Bekijk volle/desktop versie : Negen ''Europese'' spelers in voorselectie Marokko



Pagina's : [1] 2

26-09-2012, 12:25
Het zijn logischerwijs wel de namen die in vorm zijn. Behalve Assaidi en Labyad, die speelde tot voor kort weinig. Boussoufa had er wel bij gemogen. Maar ik kan Taoussi ook wel begrijpen. Hij heeft sinds 2006 misschien maar 2 of 3 wedstrijden goed gespeeld. Ikzelf kan alleen die wedstrijd tegen Niger herinneren. Tegen Algerije zat ie op de bank.

Mehdi Benatia (Udinese)
Issam El Adoua (Vitoria Guimaraes)
Karim El Ahmadi (Aston Villa)
Younes Belhanda (Montpellier)
Abdelaziz Barrada (Getafe)
Zakaria Labyad (Sporting Lissabon)
Oussama Assaidi (Liverpool)
Nordin Amrabat (Galatasaray)
Youssef El Arabi (Granada)

deze negen spelers moeten ook de definitieve selectie halen, aangevuld met negen uit Botola.

26-09-2012, 12:29


Geen El Hamdaoui.

26-09-2012, 12:32
eindelijk geen boussoufa meer

was die gast al een tijdje zat ..

26-09-2012, 12:37

Citaat door Lantismo:
Geen El Hamdaoui.
El Hamdaoui, zelfde verhaal als Boussoufa. Hij heeft nog nooit iets goeds gedaan bij het Marokkaanse elftal. Integendeel zelfs, ik durf echt te zeggen dat mede door zijn doen wij CAN 2010 hebben gemist. Hij verprutste die penalty tegen Togo, tegen Kameroen kon ie er drie inleggen, echt opgelegde kansen.

26-09-2012, 12:38



Citaat door Cllash:
eindelijk geen boussoufa meer

was die gast al een tijdje zat ..
Als deze negen de vaste selectie halen ben ik tevreden. Niet dat ie maar drie oproept en voor die andere zes Botolaspelers in de plek meeneemt.

26-09-2012, 12:46
Jammer dat Abourazzouk, Lakhal en Jahouh geblesseerd zijn. Taoussi spreekt vloeiend Frans dus met Barrada en El Arabi zal die geen moeite hebben met communicatie. El Arabi is ook Arabisch machtig. Ben alleen benieuwd hoe die dat gaat doen met Assaidi, Amrabat en Labyad. El Ahmadi is ook Arabisch machtig dus waarschijnlijk moet hij gaan tolken voor die drie. Jahouh was ook handig geweest om erbij te hebben omdat het toch een Arifi is in de Botola en een van de beste. Dat zie je niet vaak. Hij zou echt een verlengstuk kunnen zijn in die groep.

26-09-2012, 13:06

Citaat door MounEB:
Jammer dat Abourazzouk, Lakhal en Jahouh geblesseerd zijn. Taoussi spreekt vloeiend Frans dus met Barrada en El Arabi zal die geen moeite hebben met communicatie. El Arabi is ook Arabisch machtig. Ben alleen benieuwd hoe die dat gaat doen met Assaidi, Amrabat en Labyad. El Ahmadi is ook Arabisch machtig dus waarschijnlijk moet hij gaan tolken voor die drie. Jahouh was ook handig geweest om erbij te hebben omdat het toch een Arifi is in de Botola en een van de beste. Dat zie je niet vaak. Hij zou echt een verlengstuk kunnen zijn in die groep.
Broer, Rachid Taoussi kan met iedere marokkaanse speler communiceren, hij spreekt Arabisch, Frans & Engels.

26-09-2012, 13:14
Dit is top man, El arabi kan wel weg voor de rest ziet het er goed uit. Aanvullen met Botala spelers en een mix proberen van Botola en europa. Mozambique Insha Allah terugsturen met 4-0.

26-09-2012, 13:14

Citaat door Buurmattie:
Broer, Rachid Taoussi kan met iedere marokkaanse speler communiceren, hij spreekt Arabisch, Frans & Engels.
Ook Russisch?

26-09-2012, 13:15
@ Moun, tegen Algerije had hij wel een goede invalbeurt... maar wedstrijd was toen al gespeeld dus je hebt wel gelijk

26-09-2012, 13:32

Citaat door Taarabt:
Dit is top man, El arabi kan wel weg voor de rest ziet het er goed uit. Aanvullen met Botala spelers en een mix proberen van Botola en europa. Mozambique Insha Allah terugsturen met 4-0.
El Arabi had echt een sterke invalbeurt tegen Barca. Heerlijke assist nadat ie eerst twee man bezighield. Als die gozer niet zo slecht had geschoten tegen Valdes op hadden ze die wedstrijd gewoon gewonnen.

26-09-2012, 13:38

Citaat door MounEB:
El Arabi had echt een sterke invalbeurt tegen Barca. Heerlijke assist nadat ie eerst twee man bezighield. Als die gozer niet zo slecht had geschoten tegen Valdes op hadden ze die wedstrijd gewoon gewonnen.
We hebben niks aan nummer 9's die assisten geven, vooral niet bij marokko, want iedereen mist alle kansen
We hebben nummer 9's nodig die scoren, onze spitsen in europa staan al heel erg lang droog
Dus doe mij maar liever een botola spits :

Yajour
Benjelloun
Salhi
Abourrazouk
Hamdallah

26-09-2012, 14:09


Begin van de ondergang selectie

26-09-2012, 14:11

Citaat door brownie74:
Begin van de ondergang selectie
Maak je maar geen zorgen bro, vergeet niet dat 3 botola spelers Benjelloun, Alloudi & Sektioui alle 3 scoorde tegen belgie

26-09-2012, 14:22

Citaat door Buurmattie:
Maak je maar geen zorgen bro, vergeet niet dat 3 botola spelers Benjelloun, Alloudi & Sektioui alle 3 scoorde tegen belgie
Ze speelden volgens mij toen allemaal in het buitenland

Marokko is wereldkampioen in de vriendschappelijke wedstrijden.
Als ze dezelfde inzet toonden tegen de Afrikaanse landen zouden we mss ergens geraken.

Ik snap jullie optimisme over deze man niet
heb nu al een paar filmpjes van hem gezien maar hij maakt geen bondscoach indruk op me, eerder een springende schreeuwlelijkerd met een piepstem als hij bijna moet huilen uit machteloosheid.
Zaki had ik nog begrepen, zelfs fakher maar deze taoussi lijkt me geen tactisch genie

Pagina's : [1] 2