Bekijk volle/desktop versie : Computerprobleem oplossen?



Pagina's : [1] 2

29-09-2012, 17:16
Salaam beste mensen,

Al enige tijd heb ik op mijn computer een vlag staan met daarbij een kruisje die aangeeft dat ik een computerprobleem moet oplossen. Wanneer ik hierop druk, moet ik een "verwisselbaar medium" plaatsen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit "computerprobleem". Ik heb het al die tijd genegeerd en ik begin me er nu zo langzamerhand behoorlijk aan te ergeren.

Ik hoor graag van jullie, shokran alvast!!

29-09-2012, 18:15


Hoe bekend ben je met je computer. Dus weet je hoe je printscreen moet plaatsen en kan je uit de voet met het schoonmaken van je bestanden?

29-09-2012, 18:52

Citaat door Mourri:
Hoe bekend ben je met je computer. Dus weet je hoe je printscreen moet plaatsen en kan je uit de voet met het schoonmaken van je bestanden?
Arme jij met je pm's

29-09-2012, 19:54

Citaat door Mourri:
Hoe bekend ben je met je computer. Dus weet je hoe je printscreen moet plaatsen en kan je uit de voet met het schoonmaken van je bestanden?
Met het eerste wat je noemde gedeeltelijk en het laatste eigenlijk niet....
Heeft het daarmee te maken?

29-09-2012, 19:56



Citaat door NadorinoCrysis:
Arme jij met je pm's
Ik zou me bijna vereerd voelen

29-09-2012, 20:29

Citaat door blauwe-inkt:
Salaam beste mensen,

Al enige tijd heb ik op mijn computer een vlag staan met daarbij een kruisje die aangeeft dat ik een computerprobleem moet oplossen. Wanneer ik hierop druk, moet ik een "verwisselbaar medium" plaatsen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met dit "computerprobleem". Ik heb het al die tijd genegeerd en ik begin me er nu zo langzamerhand behoorlijk aan te ergeren.

Ik hoor graag van jullie, shokran alvast!!
aleikum salaam,

maak een printscreen van wat je bedoeld en zet deze in je volgende post in deze topic.

Zo maak je een printscreen:

Hoe maak ik een ‘print-screen’ (schermdump)?
1. Druk op de toetsen CTRL + Printscreen (of prt sc).
Bij sommige laptops moet de combinatie FN + Printscreen worden gebruikt.
2. Open nu het programma Paint:
Voor Windows XP en oudere versies:
Klik op start, klik op uitvoeren en typ: mspaint (druk op enter)
Voor Windows Vista:
Klik op start en typ mspaint in de zoekregel bovende startknop (druk op enter)
3. Nadat het programma Paint geopend is:
Druk op de toetsen CTRL + V
Nu wordt in de lege nieuwe afbeelding in Paint de onder stap één gemaakte schermdump
geplakt.
4. Sla het bestand op op een logische locatie (bijvoorbeeld onder ‘Mijn documenten&rsquo.

Daarna die afbeelding uploaden via de site http://www.imageshack.us

en de link dus hier plaatsen

succes

29-09-2012, 21:05
Marocieboy, als eerst bedankt voor je reactie. Tot stap 4 is me nog gelukt in tegenstelling tot het gebruiken van de gegeven website om te uploaden.

Ik zal het proberen te omschrijven:
Wanneer ik op de vlag klik, krijg ik "verwisselbare medium" plaatsen als bericht. Als ik op dat bericht klik, krijg ik "fout in Windows Back-up". Verder komt het niet....

Ben bang dat dit niet echt begrijpelijk is

29-09-2012, 21:11
En inmiddels doet zich een ander probleem voor op een andere computer in huis.

Computer is vergrendeld door politie en Buma Stemra, je moet 50 euro betalen voor een code om weer bij je bestanden te komen. Hoe geloofwaardig is dit? Heeft iemand dit eerder ervaren? Nog belangrijker, weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Help me, vergeet mijn eerste probleem daar kan ik nog mee leven. Op die computer zitten bestanden voor school die maandag ingeleverd moeten worden .

29-09-2012, 21:29

Citaat door blauwe-inkt:
En inmiddels doet zich een ander probleem voor op een andere computer in huis.

Computer is vergrendeld door politie en Buma Stemra, je moet 50 euro betalen voor een code om weer bij je bestanden te komen. Hoe geloofwaardig is dit? Heeft iemand dit eerder ervaren? Nog belangrijker, weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Help me, vergeet mijn eerste probleem daar kan ik nog mee leven. Op die computer zitten bestanden voor school die maandag ingeleverd moeten worden .
Dat is niet nodig.. kijk eens even hier: Andere leden hadden er ook last van..
Lees eerst
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=834568&p=109449854&viewfull=1#pos t109449854
en daarna pas deze.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=834568&p=109449854&viewfull=1#pos t109449854

29-09-2012, 21:39

Citaat door Mourri:
Dat is niet nodig.. kijk eens even hier: Andere leden hadden er ook last van..
Lees eerst
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=834568&p=109449854&viewfull=1#pos t109449854
en daarna pas deze.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=834568&p=109449854&viewfull=1#pos t109449854
Super bedankt voor je snelle reactie!!! Ik ga het gelijk even uitproberen.

29-09-2012, 21:48

Citaat door blauwe-inkt:
Super bedankt voor je snelle reactie!!! Ik ga het gelijk even uitproberen.
Als je iets niet snapt... laat het me weten..

29-09-2012, 21:51

Citaat door Mourri:
Als je iets niet snapt... laat het me weten..
Nah ben er erg vroeg bij, sme7lie... Ik ga je nu lastig vallen.

De F5 knop reageert ie niet op, ik las ook de F8 ergens maar ook dat werkt niet. Nu heb ik iets gelzen over het verwijderen van de harde schijf en dan op een andere computer de virus verwijderen, enig idee hoe het daar mee zit?

29-09-2012, 21:56



Citaat door blauwe-inkt:
Nah ben er erg vroeg bij, sme7lie... Ik ga je nu lastig vallen.

De F5 knop reageert ie niet op, ik las ook de F8 ergens maar ook dat werkt niet. Nu heb ik iets gelzen over het verwijderen van de harde schijf en dan op een andere computer de virus verwijderen, enig idee hoe het daar mee zit?
Waar heb je dat gelezen?

29-09-2012, 22:01

Citaat door Mourri:
Waar heb je dat gelezen?
Via deze website: http://www.nucia.eu/forum/threads/67780-Gijzelvirus-quot-PC-vergrendeld-door-Politie-quot

Nadat ik die melding in beeld kreeg, ben ik als een gek erhadj Google gaan gebruiken. Snap er alleen nog steeds niet veel van

29-09-2012, 22:20
Mourri, ben in de war. Ik heb net die link weer bekeken, maar dat is het niet .

Het is een reactie van jou in de topic over computerproblemen, de eerste link die je me gaf, die ook over die melding gaat.

Pagina's : [1] 2