Bekijk volle/desktop versie : Sinan Eroglu trots op homo-rol in GTST



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2012, 10:38
Sinan Eroglu trots op homo-rol in GTST

AMSTERDAM - Sinan Eroglu (25) speelt de rol van Bilal Demir in GTST, een moslim de nog uit de kast moet komen. "Ik hield rekening met een stortvloed aan negatieve reacties van allochtonen."

In het AD zegt Eroglu vooral complimenten te krijgen.
"Een homoseksuele relatie tussen twee mannen is één ding, maar spraakmakender wordt het als het om een verhouding gaat tussen een autochtone man en een met zijn seksuele identiteit worstelende moslim. Ik zie het als een uitdaging om Bilal zo geloofwaardig mogelijk neer te zetten."

Volgens Eroglu vinden mensen dat hij met deze controversiële rol respect afdwingt en een bijdrage levert aan de homo-emancipatie en -acceptatie in Nederland."
"Het waren best kwetsbare situaties en scènes die Ferry en ik speelden, terwijl het hele productieteam stond mee te kijken. Het vergde de nodige concentratie en veel inlevingsvermogen om alles zo realistisch mogelijk over te laten komen. Maar heel diep gingen we nu ook weer niet. Toen één van die zoenscènes klaar was, zijn we, alsof er niets was gebeurd, gewoon lekker gaan lunchen met z’n allen."
Mogelijkheden
Eroglu is blij met de mogelijkheden die hij krijgt dankzij GTST. "Ik word nu gevraagd voor rollen in series en films en verder heb ik ontzettend veel geleerd over acteren voor de camera’s." Sinds kort is hij ook te zien in de musical Ik, Driss.

"Eerst een homoseksuele moslim spelen, nu een Turk die zijn geluk in Nederland beproeft en straks een ras-Amsterdammer in de nieuwe televisieserie Lieve Liza. Die variatie maakt mijn beroep zo mooi: een bijzonder vak waarop ik echt verliefd ben."

http://www.nu.nl/achterklap/2920858/...l-in-gtst.html




Sorry heb niets tegen homo's, ieder zijn ding, maar deze man provoceert zwaar. Over onze rug carrière maken. Ze overdrijven zwaar in GTST. Eerst die Abla met der hoofddoek en domme rol, nu deze abi. Walgelijk!

28-09-2012, 10:42


Smeerlap! -kots-

28-09-2012, 10:43

Citaat door Dahlia_:
Smeerlap! -kots-
Die zoen scene was echt walgelijk. Kon er geen seconde naar kijken. Dat ze ouders dit goedkeuren, snap dat gewoon niet.

28-09-2012, 10:48
Walgelijk.

Je zou zeggen dat iemand met een islamitische achtergrond hier niet aan meedoet. Alleen helaas zie je dan dat geld en bekendheid boven geloof word gezet.

28-09-2012, 10:52


Over onze rug? Stel je aan.....

28-09-2012, 10:57
Ik mag geen gtst meer kijken sinds die scene van eergisteren tussen die 2 zemmers,

28-09-2012, 10:57

Citaat door _Shabbybaby:


Sorry heb niets tegen homo's, ieder zijn ding, maar deze man provoceert zwaar. Over onze rug carrière maken. Ze overdrijven zwaar in GTST. Eerst die Abla met der hoofddoek en domme rol, nu deze abi. Walgelijk!


Face it. Abla's met piratendoekjes zie je overal op straat, dus waarom niet in een serie? Homojongens die uit een Islamitisch gezin komen bestaan ook, homojongens die vechten tegen hun homo-zijn bestaan ook, of ze nou moslim of Christen zijn, ze hangen een religie aan die dat niet toestaat. Het is gewoon de realiteit die sommigen niet willen zien. GTST is een serie en geen nieuwszender, ze hoeven dus niet rekening te houden met gevoelens van mensen hoor. Ik kijk het al 14 jaar en er zijn zoveel bizarre onderwerpen ter sprake gekomen. Isabella die een relatie had met haar vader, Kim en Julian die broer en zus waren en een relatie hadden met elkaar, de Christelijke Sjors die zich niet zo Christelijk gedraagt als een degelijk Christenmeisje hoort te doen Drank, drugs, alcoholverslavingen, kinderen die niet de kinderen van hun ouders blijken te zijn, Janine die zwanger raakte van Stefano toen ze nog dacht dat het de zoon was van haar echtgenoot. Het is daar 1 grote 7rira, als je daar niet tegen kan moet je het gewoon niet kijken. Als iedereen gaat klagen over hetgeen ze niet bevalt dan kunnen ze er net zo goed mee stoppen. En niet alleen GTST maar alle soapseries.

28-09-2012, 11:01
Ach Turken zijn echt slijmballen bij Hollanders. Ze doen alles voor ze, als ze maar geld en beroemd worden.

Vind het echt triest, triest en nog eens triest dat hij deze rol heeft aangenomen!!! Walgelijk!

28-09-2012, 11:01
gelukkig kijk ik geen gtst, gatverdamme

en dan zoenscenes spelen ook nog eens, my god, ik ga echt over mijn nek

28-09-2012, 11:02

Citaat door elhobje:
Ik mag geen gtst meer kijken sinds die scene van eergisteren tussen die 2 zemmers,


Kijk het nooit gelukkig. Dus mis niks

28-09-2012, 11:02

Citaat door Bent_Mohammed:
Ach Turken zijn echt slijmballen bij Hollanders. Ze doen alles voor ze, als ze maar geld en beroemd worden.

Vind het echt triest, triest en nog eens triest dat hij deze rol heeft aangenomen!!! Walgelijk!
turken slijmballen bij hollanders? turken hangen juist alleen maar met turken en hebben nauwelijks prive contact met nederlanders buiten werk en school om

28-09-2012, 11:04
De ene achterlijke opmerking overtreft de ander. I'm out of here

28-09-2012, 11:05



Citaat door Bent_Mohammed:
Ach Turken zijn echt slijmballen bij Hollanders. Ze doen alles voor ze, als ze maar geld en beroemd worden.

Vind het echt triest, triest en nog eens triest dat hij deze rol heeft aangenomen!!! Walgelijk!
Wat een onzin. Dit heet ACTEREN. Acteurs doen dingen die Islamitisch gezien niet door de beugel kunnen en daar heeft Turk zijn niets mee te maken, dit is dan ook geen baan voor een praktiserende moslim. Of heb je de zoenscenes niet gezien in PizzaMaffia tussen die Marokkaanse jongen en zijn Nederlandse vriendin? Of de zoenscenes tussen Maryam Hassouni en haar zogenaamde Nederlandse vriend? De zoenscenes tussen Nasrdinne Dchar en het meisje die hij onderweg tegenkwam. Dit is nog maar het topje van de ijsberg, allemaal Marokkaanse acteurs, als je een goede acteur bent dan ga je ver om je rol zo geloofwaardig over te brengen. Het is daarom nogmaals niet de ideale baan voor een moslim.

28-09-2012, 11:07

Citaat door elhobje:
Ik mag geen gtst meer kijken sinds die scene van eergisteren tussen die 2 zemmers,
Moet je van je man ook na Sesamstraat naar je bedje toe?

28-09-2012, 11:08

Citaat door Bent_Mohammed:
Ach Turken zijn echt slijmballen bij Hollanders. Ze doen alles voor ze, als ze maar geld en beroemd worden.

Vind het echt triest, triest en nog eens triest dat hij deze rol heeft aangenomen!!! Walgelijk!
Dat noemen ze acteren, dacht je dat onze landgenootjes kosjer zijn?

Laat ik maar niet beginnen, want die spelen ook alles na en het ergste van alles is dat deze films ook nog doodleuk op 2m komen

Pagina's : [1] 2 3