Bekijk volle/desktop versie : Welke telefoonprovider is de beste?



Pagina's : [1] 2 3 4

28-09-2012, 23:36
Ik heb geen ervaring met abonnementen, heb er nooit één gehad. Maar ben nu wel opzoek naar een abonnement voor de iphone 5. Wat ik belangrijk vind is onbeperkt internetgebruik en dat ik mijn belminuten kan opsparen.
Welke hebben jullie en waarom?

28-09-2012, 23:44


Wat betreft onbeperkt internet... Lees de kleine lettertjes goed! Las vandaag nog een artikel hierover en het blijkt bij T-Mobile zo te zijn dat als je een bepaald limiet overschrijdt je snelheid wordt teruggebracht, oftewel je internet is erg langzaam. Verder kan je belminuten volgens mij maar 1 maand meenemen, je kan dus niet eindeloos belminuten opsparen. En laat de dekking checken, in bepaalde gebieden hebben sommige providers geen goed bereik.

28-09-2012, 23:46

Citaat door PaRaSoNiCa:
Wat betreft onbeperkt internet... Lees de kleine lettertjes goed! Las vandaag nog een artikel hierover en het blijkt bij T-Mobile zo te zijn dat als je een bepaald limiet overschrijdt je snelheid wordt teruggebracht, oftewel je internet is erg langzaam. Verder kan je belminuten volgens mij maar 1 maand meenemen, je kan dus niet eindeloos belminuten opsparen. En laat de dekking checken, in bepaalde gebieden hebben sommige providers geen goed bereik.
Ja ik las dat bij T-mobile. Ik neig meer naar hi, maar hoor daar weer ook van alles over. Ik heb er in ieder geval geen verstand van. Welke raad jij aan?

28-09-2012, 23:49

Citaat door Frau:
Ja ik las dat bij T-mobile. Ik neig meer naar hi, maar hoor daar weer ook van alles over. Ik heb er in ieder geval geen verstand van. Welke raad jij aan?
Ik heb bij verschillende providers een abonnement gehad, uiteindelijk was ik het meest tevreden over Vodafone. Bij de klantenservice zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, geen spookrekeningen en altijd goed bereik gehad. Telfort en T-Mobile raad ik je af, gezien mijn ervaringen met ze. Over Hi durf ik je niets te zeggen, nooit gehad namelijk....

28-09-2012, 23:51


kpn is de beste

28-09-2012, 23:53

Citaat door PaRaSoNiCa:
Ik heb bij verschillende providers een abonnement gehad, uiteindelijk was ik het meest tevreden over Vodafone. Bij de klantenservice zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, geen spookrekeningen en altijd goed bereik gehad. Telfort en T-Mobile raad ik je af, gezien mijn ervaringen met ze. Over Hi durf ik je niets te zeggen, nooit gehad namelijk....
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Apple-iPhone-5-16GB-wit-/TAPI5wh.html?xart_id=AHBSMS24a2,AHB24C2,ALEAS2ML2

Wat vind je van deze actie? Die 1000 MB staat voor internetgebruik toch? En als ik er over ben wat betaal ik dan? Kan ik nergens vinden..

28-09-2012, 23:53

Citaat door mercedes200:
kpn is de beste
Hi komt van kpn..

28-09-2012, 23:56

Citaat door PaRaSoNiCa:
Ik heb bij verschillende providers een abonnement gehad, uiteindelijk was ik het meest tevreden over Vodafone. Bij de klantenservice zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, geen spookrekeningen en altijd goed bereik gehad. Telfort en T-Mobile raad ik je af, gezien mijn ervaringen met ze. Over Hi durf ik je niets te zeggen, nooit gehad namelijk....
Idd vodafone is de beste.

29-09-2012, 00:00
Ben ook wel benieuwd aangezien ik ook een Iphone wil halen..

29-09-2012, 00:01

Citaat door Frau:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Apple-iPhone-5-16GB-wit-/TAPI5wh.html?xart_id=AHBSMS24a2,AHB24C2,ALEAS2ML2

Wat vind je van deze actie? Die 1000 MB staat voor internetgebruik toch? En als ik er over ben wat betaal ik dan? Kan ik nergens vinden..
Klopt, dat is voor je internet. Beetje vaag, want er staat er worden geen kosten voor datagebruik buiten de bundel gerekend. Maar het is een lease contract... Einde van je contract moet je het inleveren of overkopen van ze...

29-09-2012, 00:03

Citaat door Z.itoena.:
Ben ook wel benieuwd aangezien ik ook een Iphone wil halen..
Iphone 5
Ik ga ook de iphone 5 halen insha Allah.

29-09-2012, 00:03
Zowiezo geen Tele-2. Denk dat kpn het beste is.

29-09-2012, 00:09



Citaat door PaRaSoNiCa:
Klopt, dat is voor je internet. Beetje vaag, want er staat er worden geen kosten voor datagebruik buiten de bundel gerekend. Maar het is een lease contract... Einde van je contract moet je het inleveren of overkopen van ze...
Oh echt waar, ik had dat niet eens door van het leasecontract.

29-09-2012, 00:10

Citaat door Lady_L:
Iphone 5
Ik ga ook de iphone 5 halen insha Allah.
Dacht meer aan 4s

Incha`Allah. Welke abbonment ga je nemen?

29-09-2012, 00:10

Citaat door Ambar:
Zowiezo geen Tele-2. Denk dat kpn het beste is.
Wat is er mis met tele-2 dan?

Pagina's : [1] 2 3 4