Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek opdoen naar bruiloft



Pagina's : [1] 2

29-09-2012, 15:30
Salaam wa3laykom damess.
Ik ga zo naar een bruiloft insha Allah. Normaal gebruik ik een sjaal, maar ze hadden niet de kleur die ik wil in een sjaal formaat. Dus heb ik een ronde, kleine hoofddoek in die kleur. Heeft iemand tips hoe je een kleine, ronde hoofddoek op kan doen boven een Marokkaanse jurk? En dattie een beetje mooi valt?

Graaag tipsssss!! Bij voorbaat dankk ;o

29-09-2012, 15:33


up voor jou! Trek je een mooie princesjurk aan

29-09-2012, 15:36

Citaat door M_t_S:
up voor jou! Trek je een mooie princesjurk aan
Tnxx chickkk!! Check je hoekje (K)

29-09-2012, 15:37
Moeilijk... Welke kleuren heeft je jurk?

29-09-2012, 15:39


draag je altijd al een hoofddoek of alleen nu
voor deze gelegenheid ?!

29-09-2012, 15:41

Citaat door Bride2013:
Moeilijk... Welke kleuren heeft je jurk?
Roze en turkoise. En die hoofddoek is turkoise. Maar hij is vierkant (rond zeg maar) Maar kifeshh dan, hoe moet ik m doen

29-09-2012, 15:42

Citaat door no-name:
draag je altijd al een hoofddoek of alleen nu
voor deze gelegenheid ?!
Ik draag hamdoulilah al ruim een jaar hoofddoek.
Maarre even ter info: Juist bij bruiloften enzoo zien vrouwen het als een gelegenheid om m juist af te doen.

29-09-2012, 15:57
Je gebruikt normaal een sjaal en nu een hoofddoek. Als je wilt dat het net als bij een sjaal zit dan moet je je hoofddoek dubbel vouwen. Dan doe je je onderdoekje op en plaats je een kleine kant op je hoofd. Je hebt dan een lange kant en korte kant. Die korte kant doe je onder je kin door bij je andere oor vast maken met een speld. De lange kant valt ee dus overheen. Die wikkel je om je hoofd en plaats je ook vast met wat naalden. Moeilijk uit te leggen maar zo doe ik het altijd. Succes

29-09-2012, 16:02

Citaat door Madam_LT:
Up voor jou

29-09-2012, 16:03

Citaat door ik_Saartje:
Je gebruikt normaal een sjaal en nu een hoofddoek. Als je wilt dat het net als bij een sjaal zit dan moet je je hoofddoek dubbel vouwen. Dan doe je je onderdoekje op en plaats je een kleine kant op je hoofd. Je hebt dan een lange kant en korte kant. Die korte kant doe je onder je kin door bij je andere oor vast maken met een speld. De lange kant valt ee dus overheen. Die wikkel je om je hoofd en plaats je ook vast met wat naalden. Moeilijk uit te leggen maar zo doe ik het altijd. Succes
Tnx lieve sgatt ik ga het proberen insha Allah !!

29-09-2012, 16:05
Hoofddoek met een takchita is zo lelijk, ziet er echt niet uit.

29-09-2012, 16:06

Citaat door Beautifully:
Hoofddoek met een takchita is zo lelijk, ziet er echt niet uit.
Het staat prachtig. Dit is echt een kaffir- mentaliteit.

29-09-2012, 16:10


Die gebruik ik ook naar feesten, kleine ronde hoofddoek. Draag m dan gewoon zonder kapje.

29-09-2012, 16:12
Ik vind een hoofddoek mooier dan sjalen maar het staat niet iedereen even goed.
Maar ik zou gewoon haijaab doen

Hoofddoek dubbel vouwen kapje onder je hoofddoek doe kan ook zonder of je laat m niet zien,
er onder onder je kind vastmaken maar 1 kant moet wel langer zijn want die ga je over je hoofd spelden tot bij je oor zeg maar. Als je het recht en strak doet is het echt mooi.

Welke kleur?

29-09-2012, 16:16

Citaat door Beautifully:
Hoofddoek met een takchita is zo lelijk, ziet er echt niet uit.
Kijk deze debiel, dan.

Pagina's : [1] 2