Bekijk volle/desktop versie : Bestek en servies..



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2012, 12:43
Vind ik echt belangrijk..

Ik weet nog niet wanneer ik ga trouwen, maar voor die tijd heb ik mijn 118delige bestekset van bijna 500 euro die ik mee ga nemen en het meest prachtige servies .

Dames wie heeft dit nog meer? Ik kan er echt niet tegen als iemand allemaal verschillende borden heeft of glazen of vorken, alles moet hetzelfde..

maar ik denk dat ik 2 van die casettes nodig heb, want ik denk dat voor 12 personen niet genoeg is, stel we krijgen later bezoek .

28-09-2012, 12:47


Oke, I get the point, jullie eten allemaal met jullie handen.

28-09-2012, 12:53
Bij ons thuis heeft iedereen een eigen ''lievelingsbord en beker''
Maar voor bezoek is het wel netter als alles bij elkaar past. Ik hou me daar niet echt mee bezig verder.

28-09-2012, 12:53
Precies!! Wilde net zegget wat is er mis met handen en daarna je vingers aflikken

28-09-2012, 12:54


Ja, dat lijkt me wel zo netjes..

28-09-2012, 12:54

Citaat door Murrie:
Precies!! Wilde net zegget wat is er mis met handen en daarna je vingers aflikken
Iewl, hoe eet jij soep? ook met je handen?

Mohim gá sghar 'n temgarin.

28-09-2012, 12:55

Citaat door Fashion-Queen:
Bij ons thuis heeft iedereen een eigen ''lievelingsbord en beker''
Maar voor bezoek is het wel netter als alles bij elkaar past. Ik hou me daar niet echt mee bezig verder.
Bij ons HAD, heb alles wat niet hetzelfde was weggegooid toen mijn moeder in Marokko was hahahah

28-09-2012, 12:55

Citaat door Ta7rant_:
Iewl, hoe eet jij soep? ook met je handen?

Mohim gá sghar 'n temgarin.
Gewoon uit kom drinken

Wat betekent dat?

28-09-2012, 12:57

Citaat door Murrie:
Gewoon uit kom drinken

Wat betekent dat?
Uit kom drinken met bezoek, jeh manieren!

Dat betekend dat het vrouwenzaken zijn.

28-09-2012, 12:58

Citaat door Ta7rant_:
Bij ons HAD, heb alles wat niet hetzelfde was weggegooid toen mijn moeder in Marokko was hahahah
Als ik dat zou doen, breekt er oorlog uit in huis met mijn zusjes. We gebruiken thuis onderling gewoon willekeurig wat, dan maakt het ook niet uit als er iets kapot valt, wat vaak gebeurt Duur servies/alles matchen is niet handig met kleine kinderen, dus die bewaart mijn moeder voor als er bezoek is.

28-09-2012, 13:00

Citaat door Fashion-Queen:
Als ik dat zou doen, breekt er oorlog uit in huis met mijn zusjes. We gebruiken thuis onderling gewoon willekeurig wat, dan maakt het ook niet uit als er iets kapot valt, wat vaak gebeurt Duur servies/alles matchen is niet handig met kleine kinderen, dus die bewaart mijn moeder voor als er bezoek is.
Ik ga dat servies niet voor dagelijks gebruik aanschaffen, maar juist voor als we bezoek krijgen. Dit zijn wat duurdere aankopen.. die wil ik al hebben vooordat ik ga trouwen. Als ik trouw kiezen we samen wel wat we gaan gebruiken of ik koop gewoon een eenvoudig zesdelige set.

28-09-2012, 13:06
ben het helemaal met je eens
ik bedoel het oog wil ook wat

28-09-2012, 13:23



Citaat door lemya:
ben het helemaal met je eens
ik bedoel het oog wil ook wat
Ja dat niet alleen, maar is zo shabby als je schoonfamilie of je eigen familie op bezoek komt kom je met allemaal verschillende vorken en heb je zo lekker gekookt, verpest gelijk alles !

28-09-2012, 13:26
Voor bezoek moet inderdaad alles hetzelfde zijn, dat hebben we nu thuis ook.

Als we thuis gewoon eten, eet iedereen uit zijn lievelingsbord

Maar zoals Oprah ooit zei: Als je eten mooi gepresenteerd wordt op mooi servies, dan geniet je meer van het eten. En ik heb het gevoel dat dat ook klopt

28-09-2012, 13:26
weet je wat prachtig is
vroeger had je in van die wehkamp catalogussen
van die prachtige bordensetten jammer dat dat verdwenen is

Pagina's : [1] 2 3