Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van dat liedje waar ze over marokkaanse meiden van nl zingen????

Pagina's : [1] 2 3

benali
21-01-2003, 16:28

ik persoonlijk ik vind het mooi gedaan enzo het is wel grappig. maar als ik verder nadenk dan vind ik dat een schande ik bedoel ze zijn zelf marokanen ,en dan gaan ze zo over hun meiden spreken ik vind het nie normaal meer.dat is wat de andere willen daarmee bedoel ik rasicten wat ze willen is waar jullie nu mee bezig zijn marokanen die niet meeer op hun eigen volk kunnen kijken das erg heeeel erg en alle racisten zijn heel blij met dat liedje want ze zien dat het hen lukt en wat vinden jullie ervan???

PerfectTangawia
21-01-2003, 16:29
Origineel gepost door benali ik persoonlijk ik vind het mooi gedaan enzo het is wel grappig. maar als ik verder nadenk dan vind ik dat een schande ik bedoel ze zijn zelf marokanen ,en dan gaan ze zo over hun meiden spreken ik vind het nie normaal meer.dat is wat de andere willen daarmee bedoel ik rasicten wat ze willen is waar jullie nu mee bezig zijn marokanen die niet meeer op hun eigen volk kunnen kijken das erg heeeel erg en alle racisten zijn heel blij met dat liedje want ze zien dat het hen lukt en wat vinden jullie ervan??? JA IK VIND DAT JE GELIJK HEBT.. MAAR JA LAAT ZE MAAR ZEGGEN WAT ZE WILLEN IK VOEL ME ECHT NIET AANGESPROKEN.... TANGAWIA

dima_zina85
21-01-2003, 16:31
heb je het nou over stationho*ren?

benali
21-01-2003, 16:34
Origineel gepost door dima_zina85 heb je het nou over stationho*ren? ja hoor

benali
21-01-2003, 16:36

Origineel gepost door PerfectTangawia JA IK VIND DAT JE GELIJK HEBT.. MAAR JA LAAT ZE MAAR ZEGGEN WAT ZE WILLEN IK VOEL ME ECHT NIET AANGESPROKEN.... TANGAWIA ja hoor meid ik voel me ook helemaal niet aangesproken maar ik bedoel in belgie gaan ze nooit zoiets kinderachtigs doen sdenk ik toch want ze weten wel hoe het zit maar bij jullie in nederland blijkbaar niet, ik vind het gewoon zo jammer weet je voor jullie en voor ons wij zijn nu eenmaal allemaal meiden en of je nu van belgie of van nl bent wij zijn allemaal moslims en marokanen ik vind dat het niet zo meer kan

beppie_truus
21-01-2003, 16:37
heel dom nummer en ook een uitgekauwd onderwerp

benali
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO domme song jij vind hem dom??? en waarom dan ??? ik ben gewoon benieuwd wat de reden daar voor is

nour_el_3oejoen
wie zingt het liedje ??? :confused:

lala_maghrebia
21-01-2003, 16:39
welke liedje is het, hoe heet het?

benali
21-01-2003, 16:39
Origineel gepost door beppie_truus heel dom nummer en ook een uitgekauwd onderwerp ja sorry hoor meid hij kan best uitgekauwd zijn maar ik heb er helemaal niks over gehoord wat de anderen ervan vinden en dat wil ik weten daarom plaats ik hem hier ook maar ik heb jou niet gevraagd of je het een uitgekauwd onderwerp vind. dus jah sorry he

benali
21-01-2003, 16:41
Origineel gepost door nour_el_3oejoen wie zingt het liedje ??? :confused: ik weet het ook niet maar het heet stationhoeren toch

beppie_truus
21-01-2003, 16:42
Origineel gepost door benali ja sorry hoor meid hij kan best uitgekauwd zijn maar ik heb er helemaal niks over gehoord wat de anderen ervan vinden en dat wil ik weten daarom plaats ik hem hier ook maar ik heb jou niet gevraagd of je het een uitgekauwd onderwerp vind. dus jah sorry he je hebt gevraagd wat wij er van vinden nou ik vind het een uitgekauwd onderwerp want het is hier al vaker besproken en er zijn verschillende meningen over gegeven merendeel negatief.

benali
21-01-2003, 16:42

Origineel gepost door lala_maghrebia welke liedje is het, hoe heet het? stationhoeren zeker

-Reda-
21-01-2003, 16:43
Origineel gepost door benali jij vind hem dom??? en waarom dan ??? ik ben gewoon benieuwd wat de reden daar voor is 1. beat is genakt 2. rhymes zijn wack 3. ze kunnen niet rappen 4. originaliteit is ver te zoeken zijn deese genoeg?

beppie_truus
21-01-2003, 16:44
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO 1. beat is genakt 2. rhymes zijn wack 3. ze kunnen niet rappen 4. originaliteit is ver te zoeken zijn deese genoeg? en ze zijn een belediging voor ons marokkanen :D

Pagina's : [1] 2 3