Bekijk volle/desktop versie : mijn nieuwe cupcakes met witte glazuur en een rode roosje wat vinden jullie ervan??



28-09-2012, 19:21
[/IMG]

Meer foto's volgen nog insha Allaah.
PM voor meer info of mail voor een offerte naar waterlelie26@hotmail.com


gr. keukenprinses cuisine.

29-09-2012, 11:09


Hoi meid,

Wat leuk en goed van je dat je lekker met het bakken aan de slag gaat.
Het is voor de eerste keer redelijk maarik zou meer gaan oefenen en wat meer inspiratie op doen via andere bak sites!

Maar voor de rest heel goed gedaan!

29-09-2012, 18:31
jaaa dank je .. ik ben pas begonnen... Dit is de tweede keer dat ik cupcakes heb gemaakt..

maak je zelf ook cupcakes.

29-09-2012, 18:57
Sorry meis, het ziet er echt wel schattig uit, maar overduidelijk nog beginnelingcupcakes. Je hebt loslatende papieren, de rozen zijn zeer ongelijk. Doe eerst lekker wat meer ervaring op ipv na 2 keer bakken al de verkoop in te willen. Zie het niet als een aanval want zo is het zeker niet bedoelt.

30-09-2012, 13:02



Citaat door SuperNurse24:
Sorry meis, het ziet er echt wel schattig uit, maar overduidelijk nog beginnelingcupcakes. Je hebt loslatende papieren, de rozen zijn zeer ongelijk. Doe eerst lekker wat meer ervaring op ipv na 2 keer bakken al de verkoop in te willen. Zie het niet als een aanval want zo is het zeker niet bedoelt.
jaaa dank je wel.. ja die rozen heb ik voor eerste keer gemaakt van marsepijn. Jaa daar heb je wel gelijk in.. maak je zelf ook cupcakes heb je wat tips voor me..?nou die loslatende hahaha die had ik in een bloempot vorm gedaan maar kon daar geen passend papiertje voor vinden en heb het gewoon in die gedaan.. maar iedereen vond ze lekker thuis en ze zijn op.. alleen de decoratie moet beter.

30-09-2012, 20:37
Hey meid,

Zo te zien is er nog wat werk aan de winkel . Laat het een troost zijn voor je, wij zijn ook allemaal ergens begonnen en oefenen baart kunst! De tips die ik je kan geven is zoals vorige dames al hebben gedaan, ervaring op doen! Als mensen geld wensen te betalen dan willen ze meestal waar voor hun geld. Ik raad je aan om met fondant te oefenen, suikerglazuur dekt niet altijd heel goed, marsepein is ook wel ok, maar veel mensen houden er niet van en het is ook wel heel zoet. Voor de roosjes kan je heel veel filmpjes downloaden via youtube, heel leerrijk en goed om te oefenen! Wat de cupcakes betreft, koop best een bakvorm voor cupcakes, daar kunnen 12stuks in, probeer ze allemaal tot iets over de helft te vullen (gelijk). Als ze na het bakken toch nog wat bol staan zet ze dan allemaal dicht tegen elkaar en leg er een grote snijplank op, zo krijgen ze een gelijk oppervlak!

Hopelijk heb je wat aan mijn tips, je kan via internet ook heel veel info vinden over het bakken van cupcakes en over alle soorten decoratie en toppings. Veel succes nog met het oefenen, en als je ziet dat het er mooi en afgewerkt uitziet en ze ook nog eens lekker smaken, dan kan je beginnen nadenken over verkoop !

30-09-2012, 20:46
Hey dames! Even een leuk filmpje met jullie delen. Vergeet niet te liken, suscriben en te commenten
[video=youtube;qW7zlF72VH4]http://www.youtube.com/watch?v=qW7zlF72VH4[/video]

30-09-2012, 20:49
Mooi!
Ik vind die witte helemaal links achter het mooiste, met dat witte papiertje

30-09-2012, 21:08

Citaat door ikramjwz1996:
Mooi!
Ik vind die witte helemaal links achter het mooiste, met dat witte papiertje
shoukran meis..

30-09-2012, 21:13

Citaat door Caftanhuis:
Hey meid,

Zo te zien is er nog wat werk aan de winkel . Laat het een troost zijn voor je, wij zijn ook allemaal ergens begonnen en oefenen baart kunst! De tips die ik je kan geven is zoals vorige dames al hebben gedaan, ervaring op doen! Als mensen geld wensen te betalen dan willen ze meestal waar voor hun geld. Ik raad je aan om met fondant te oefenen, suikerglazuur dekt niet altijd heel goed, marsepein is ook wel ok, maar veel mensen houden er niet van en het is ook wel heel zoet. Voor de roosjes kan je heel veel filmpjes downloaden via youtube, heel leerrijk en goed om te oefenen! Wat de cupcakes betreft, koop best een bakvorm voor cupcakes, daar kunnen 12stuks in, probeer ze allemaal tot iets over de helft te vullen (gelijk). Als ze na het bakken toch nog wat bol staan zet ze dan allemaal dicht tegen elkaar en leg er een grote snijplank op, zo krijgen ze een gelijk oppervlak!

Hopelijk heb je wat aan mijn tips, je kan via internet ook heel veel info vinden over het bakken van cupcakes en over alle soorten decoratie en toppings. Veel succes nog met het oefenen, en als je ziet dat het er mooi en afgewerkt uitziet en ze ook nog eens lekker smaken, dan kan je beginnen nadenken over verkoop !
hallo meid,

dank je wel voor je advies, ik ben inderdaad pas begonnen. suikerglazuur ja mijn moeder zei al dat ik het denk het te snel op de cupcakes heb gedaan ze hadden volgens haar eerst goed moeten afkoelen..Ja die roosjes heb ik ook inderdaad van youtube een filmpje maar het was een beetje onduidelijk omdat ze in het engels praten..ik moet ze vaker maken en oefenen om roosjes op een grootte te houden. ik heb een bakvorm gebruikt voor cupcakes van 12 stuks alleen weet ik niet wat er mis is gegaan.

nou ik zal zeggen dat ze voor de eerste keer in de smaak vielen allen ligt het meer aan de decoratie van de buitenkant..

heb jij zelf ook een kooktopic?

30-09-2012, 22:15

Citaat door Caftanhuis:
Hey meid,

Zo te zien is er nog wat werk aan de winkel . Laat het een troost zijn voor je, wij zijn ook allemaal ergens begonnen en oefenen baart kunst! De tips die ik je kan geven is zoals vorige dames al hebben gedaan, ervaring op doen! Als mensen geld wensen te betalen dan willen ze meestal waar voor hun geld. Ik raad je aan om met fondant te oefenen, suikerglazuur dekt niet altijd heel goed, marsepein is ook wel ok, maar veel mensen houden er niet van en het is ook wel heel zoet. Voor de roosjes kan je heel veel filmpjes downloaden via youtube, heel leerrijk en goed om te oefenen! Wat de cupcakes betreft, koop best een bakvorm voor cupcakes, daar kunnen 12stuks in, probeer ze allemaal tot iets over de helft te vullen (gelijk). Als ze na het bakken toch nog wat bol staan zet ze dan allemaal dicht tegen elkaar en leg er een grote snijplank op, zo krijgen ze een gelijk oppervlak!

Hopelijk heb je wat aan mijn tips, je kan via internet ook heel veel info vinden over het bakken van cupcakes en over alle soorten decoratie en toppings. Veel succes nog met het oefenen, en als je ziet dat het er mooi en afgewerkt uitziet en ze ook nog eens lekker smaken, dan kan je beginnen nadenken over verkoop !
helemaal mee eens en glazuur zou ik echt niet meer doen, zo kleverig en zoet en het dekt nauwelijks. Oefen lekker met fondant en maak voor familie, buurtjes nichtjes etc zo kan je lekker oefenen en ontdek je een beetje wat mensen mooi en lekker vinden.

Succes meid.

30-09-2012, 22:53
fondant oke zal ik onthouden voor een volgend keer inshallah..

01-10-2012, 09:14



Citaat door lief01:
hallo meid,

dank je wel voor je advies, ik ben inderdaad pas begonnen. suikerglazuur ja mijn moeder zei al dat ik het denk het te snel op de cupcakes heb gedaan ze hadden volgens haar eerst goed moeten afkoelen..Ja die roosjes heb ik ook inderdaad van youtube een filmpje maar het was een beetje onduidelijk omdat ze in het engels praten..ik moet ze vaker maken en oefenen om roosjes op een grootte te houden. ik heb een bakvorm gebruikt voor cupcakes van 12 stuks alleen weet ik niet wat er mis is gegaan.

nou ik zal zeggen dat ze voor de eerste keer in de smaak vielen allen ligt het meer aan de decoratie van de buitenkant..

heb jij zelf ook een kooktopic?
Best met fondant, suikerglazuur dekt gewoon niet goed en valt nooit zo mooi als fondant.
Ik heb geen kooktopic, maar je vind enkele recepten van mij terug op volgende topic;

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4140031

Maar je doet het echt goed hoor, ziet er al heel goed uit voor maar een 2de keer! Hoe vaker je ze maakt hoe beter het zal gaan.

Succes nog lieve meid!

09-10-2012, 20:45
OMGGGG, sorry hoor maar het ziet er niet uit. Oefenen baart kunst. Ik zal eerst even oefenen voordat je je mail erbij zet en het opvragen van een offerte.