Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk kapsalon yousra?



26-09-2012, 10:43
Hallo dames wil graag jullie advies ik heb aanstaande dinsdag afspraak bij kapsalon youssra op de der kinderenstraat in Amsterdam. Iemand ervaring heb afspraak gemaakt voor vetven en in laagjes knippen

26-09-2012, 12:33


jij bent gek! je durft

26-09-2012, 13:15
Sirieus is het zo erg

26-09-2012, 18:16

Citaat door HOceima_:
jij bent gek! je durft
Ben je een keer bij haar geweest en wat ging er precies mis

26-09-2012, 20:56


Hahahaha youssra is echt bar slecht meid! Zij kan dus echt niet knippen, ze begrijpt niet wat alleen dooie punten eraf betekend. Voor je het weet ligt de helft van je haar op de grond en ik kan het weten!! En dit heeft ze vaker geflikt bij familieleden en vriendinnen! Ze heeft 1x het haar van mijn zus geverfd highlights (2tinten donkerblond en blond )en dat vond ik persoonlijk voor haar doen wel mooi gedaan. Ze gebruikt trouwens verf uit pakjes van kruidvat/etos dus geen kappersverf. Zo amateuristisch

26-09-2012, 21:15

Citaat door alhoceimaliefje:
Hahahaha youssra is echt bar slecht meid! Zij kan dus echt niet knippen, ze begrijpt niet wat alleen dooie punten eraf betekend. Voor je het weet ligt de helft van je haar op de grond en ik kan het weten!! En dit heeft ze vaker geflikt bij familieleden en vriendinnen! Ze heeft 1x het haar van mijn zus geverfd highlights (2tinten donkerblond en blond )en dat vond ik persoonlijk voor haar doen wel mooi gedaan. Ze gebruikt trouwens verf uit pakjes van kruidvat/etos dus geen kappersverf. Zo amateuristisch
thanx schat voor je reactie

26-09-2012, 22:58
kapsalon malika is goed is in slotervaart sierplein

26-09-2012, 23:07

Citaat door pinkprinsses:
Ben je een keer bij haar geweest en wat ging er precies mis
Ben niet gek.. vrendinnen van mij..

Citaat door alhoceimaliefje:
Hahahaha youssra is echt bar slecht meid! Zij kan dus echt niet knippen, ze begrijpt niet wat alleen dooie punten eraf betekend. Voor je het weet ligt de helft van je haar op de grond en ik kan het weten!! En dit heeft ze vaker geflikt bij familieleden en vriendinnen! Ze heeft 1x het haar van mijn zus geverfd highlights (2tinten donkerblond en blond )en dat vond ik persoonlijk voor haar doen wel mooi gedaan. Ze gebruikt trouwens verf uit pakjes van kruidvat/etos dus geen kappersverf. Zo amateuristisch


Precies

Citaat door lalahasna:
kapsalon malika is goed is in slotervaart sierplein
Jullie durven echt