaat door KaasUitje:


De man is niet meer welkom in Nederland, schrijft Bureau Buitenland. Gerd Leers trok onlangs zijn verblijfsvergunning in en legde hem een reisverbod op,
hhh
wereldgrap

01-10-2012, 13:02
Kan je niet zeggen over die andere toetsenbord jihadisten, Lekker knus in nederland roepen jihad is fard al ayn ongelovigen dit en dat, boycotten dit en dat, Maar ze hangen wel nog steeds hier rond en leven ze van uitkering en krijgen brood in hun mond gestopt door de kuffaar. Geen achlaaq in hun dawah alleen maar geweld en woede en dat is waar ze de hele dag door mee bezig zijn. Niet wetend dat de shaytaan ze vies heeft misleidt.
Die irakeze man heb ik gekend er is vaak met hem gepraat door de broeders, Die man had zoveel shubuhaat meskien ene keer had ie baard andere keer een snor geen bewijzen en verwerpte de uitspraken van alle geleerden die niet in zijn straatje paste.

Allaahoel Moesta3an Moge Allaah ons en hem leiden Amien,,

01-10-2012, 13:09



Citaat door Selefff:
Kan je niet zeggen over die andere toetsenbord jihadisten, Lekker knus in nederland roepen jihad is fard al ayn ongelovigen dit en dat, boycotten dit en dat, Maar ze hangen wel nog steeds hier rond en leven ze van uitkering en krijgen brood in hun mond gestopt door de kuffaar. Geen achlaaq in hun dawah alleen maar geweld en woede en dat is waar ze de hele dag door mee bezig zijn. Niet wetend dat de shaytaan ze vies heeft misleidt.
Die irakeze man heb ik gekend er is vaak met hem gepraat door de broeders, Die man had zoveel shubuhaat meskien ene keer had ie baard andere keer een snor geen bewijzen en verwerpte de uitspraken van alle geleerden die niet in zijn straatje paste.

Allaahoel Moesta3an Moge Allaah ons en hem leiden Amien,,
weet je wie echt erg is

degene die achter moslims loopt te praten omdat zij uit quraan, sunnah, salaf en khalaf bewijs halen dat jihad voorgeschreven is.

Hoe durf je je nog selef te noemen.

01-10-2012, 13:12
En wij moslims spreken niet over iemands verleden om een moslim zwart te maken. Als wij dat mochten doen, wie van de gehele ummah van het verleden tot nu is dan onschuldig?

01-10-2012, 13:33

Citaat door thegreenbirds:
En wij moslims spreken niet over iemands verleden om een moslim zwart te maken. Als wij dat mochten doen, wie van de gehele ummah van het verleden tot nu is dan onschuldig?
Allhamdullillaah een moslim kan niet tegen jihaad zijn laat dat duidelijk zijn, Ik zie veel zogenaamde jihadisten ulama naar beneden hallen met leugens als dat ze tegen jihaad zijn en paleisgeleerden dit en dat, Shaykh al uthaymeen was degene die deze shubuhaat had weerlegd en had ook gezworen dat het leugens zijn en er geen sprake is van onderdrukking of tegen jihaad zijn.
Wat betreft die irakeze man het enige wat jullie zien is hij is op jihaad gegaan en direct is het een mujahid. Kennen jullie hem persoonlijk.? Weet jij zijn aqeedah & manhaj.? En hoe hij was zijn achlaaq tegenover de moslims en de uffaar.?

Ik heb altijd voor hem gewaarschuwd omdat hij ten eerste geen kennis had over usool van de islam en ten tweede riep hij alleen maar op tot geweld en zaaide alleen maar fitnah. Hij ging zover dat hij ons geen salaam gaf en jongeren opriep om zichzelf te gaan opblazen. Alleen geef ik wel toe dat het wel een man is die het daad bij het woord voegt als je begrijpt wat ik bedoel. Kan je niet zeggen over de andere toetsenbord jihadisten..

01-10-2012, 13:57

Citaat door Selefff:
Allhamdullillaah een moslim kan niet tegen jihaad zijn laat dat duidelijk zijn, Ik zie veel zogenaamde jihadisten ulama naar beneden hallen met leugens als dat ze tegen jihaad zijn en paleisgeleerden dit en dat, Shaykh al uthaymeen was degene die deze shubuhaat had weerlegd en had ook gezworen dat het leugens zijn en er geen sprake is van onderdrukking of tegen jihaad zijn.
Wat betreft die irakeze man het enige wat jullie zien is hij is op jihaad gegaan en direct is het een mujahid. Kennen jullie hem persoonlijk.? Weet jij zijn aqeedah & manhaj.? En hoe hij was zijn achlaaq tegenover de moslims en de uffaar.?

Ik heb altijd voor hem gewaarschuwd omdat hij ten eerste geen kennis had over usool van de islam en ten tweede riep hij alleen maar op tot geweld en zaaide alleen maar fitnah. Hij ging zover dat hij ons geen salaam gaf en jongeren opriep om zichzelf te gaan opblazen. Alleen geef ik wel toe dat het wel een man is die het daad bij het woord voegt als je begrijpt wat ik bedoel. Kan je niet zeggen over de andere toetsenbord jihadisten..
1. erger dan toetsenbordjihadisten zijn toetsenbord-murjia's die ayaat uit Quran verbergen wanneer het onderwerp jihad wordt geopend.

2. Jouw mening over deze irakeze man telt voor niks aangezien jij het in je hoofd haalt om het woordje Jihad te vernederen met "toetsenbordjihadist, dus jouw waarschuwing is onbelangrijk.

Dat je spot met de deen en met moslims zegt veel over jou.

3. Onze mening over elke Moslim is bij voorbaat positief. En wij gaan niet uit van het negatieve van onze broeder in de deen.
Dat adviseer ik jou ook.

01-10-2012, 14:20
Verdere disscussie is ook niet nodig, Allhamdullillaah er zijn betere dingen te doen zoals het leren van Tawheed, Usool thalatha, Loema'toel itiqaad ect, Wij moslims dienen als eerst kennis op te doen wat een middel is tegen onwetendheid, Het is grappig maar ik vroeg eens iemand die erg extreem was in dit soort zaken, Ik vroeg hem wat de naam Allaah betekent en dit wist hij niet eens. Of "ifrada'Allaahoe ta3ala bil Khalq" deed pijn om te zien dat hij dit soort dingen niet eens wist. Maar hij was wel degene die Shaykh Albaanie een murji noemde en beschuldigde hem van het ontkennen van jihaad.

Volgens mij wist deze agh niet eens wat een murji is en wanneer iemand een murji is. Mijn advies is doe kennis op over de usool van de islaam en het verrichten van goeie daden en keer terug naar de grote geleerden zoals: Shaykh Albaanie, Shaykh bin bazz, Shaykh uthaymeen ect..

01-10-2012, 14:24

Citaat door Selefff:
Verdere disscussie is ook niet nodig, Allhamdullillaah er zijn betere dingen te doen zoals het leren van Tawheed, Usool thalatha, Loema'toel itiqaad ect, Wij moslims dienen als eerst kennis op te doen wat een middel is tegen onwetendheid, Het is grappig maar ik vroeg eens iemand die erg extreem was in dit soort zaken, Ik vroeg hem wat de naam Allaah betekent en dit wist hij niet eens. Of "ifrada'Allaahoe ta3ala bil Khalq" deed pijn om te zien dat hij dit soort dingen niet eens wist. Maar hij was wel degene die Shaykh Albaanie een murji noemde en beschuldigde hem van het ontkennen van jihaad.

Volgens mij wist deze agh niet eens wat een murji is en wanneer iemand een murji is. Mijn advies is doe kennis op over de usool van de islaam en het verrichten van goeie daden en keer terug naar de grote geleerden zoals: Shaykh Albaanie, Shaykh bin bazz, Shaykh uthaymeen ect..
akhi wat is het probleem van jouw soort broeders dat jullie altijd trots zijn op de hoeveelheid kennis die jullie hebben?

Jullie reciteren fatihah perfect. Jullie volgen de geleerden tot in de puntjes. Maar jullie geven jullie walaa aan een man die de kuffaar helpen tegen de moslims.

Wallah ik schaam me dat jij zoveel weet, maar tegelijkertijd baat het niet.

01-10-2012, 15:42
DIE broeder is zij leven gaan geven voor onze broeders en zuster in syrie en kijk hoe erg er over hem word gepraat en kijk hoe hij de grond word in getrapt ,,,,,,,,,,,,,,moge allah deze broeder belonen ammeen

sommige mensen zeggen dat ze vor deze broeder hebben gewaarschuwd,,,,,,,,,,,,,,,,begin me nu echt af te vragen wie ze dan hebben gewaarschuwd want hij heeeft al vast gezeten

maarja wat hij ook in zn verleden heeft gedaan laat dat zitten waarom moeten we dat openbaren hij is nu op de juiste pad hij is zijn mede molsims aan het helpen met zn LEVEN

01-10-2012, 16:40
SubhanAllah inplaats van dua maken vragen mensen zich hier af of die wel op de manhadj zit
Feit blijft dat deze man in een gevaarlijk gebied zit en blijkbaar vecht tegen onrecht. Dus inplaats van je afvragen of die alles wel tot in de puntjes zo perfect doet..haal je handen omhoog en maak dua. En stop met roddelen!

01-10-2012, 23:18


moge allah hem belonen

01-10-2012, 23:28
Het westen heeft er grote belangen bij de Bashar netjes blijft zitten, zo las ik dat Amerika in Jordanië aan het voorbereiden is om Syrië binnen te vallen als het gevaar bestaat dat de Mujahideen de chemische wapens van Bashar bereiken. Dat zij de opstand en strijd dus steunen is een grote leugen.

Ik citeer:

"U.S. satellites are monitoring the chemical and biological weapons sites around the clock, and so far "there is no reason to believe they are not secure," one of the U.S. officials said.

The U.S. believes the facilities are guarded by some of the most elite Alawite troops loyal to al-Assad. But the official noted that the opposition forces appear to be gaining strength in some areas, and that the United States, Jordan and the allies are concerned that as the amount of al-Assad controlled territory shrinks, some of those critical facilities could be open to attacks, pilfering or efforts by terrorist groups to buy material.

"This is getting a fair amount of attention," another U.S. official told CNN. Also discussed with Jordanian forces was the possible need for U.S. chemical and biological weapons detecting equipment, the official said.

The overall assessment by the U.S. is that in the event some action had to be taken to secure Syrian chemical, biological or weapons facilities, troops from some country would have to enter Syria in a matter of hours."

Link: http://security.blogs.cnn.com/2012/06/14/u-s-military-completes-planning-for-syria/

01-10-2012, 23:35

Citaat door thegreenbirds:
hhh
wereldgrap
hahahahahahhahahahahahhahahaha alsof hij terug eill. Is wel het laaaatstenwaar hij aan denkt en zal doen hahahahahahahaahhahaah grappigg

Pagina's : [1] 2