Bekijk volle/desktop versie : Ben jij bekeerd tot de Islam en of ken je mensen die bekeerd zijn tot de Islam?



30-09-2012, 13:50
Ben jij bekeerd tot de Islam en of ken je mensen die bekeerd zijn tot de Islam?
Salaam wa aleikoum broeders en zusters,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Hafid Laouikili, beginnend schrijver
En mijn boek gaat over mensen de zich hebben bekeerd tot de Islam.
De laatste jaren is de Islam niet uit het nieuws weg te slaan. Er is vooral heel veel negatief nieuws en dat komt vooral door mensen die de Islam willen vernietigen. Wat ik gemerkt heb is dat ons geloof, de Islam, steeds sterker wordt. Hoe meer er tegenaan wordt geschopt, hoe meer mensen zowel moslims en als niet moslims er in zijn gaan verdiepen. Je ziet steeds meer moslima’s op straat met een Hijab, in de moskee zie je dat er meer mensen komen bidden dan voor heen en je ziet dat er ook steeds meer mensen zijn die zich hebben bekeerd tot de Islam. Ik vind dit persoonlijk super goed en mooi. Daarom wil ik graag hier een boek over schrijven. Ik wil laten zien dat de Islam groeiende is en dat er veel mensen, die niet opgevoed zijn als moslim, zich tot de Islam bekeren. Vaak gaat zo’n proces gepaard met veel problemen. Veel ouders schrikken vaak als je ze verteld dat je bent bekeerd tot de islam. De angst regeert en ga zo maar door. En ondanks de problemen die deze mensen tegenkomen gaan ze er wel voor. Ze haken vaak niet af.
Ik ben opzoek naar deze mensen, die deze grote stap in hun leven hebben genomen. Ik wil hun verhaal wereldkundig maken. Ik wil dat men weet wat er allemaal bij komt kijken. Je kiest niet op de ene of andere dag ervoor moslim of moslima te worden en je wordt het ook niet zomaar. Daar gaat een heel proces aan vooraf. Er zit een geschiedenis achter en die geschiedenis wil ik graag op papier zetten. En daar heb ik jouw verhaal voor nodig.
Mocht je je verhaal aan mij kwijt willen, stuur me dan een bericht of mail me op schrijver72@live.nl

Of mocht je mensen kennen die zich hebben bekeerd, laat het me dan ook weten of laat ze met mij in kontakt komen.

barak allahoe fiekum

02-10-2012, 18:10


up voor jou

Khayr inchAllah !

21-10-2012, 00:58
Salam alaikum,

Zoekt u nog bekeerde zusters?
Ik zelf ben bekeerd en ken vele bekeerde zusters.

02-11-2012, 12:55
up voor jou, ik heb je al gemaild. ma3a salama

31-12-2012, 02:03


Ik ken iemand die binnenkort wilt bekeren.