Bekijk volle/desktop versie : Syrisch leger stuurt smsje: 'Het spel is over'



27-09-2012, 16:19
Het Syrische leger kiest voor een opmerkelijke manier van ewaarschuwen.



De Syrische autoriteiten hebben mobiele telefoons in Syrië een sms gestuurd met de tekst: 'Het spel is uit'. Het bericht, gericht aan de rebellen die het tegen het regime opnemen, is ondertekend door het Syrische leger. De rebellen worden opgeroepen hun wapens in te leveren en ze worden gewaarschuwd dat buitenlandse strijders worden verdreven.

Volgens de Syrische bevolking kwamen de berichten vanaf donderdag binnen, een dag nadat opstandelingen een bomaanslag hadden gepleegd op het hoofdkwartier van de Syrische strijdkrachten. Vorige maand verspreidde het Syrische leger pamfletten waarop de rebellen werden opgeroepen de wapens neer te leggen en amnestie aan te vragen.

27-09-2012, 16:33


T spel =over

Grtjs,
Syrische leger

27-09-2012, 16:37
Hahaha wat een grap!!!!


27-09-2012, 17:04
psychologische oorlogvoering die niet werkt

zoals het vanaf het begin gaat zijn het assad's troepen die deserteren

dag assad, brand in de hel

27-09-2012, 18:40


assad moet echt opgehangen worden en snel mogelijk.

27-09-2012, 18:46
Ik heb dat smsje ook gekregen


27-09-2012, 19:08
ik heb dat sms ook gekregen respect voor die rebellen ik hou van ze


27-09-2012, 19:09
dood gaan maar wel geschiedenis schrijven mooiere dood bestaat niet


28-09-2012, 02:03
Assad houtskool voor de hel


28-09-2012, 16:03
go assad? je kent hem volgends mij niet, hij vermoord mensen vrouwen en kindern? 1 kleine kind heeft tien kogels in haar lichaam, zelfs babys worden niet bespaard? je ken je nou zeggen go assad! hij en die mensen die hem volgen, yarab hoop dat ze idd houtskool worden waarbij de vuur mij word aangestoken in de HEL!! Dit zijn verschrikkelijk mensen , maar wacht maaar, Allah heeft ook een plan! gwn geduld hebben alles en iedereen gaat verdienen wat hij verdient. net als geertje


28-09-2012, 16:07
In tegendeel bi idni Allah zijn ze bijna bij de overwinning.
Citaat door Redactie:
Het Syrische leger kiest voor een opmerkelijke manier van ewaarschuwen.



De Syrische autoriteiten hebben mobiele telefoons in Syrië een sms gestuurd met de tekst: 'Het spel is uit'. Het bericht, gericht aan de rebellen die het tegen het regime opnemen, is ondertekend door het Syrische leger. De rebellen worden opgeroepen hun wapens in te leveren en ze worden gewaarschuwd dat buitenlandse strijders worden verdreven.

Volgens de Syrische bevolking kwamen de berichten vanaf donderdag binnen, een dag nadat opstandelingen een bomaanslag hadden gepleegd op het hoofdkwartier van de Syrische strijdkrachten. Vorige maand verspreidde het Syrische leger pamfletten waarop de rebellen werden opgeroepen de wapens neer te leggen en amnestie aan te vragen.

28-09-2012, 17:36
wil iedere niet Syriër zich net met de Syriërs bemoeien


of moeten er nog meer Syriër sterven voor de agenda van het westen ??

28-09-2012, 17:38



Citaat door Harde_Neger:
Ik ken Assad idd niet, mijn excuses ervoor. Meeste rebellen zijn die haatbaarden tak van Alqaida.Vandaar mn reactie. Even serieus mensen de hel wensen is toch verboden? Waarom doe je het. Blijf kalm. Als het je echt wat doet, ga naar Syrie dan vecht tegen de regime..

daarom zijn jullie ook eeuwenlang slaven geweest simpelweg vanwege een lage IQ