Bekijk volle/desktop versie : 'Aanval op 'Marokkaanse' Khadija Arib was binnen de grenzen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-09-2012, 12:02
De nieuwe Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg vond aanval niet te ver gaan.





De aanval van de PVV op het PvdA-Kamerlid Khadija Arib was binnen de grenzen van het betamelijke. "Ik vind dat in debatten op de bal en niet op de man moet worden gespeeld. Maar vandaag was het een debat dat over personen ging", zei Van Miltenburg. Van Miltenburg liet dinsdagavond Arib en D66-Kamerlid Gerard Schouw achter zich in de verkiezing om het voorzitterschap. In het debat wat hier aan vooraf ging uitte PVV'er Louis Bontes felle kritiek op de dubbele nationaliteit van Arib.

"Nederland kan geen Marokkaan als Kamervoorzitter hebben", zei hij. Volgens Van Miltenburg werd hiermee geen grens overschreden. Ze prees Arib om haar 'majestueuze reactie'. "Khadija wist dat ze hierop zou worden aangevallen. Ze ging niet knock-out en bleef fier overeind. Dat vind ik stoer van haar." Volgens Van Miltenburg kunnen in een debat emoties de kop opsteken, maar deze mogen nooit de overhand krijgen.

"Dan heb je geen effectief debat meer. Het moet wel over de inhoud gaan." Van Miltenburg beloofde onder meer dat ze als voorzitter elektronisch stemmen in de Kamer gaan introduceren. Ze gaat hier echter nog niet meteen mee aan de slag. "Ik gun mezelf een inwerkperiode, om te leren hoe het hier allemaal werkt."

Ze is dolblij met haar nieuwe functie. "Ik hou heel erg van dit parlement, van de dynamiek. Het is een heel leuk parlement met zelfbewuste mensen. En omdat we zoveel verschillende partijen hebben heeft de voorzitter een hele belangrijke rol. Het politieke proces in goede banen leiden, dat is heel erg mooi om te mogen doen."

26-09-2012, 12:03


Vond het weer zo een goedkoop trucje. Ik hoop dat Nederland zich daarvan los kan weken.

26-09-2012, 12:06
Dus je hebt een loon een paspoort een tweede paspoort sofi nr NL rijbewijs,
huis,auto etc etc


Maarrrr je mag niet een bepaalde functie vervullen,
nou zou dan ook maar een paar duizend agenten gaan ontslaan met dubbel paspoort.

26-09-2012, 12:09
Lekker voor Arib. Ze heeft wanhopig geprobeerd te assimileren maar NOT accepted yest

26-09-2012, 12:12



Citaat door Dubai_Tower:
Lekker voor Arib. Ze heeft wanhopig geprobeerd te assimileren maar NOT accepted yest
Volledig geïntegreerd fantastisch mens met behoud van haar originele roots. Dat er een paar lanterfanters in de kamer zitten weten we ook dan weer.

26-09-2012, 12:18

Citaat door Dubai_Tower:
Lekker voor Arib. Ze heeft wanhopig geprobeerd te assimileren maar NOT accepted yest
En dat jij thuis zit rottend aan een uitkering maakt je meer trouw aan je roots of wat je ook bedoelt met je assimilatie?

26-09-2012, 12:39
lekker voor die Arib!

verkaasde tiefus wijf!

26-09-2012, 12:40
`wat kan ik hier van genieten , echt heerlijke voor die stink arib

26-09-2012, 14:50
SORRY! zij heeft die uitstraling niet als voorzitter va de 2 de kamer sorry!!! en bovendien spreekt heel slecht nederlands met rare acent!!! en ik zeg arib je moet wel blij zijn dat je nog een baantje hebt als een marokkanse wijf in nederland


26-09-2012, 15:07
Jammer dat zij het niet is geworden.


26-09-2012, 15:19
"En de Joden en de Christenen zullen u nooit welgezind zijn, tenzij gij hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, Allah's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien gij hun wensen volgt, nadat de kennis tot u is gekomen, zult gij aan Allah Vriend noch Helper hebben." (2:120)

Het enige wat deze secreet nog moet doen is openlijk op de TV haar islam verwerpen en misschien heeeel misschien wordt ze dan wel geaccepteerd. Daar zit je dan, 14 jaar slijmen, Allah ongehoorzaam zijn, shirk plegen, integreren en nog niet geaccepteerd.

26-09-2012, 16:48

Citaat door just4u:
lekker voor die Arib!

verkaasde tiefus wijf!
hoor deze afgunstige

Arib heeft inderdaad veel bereikt! Ze doet het goed.

26-09-2012, 17:07



Citaat door worldcitizen:
hoor deze afgunstige

Arib heeft inderdaad veel bereikt! Ze doet het goed.
is geen afgunst.

alleen irriteer ik mezelf aan de verkaasde geassimileerde allochtonen!
denken dat ze bij de kaasjes horen als ze hun identiteit verloochenen.

26-09-2012, 17:09

Citaat door just4u:
is geen afgunst.

alleen irriteer ik mezelf aan de verkaasde geassimileerde allochtonen!
denken dat ze bij de kaasjes horen als ze hun identiteit verloochenen.
Hoezo verloochent mevrouw Arib haar identiteit?

26-09-2012, 17:10

Citaat door worldcitizen:
hoor deze afgunstige

Arib heeft inderdaad veel bereikt! Ze doet het goed.
is gwn een slaafje van de westerse democratie , die tegen islaam is !

Pagina's : [1] 2 3 4 5