Bekijk volle/desktop versie : Mocht ik ooit in mijn leven trouwen.. Dn wil ik deze twee op mijn bruiloft...



Pagina's : [1] 2 3 4

27-09-2012, 11:34
aarfa




[video=youtube;zfpQpt6OJ2c]http://www.youtube.com/watch?v=zfpQpt6OJ2c&feature=fvwrel[/video]



ka3da
[video=youtube;g1TmMDVsnZ8]http://www.youtube.com/watch?v=g1TmMDVsnZ8[/video]

27-09-2012, 11:36


beatifoel!!!!!!!!!!! ik zou alleen voor bendir gaan , lghitta is toch haram!

27-09-2012, 11:37
a3rfa is ook haram door die toeters ik weet niet hoe je het noemt:P.. Maar goed aarfa

27-09-2012, 11:41

Citaat door Ghzalaa:
a3rfa is ook haram door die toeters ik weet niet hoe je het noemt:P.. Maar goed aarfa
wat ik heb begrepen is dat bendir halal is , verder zijn alle muziekinstrumenten haram.waar zijn de goede oude tijden , dansen met schouders en voeten is stijlvol , jammer dat die dansjes zijn vervangen door shaken

27-09-2012, 11:43



Citaat door DocendoDiscimu:
wat ik heb begrepen is dat bendir halal is , verder zijn alle muziekinstrumenten haram.waar zijn de goede oude tijden , dansen met schouders en voeten is stijlvol , jammer dat die dansjes zijn vervangen door shaken
moet je naar berkane komen.. Doen ze nog altijd hahahah

27-09-2012, 11:55

Citaat door Ghzalaa:
a3rfa is ook haram door die toeters ik weet niet hoe je het noemt:P.. Maar goed aarfa
Berkania?

27-09-2012, 11:55

Citaat door Laila:
Berkania?
In hart en nieren :P Why?

27-09-2012, 11:56
[video=youtube;WUpat48bmw0]http://www.youtube.com/watch?v=WUpat48bmw0&feature=related[/video]

27-09-2012, 11:57

Citaat door Ghzalaa:
In hart en nieren :P Why?
Omdat alleen wij voelen wat l 3arfa voor muziek maken... Gaat door merg en been!
Was gisteren, hoe toevallig ook dit filmpje aan het kijken, kippenvel en heimwee naar Bladi!!

27-09-2012, 11:58

Citaat door Laila:
Omdat alleen wij voelen wat l 3arfa voor muziek maken... Gaat door merg en been!
Was gisteren, hoe toevallig ook dit filmpje aan het kijken, kippenvel en heimwee naar Bladi!!
Ik was er een dikke maand dus kan nog wel even vooruit..

Wahaha toevallig.. Ja he.. ik word er altijd vrolijk van.. Mensen als ze verdrietig zijn zetten ze van die depri muziek.. kom ik aan met me 3arfa hahaha

27-09-2012, 12:02

Citaat door Ghzalaa:
Ik was er een dikke maand dus kan nog wel even vooruit..

Wahaha toevallig.. Ja he.. ik word er altijd vrolijk van.. Mensen als ze verdrietig zijn zetten ze van die depri muziek.. kom ik aan met me 3arfa hahaha
“En Wij zenden (dat) van de Koran neer wat genezing en barmhartigheid voor de gelovigen is. En het vermeerdert voor de onrechtvaardigen slechts verlies.” (Soerat Al-Israa’: 82)

27-09-2012, 12:03

Citaat door Laila:
Omdat alleen wij voelen wat l 3arfa voor muziek maken... Gaat door merg en been!
Was gisteren, hoe toevallig ook dit filmpje aan het kijken, kippenvel en heimwee naar Bladi!!


Citaat door Ghzalaa:
Ik was er een dikke maand dus kan nog wel even vooruit..

Wahaha toevallig.. Ja he.. ik word er altijd vrolijk van.. Mensen als ze verdrietig zijn zetten ze van die depri muziek.. kom ik aan met me 3arfa hahaha
effe serieus..weten jullie dta jullie best famillie kunnen zijn van elkaar?
hahah jullie komen uit de zelfde stad in enderland

27-09-2012, 12:06



Citaat door Effe_serieus:
effe serieus..weten jullie dta jullie best famillie kunnen zijn van elkaar?
hahah jullie komen uit de zelfde stad in enderland
Nee heb geen oude nichten :P

27-09-2012, 12:06

Citaat door MAGRIBIIII:
“En Wij zenden (dat) van de Koran neer wat genezing en barmhartigheid voor de gelovigen is. En het vermeerdert voor de onrechtvaardigen slechts verlies.” (Soerat Al-Israa’: 82)

27-09-2012, 12:06

Citaat door Ghzalaa:
Nee heb geen oude nichten :P
zoveel zijn er niet daar van shab berkane daarom dacht ik dat

Pagina's : [1] 2 3 4