Bekijk volle/desktop versie : Welke telefoonprovider is de beste?



Pagina's : [1] 2 3 4

28-09-2012, 23:36
Ik heb geen ervaring met abonnementen, heb er nooit één gehad. Maar ben nu wel opzoek naar een abonnement voor de iphone 5. Wat ik belangrijk vind is onbeperkt internetgebruik en dat ik mijn belminuten kan opsparen.
Welke hebben jullie en waarom?

28-09-2012, 23:44


Wat betreft onbeperkt internet... Lees de kleine lettertjes goed! Las vandaag nog een artikel hierover en het blijkt bij T-Mobile zo te zijn dat als je een bepaald limiet overschrijdt je snelheid wordt teruggebracht, oftewel je internet is erg langzaam. Verder kan je belminuten volgens mij maar 1 maand meenemen, je kan dus niet eindeloos belminuten opsparen. En laat de dekking checken, in bepaalde gebieden hebben sommige providers geen goed bereik.

28-09-2012, 23:46

Citaat door PaRaSoNiCa:
Wat betreft onbeperkt internet... Lees de kleine lettertjes goed! Las vandaag nog een artikel hierover en het blijkt bij T-Mobile zo te zijn dat als je een bepaald limiet overschrijdt je snelheid wordt teruggebracht, oftewel je internet is erg langzaam. Verder kan je belminuten volgens mij maar 1 maand meenemen, je kan dus niet eindeloos belminuten opsparen. En laat de dekking checken, in bepaalde gebieden hebben sommige providers geen goed bereik.
Ja ik las dat bij T-mobile. Ik neig meer naar hi, maar hoor daar weer ook van alles over. Ik heb er in ieder geval geen verstand van. Welke raad jij aan?

28-09-2012, 23:49

Citaat door Frau:
Ja ik las dat bij T-mobile. Ik neig meer naar hi, maar hoor daar weer ook van alles over. Ik heb er in ieder geval geen verstand van. Welke raad jij aan?