Bekijk volle/desktop versie : Zidane is 'na conflict met Mourinho' weg bij Real Madrid hahahhha heerlijk hoor



30-09-2012, 02:16
Zidane is 'na conflict met Mourinho' weg bij Real Madrid

29/09/2012 17:29

Zinedine Zidane is vertrokken bij Real Madrid. De Fransman, die actief was als directeur voetbalzaken, kondigde twee maanden geleden zijn vertrek al intern aan en voegt nu de daad bij het woord.

Zidane heeft er nooit een geheim van gemaakt coach te willen worden. Hij trainde al jeugdteams in Madrid. Nu lijkt hij zijn ervaring als beginnend trainer mee te nemen naar zijn geboorteland.

De afgelopen dagen verschenen echter hardnekkige geruchten in Spaanse media over een conflict dat de 40-jarige Fransman zou hebben met Real-coach Jose Mourinho. Zidane zou de hoogdravende sfeer bij De Koninklijke niet waarderen en zich liever met de jeugdelftallen bemoeien. Mourinho, op zijn beurt, liet weten te balen van het gebrek aan betrokkenheid van Zidane bij het eerste elftal.

Zidane zelf probeerde de berichten te sussen door te benoemen dat hij nog altijd jeugdtrainer was bij Real. 'Mijn relatie met Mourinho is dezelfde als altijd. Ik haal nu mijn trainerspapieren. Ik zie wel wat er volgend jaar gebeurt.'

Verrast over het vertrek was Mourinho overigens niet. 'Ik begrijp niet dat dit verhaal nu pas naar buiten komt. Dat hij coach wilde worden, was geen geheim. Hij is klaar om naar Frankrijk te gaan.' Waar Zidane heengaat, is nog niet bekend.

30-09-2012, 02:31


Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'Masturberen en de Ramadan' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.

Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'one night stands' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.


Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'Hoe gaat de huwelijksnacht ter werk?' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.

_____________________________________________

check is wat ik in mijn mailbox vond? en dan liegen dat je daar nooit bent geweest, debiel.

30-09-2012, 02:33
bron eerst maar dan nog.. zidane hoort op het veld thuis.. niet in een kantoortje.. en heel dat gedoe met mourinho is onzin of heeft geen nieuwswaarde aangezien zidane sowieso weg zou gaan om trainer te worden.. of dit allemaal klopt ligt weer aan jou bronnen

30-09-2012, 02:44
Jup Spaanse sportkranten hadden al een tijdje gemeld dat het niet echt soepel ging tussen die twee, Mouriho heeft Jorge Valdano laten uitkicken die jarenlang directeur van RM is geweest, mourinho heeft duidelijk veel macht en florentiono perez heeft een zeer luisterende oor naar Mou.

30-09-2012, 10:32


Er is geen sluwer vos dan Mourinho. Eerst had hij Zidane nodig om valdano weg te pesten. Nu dat voor mekaar was, was zidane de volgende. Dit om gewoon plaats te maken voor Figo. Dan is zijn portugese klan gewoon compleet bij real

30-09-2012, 12:16
Krantjes willen ook wat verkopen hè

30-09-2012, 13:13
Zo erg is het niet hoor voor ons Real ultras

Zidane heeft veel betekend voor Real maar moet nog als trainer zijn reputatie waar maken

30-09-2012, 13:28

Citaat door 7UP:
Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'Masturberen en de Ramadan' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.

Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'one night stands' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.


Salaam 7UP,

Vrijgezelmaroc heeft net gereageerd op een discussie waar jij op aangemeld bent, genaamd; 'Hoe gaat de huwelijksnacht ter werk?' - in de rubriek '[MJIS] Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit' op het forum van Marokko Community.

_____________________________________________

check is wat ik in mijn mailbox vond? en dan liegen dat je daar nooit bent geweest, debiel.
Maar jij bent daar ook aangemeld anders kreeg je er geen mails over. Dus jij was daar ook aanwezig, wats 't probleem?

30-09-2012, 13:31
heeft ie mourinho geen kopstoot gegeven..

30-09-2012, 13:40
kijk het is de keus van Zidane om op te stappen hij wilt gewoon in Frankrijk als trenador aan de slag gaan
wat is er met jullie verstand a 3ibadellah hebben jullie hersens of danone ??

30-09-2012, 17:04

Citaat door Plankzemoer:
Maar jij bent daar ook aangemeld anders kreeg je er geen mails over. Dus jij was daar ook aanwezig, wats 't probleem?
omdat ik daar erg actief ben met mijn nasee7a, neem er maar eens een kijkje. ik ben daar niet voor het genot zoals hij.

30-09-2012, 17:33
http://www.vi.nl/nieuws/228520/Zidane-is-na-conflict-met-Mourinho-weg-bij-Real-Madrid.htm


hahah het is nog echt waar ook

30-09-2012, 22:06



Citaat door misterXXX:
http://www.vi.nl/nieuws/228520/Zidane-is-na-conflict-met-Mourinho-weg-bij-Real-Madrid.htm


hahah het is nog echt waar ook
Staat tussen haakjes dus is gewoon gerucht, die twee konden 't juist wel goed met elkaar opschieten dacht ik. Vergeleken met Valdano dan, sindsdien heb ik 't niet meer met Mourinho