Bekijk volle/desktop versie : tiener moederss



18-12-2004, 22:19
Wat vinden jullie van tieners meisjes die op zo een jonge leefdtijd zwanger raken en dan ook nog het kind houden......Wat vinden jullie eigenlijk van tiener moeders???

18-12-2004, 22:45


Als je je oud genoeg voelt om geslachts gemeenschap te hebben en vervolgens zwanger raakt vind ik dat je voor de gevolgen moet opdraaien.
Ik ben tegen abortus dus als je een kind krijgt op welke leeftijd dan ook, probeer er het beste van te maken. Geef het kind alle liefde en genegenheid die jij hebt gehad, of die je zo graag wilde hebben.
Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het sneu dat een kind zelf een kind krijgt, maar ik vind niet dat het pasgeboren kind hier de dupe van moet worden.

Moeskiela

18-12-2004, 23:27
Me vriendin van 17 heeft kind

18-12-2004, 23:46

Citaat door Moeskiela:
Als je je oud genoeg voelt om geslachts gemeenschap te hebben en vervolgens zwanger raakt vind ik dat je voor de gevolgen moet opdraaien.
Ik ben tegen abortus dus als je een kind krijgt op welke leeftijd dan ook, probeer er het beste van te maken. Geef het kind alle liefde en genegenheid die jij hebt gehad, of die je zo graag wilde hebben.
Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het sneu dat een kind zelf een kind krijgt, maar ik vind niet dat het pasgeboren kind hier de dupe van moet worden.

Moeskiela
Sluit me hierbij aan

18-12-2004, 23:57


Als je de grote stap kunt zetten om te trouwen op jonge leeftijd, dan zou je de verantwoordelijkheid van moeder zijn toch ook kunnen dragen zeker.

19-12-2004, 02:11

Citaat door Moeskiela:
Als je je oud genoeg voelt om geslachts gemeenschap te hebben en vervolgens zwanger raakt vind ik dat je voor de gevolgen moet opdraaien.
Ik ben tegen abortus dus als je een kind krijgt op welke leeftijd dan ook, probeer er het beste van te maken. Geef het kind alle liefde en genegenheid die jij hebt gehad, of die je zo graag wilde hebben.
Om een lang verhaal kort te maken, ik vind het sneu dat een kind zelf een kind krijgt, maar ik vind niet dat het pasgeboren kind hier de dupe van moet worden.

Moeskiela
ik sluit me ook hierbij aan

19-12-2004, 02:57
Mijn buurmeisje van 13 is zwanger sooo die is zelf nog een kind zielig voor haar

19-12-2004, 12:13
mijn nichtje (ben nederlandse moslima)was 15 toen ze zwanger werd en is nu 16 en heeft een heel leuk en lief meisje gekregen.En ik moet zeggen ze doet het fantastisch!!Ze is zon goede moeder dus leeftijd zegt niet alles.En de vader is ook nog in het spel he die heeft haar niet verlaten ofzo.

doei doei
azinna

19-12-2004, 12:14

Citaat door merry_casa:
Wat vinden jullie van tieners meisjes die op zo een jonge leefdtijd zwanger raken en dan ook nog het kind houden......Wat vinden jullie eigenlijk van tiener moeders???
geen probleem, als je getrouwd bent

19-12-2004, 13:08

Citaat door azinna:
mijn nichtje (ben nederlandse moslima)was 15 toen ze zwanger werd en is nu 16 en heeft een heel leuk en lief meisje gekregen.En ik moet zeggen ze doet het fantastisch!!Ze is zon goede moeder dus leeftijd zegt niet alles.En de vader is ook nog in het spel he die heeft haar niet verlaten ofzo.

doei doei
azinna
waren marokanen maar zo die verlaten je meteen als ze weten dat je zwanger bent alsof het meisje het alleen heeft gedaan


maar ik vind het wel mooi om te zien eerlijk gezegt dan groeit het kind met je mee en dan worden jullie later meer vriendinnen en zussen als moeder en dochter maar het moet wel op een halal manier natuurlijk gebeuren

19-12-2004, 13:26

Verder isda echt hard als je op zo een jonge leeftyd een kind hebt. De stress stygt naar u hoofd. U kind maakt u gek met et gekrys, ge zydet nie gewend, alles verandert, je moet nog mee kunnen draaien op school, je komt thuis, het werkt begint nog maar voor u, kind die u snachts nie laat slapen, smorgens geraak je nie uit bed om naar school te gaan.

Wollah ik had me vriendin zwaar moeten steunen, sommigen krygen dan echt zo zelfmoordneigingen omdat ze het gewoon nie aankunnen, maar eenmaal het kindje ouder word gaat het veel gemakkelyker. En ik ben bly dat ze moedig & sterk was gebleven voor haar kind. Een ongeluk is snel gebeurd.


19-12-2004, 14:50
Tienermoeders: ik vind het meestal zielig voor zulke meisjes. Vaak door hun vriend nog gedumpt en de meiden kunnen zelf niet meer van hun leven genieten. Ik zou zeggen meiden wacht er nog ev mee

19-12-2004, 15:18


Jah maar ik heb het over tienermoeders die er alleen voor staan en het kind niet eens kunnen opvoeden die in zo ''Mi osso es su casa'' komen is een huis waar tienermoeders worden opgevangen die het kind niet kunnen opvoeden of die onderduiken snappen jullie?

19-12-2004, 16:30
willie dat is al helemaal schande!