Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouwen die boos en vies je aankijken op straat.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-09-2012, 23:59
Echt met zo'n enge kop van een ifriet3a.

28-09-2012, 00:02



Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
Echt met zo'n enge kop van een ifriet3a.
Niets van aantrekken en doorlopen.

28-09-2012, 00:02
Herkenbaar. Shen3a's.

28-09-2012, 00:03
De salaam niet beantwoorden, Echt zo zielig is dat. Snap niet waarom ze dat doen.

28-09-2012, 00:06


Als blikken konden doden..

28-09-2012, 00:07

Citaat door Esposa_de_M:
De salaam niet beantwoorden, Echt zo zielig is dat. Snap niet waarom ze dat doen.
Haha omg die heb ik een x meegemaakt, er stond zon vrouw voor me dus ik zo Salaam, Kijkt ze me fucking droog aan en begint ze me vervolgens letterlijk helemaal aan te kijken van top tot teen en dn zo lachen van ihyee Soraa mentirdedd

28-09-2012, 00:07

Citaat door moederskind:
Niets van aantrekken en doorlopen.


Citaat door Rania.:
Herkenbaar. Shen3a's.


Citaat door Esposa_de_M:
De salaam niet beantwoorden, Echt zo zielig is dat. Snap niet waarom ze dat doen.
Ik zeg altijd selam vooral als ik zie dat ze bedekt erbij lopen en dan kijken ze je met een blik aan van vuur als blikken konden doden dan zat ik nu in mijn graf te rotten zo verrot gewoon echt met zo'n duivelsehoofd oefff krijg zjnoen

28-09-2012, 00:08
Dit heb ik dus echt meegemaakt, in Rotterdam vorig jaar... Met een Belgische vriendin zijn we een dagje naar Rotterdam geweest. Op een gegeven moment aan de bakkerij sprak een koppel ons aan om te vragen of we hulp nodig hadden omdat ze hoorden dat we niet uit NL kwamen. Dankzij hen toch van het station uit de winkelstraten gevonden, en we bleven even napraten. Op dat moment zat er een groep Marokkaanse meisjes vol afgunst naar ons te kijken, en ik hoorde ze ons uitlachen ivm ons accent en hoe we eruit zagen. Als blikken konden doden zouden we nu dead and buried zijn. En ik die me verheugde op een bezoekje aan Rotterdam... Weet al waar ik niet meer naartoe moet gaan. Heeft me eerlijk wel pijn gedaan, vooral omdat die Belgische erbij was en het weer eens 'de Marokkanen" moesten zijn...

28-09-2012, 00:13

Citaat door Sarouchee:
Dit heb ik dus echt meegemaakt, in Rotterdam vorig jaar... Met een Belgische vriendin zijn we een dagje naar Rotterdam geweest. Op een gegeven moment aan de bakkerij sprak een koppel ons aan om te vragen of we hulp nodig hadden omdat ze hoorden dat we niet uit NL kwamen. Dankzij hen toch van het station uit de winkelstraten gevonden, en we bleven even napraten. Op dat moment zat er een groep Marokkaanse meisjes vol afgunst naar ons te kijken, en ik hoorde ze ons uitlachen ivm ons accent en hoe we eruit zagen. Als blikken konden doden zouden we nu dead and buried zijn. En ik die me verheugde op een bezoekje aan Rotterdam... Weet al waar ik niet meer naartoe moet gaan. Heeft me eerlijk wel pijn gedaan, vooral omdat die Belgische
erbij was en het weer eens 'de Marokkanen" moesten zijn...
Ja kijk ook waar je bent gegaan
Daar word je gewoon bijna in e gezicht uitgescholden terwijl je niets doet en gewoon voor je loopt

28-09-2012, 00:14

Citaat door BruidjeJuni2011:
Als blikken konden doden..
zielig hoor

Citaat door DuCoca:
Haha omg die heb ik een x meegemaakt, er stond zon vrouw voor me dus ik zo Salaam, Kijkt ze me fucking droog aan en begint ze me vervolgens letterlijk helemaal aan te kijken van top tot teen en dn zo lachen van ihyee Soraa mentirdedd


Citaat door Sarouchee:
Dit heb ik dus echt meegemaakt, in Rotterdam vorig jaar... Met een Belgische vriendin zijn we een dagje naar Rotterdam geweest. Op een gegeven moment aan de bakkerij sprak een koppel ons aan om te vragen of we hulp nodig hadden omdat ze hoorden dat we niet uit NL kwamen. Dankzij hen toch van het station uit de winkelstraten gevonden, en we bleven even napraten. Op dat moment zat er een groep Marokkaanse meisjes vol afgunst naar ons te kijken, en ik hoorde ze ons uitlachen ivm ons accent en hoe we eruit zagen. Als blikken konden doden zouden we nu dead and buried zijn. En ik die me verheugde op een bezoekje aan Rotterdam... Weet al waar ik niet meer naartoe moet gaan. Heeft me eerlijk wel pijn gedaan, vooral omdat die Belgische erbij was en het weer eens 'de Marokkanen" moesten zijn...
billeh kutwijven maar oude vrouwen kunnen er ook wat van hoor

28-09-2012, 00:16

Citaat door BruidjeJuni2011:
Ja kijk ook waar je bent gegaan
Daar word je gewoon bijna in e gezicht uitgescholden terwijl je niets doet en gewoon voor je loopt
En ik dacht dat NL een sociaal land was... alhoewel, de rasechte Hollanders waren wel vriendelijk. Supervriendelijk, die kassiersters! In Brussel zie je dat amper

Het ergste van al is dat ze onze kleding bekritiseerden... Terwijl wij er redelijk normaal bijlopen volgens de Belgische norm

28-09-2012, 00:18

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
zielig hoor

billeh kutwijven maar oude vrouwen kunnen er ook wat van hoor
Het was een groepje van 6 meisjes, en zo oud waren ze niet hoor! Das het ergste van allemaal. Ik schatte ze max. 25 jaar

28-09-2012, 00:20



Citaat door Sarouchee:
En ik dacht dat NL een sociaal land was... alhoewel, de rasechte Hollanders waren wel vriendelijk. Supervriendelijk, die kassiersters! In Brussel zie je dat amper

Het ergste van al is dat ze onze kleding bekritiseerden... Terwijl wij er redelijk normaal bijlopen volgens de Belgische norm
Ja Nederlanders misschien
Ja klopt heel open in België krijg je niet eens een hoi aan de kassa

Ja triest

28-09-2012, 00:25
Oh daar gaan we weer oh hoe goed ik ben hoe slechte anderen vrouwen zijn, dames heb je niks te doen let dan op je tong..

28-09-2012, 00:27

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
Ik zeg altijd selam vooral als ik zie dat ze bedekt erbij lopen en dan kijken ze je met een blik aan van vuur als blikken konden doden dan zat ik nu in mijn graf te rotten zo verrot gewoon echt met zo'n duivelsehoofd oefff krijg zjnoen

Als het om bekenden gaat dan zou ik gewoon Salaam terug zeggen uit respect maar ook vanuit het geloof. Wat zij over je denken of iets in die trant daar zou ik mij totaal niets van aantrekken. Immer weet Allah het beste.

Zij graven hun graf alleen maar dieper. Als jij maar als persoon geen andere bijbedoelingen erbij hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6