Bekijk volle/desktop versie : ik was een tijdje de weg kwijt



28-09-2012, 22:31
maar ik ben weer helemaal terug. Jullie zullen dus veel van me lezen de komende tijd. Zet jullie schrap, ik ga dit hoekje echt weer leuk maken..

Iemand al die me wil vertellen welke profielen de grootste bitches zijn en welke de makkelijkste prooien? scheelt me een hoop werk.
Ik wil trouwens ook een roddeltopic openen hier, met pikante details van de leden hier en de ondergrondse wereldje. who is with me?

28-09-2012, 22:33


Ach niet jij weer!




































I'm kiddin, i dont know you.

28-09-2012, 22:34
Spanning en sensatie!

28-09-2012, 22:34

Citaat door Wespje:
maar ik ben weer helemaal terug. Jullie zullen dus veel van me lezen de komende tijd. Zet jullie schrap, ik ga dit hoekje echt weer leuk maken..

Iemand al die me wil vertellen welke profielen de grootste bitches zijn en welke de makkelijkste prooien? scheelt me een hoop werk.
Ik wil trouwens ook een roddeltopic openen hier, met pikante details van de leden hier en de ondergrondse wereldje. who is with me?
En je bent serieus?

28-09-2012, 22:34


Ga maar weer terug naar je grot.

28-09-2012, 22:36
Goed dat je de weg terug hebt gevonden

28-09-2012, 22:38

Citaat door Wespje:
maar ik ben weer helemaal terug. Jullie zullen dus veel van me lezen de komende tijd. Zet jullie schrap, ik ga dit hoekje echt weer leuk maken..

Iemand al die me wil vertellen welke profielen de grootste bitches zijn en welke de makkelijkste prooien? scheelt me een hoop werk.
Ik wil trouwens ook een roddeltopic openen hier, met pikante details van de leden hier en de ondergrondse wereldje. who is with me?
Wie had het laatst nog over zo'n ondergrondse wereld waar ze pikante roddels van leden e.d bespreken?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

28-09-2012, 22:42
Dus je gaat de leden prikken uhum bedoelde prikkelen.

28-09-2012, 22:44

Citaat door RARE_MEISJES:
Wie had het laatst nog over zo'n ondergrondse wereld waar ze pikante roddels van leden e.d bespreken?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Die is er echt hoor vergis je niet.
wat een warme welkom zeg met al die reacties.

30-09-2012, 22:52

Citaat door Wespje:
Die is er echt hoor vergis je niet.
wat een warme welkom zeg met al die reacties.
Hahahahahahahahahahahhahahahahahabahhahahahahahaha hahah

30-09-2012, 23:29
Deden dedem.