Bekijk volle/desktop versie : ' 1 jaar getrouwd. Iemand tips voor een citytrip?



25-09-2012, 21:48
Dat dus. [Iemand een idee? Spanje zijn we al geweest vorige maand. En Parijs hebben we ook al gedaan..]

25-09-2012, 21:54


Kijk op vakantieveilingen.nl
Misschien slaag je daar voor een leuke prijs. Alvast gefeliciteerd en moge Allah jullie altijd een mooie en gezonde toekomst schenken!

25-09-2012, 21:56
Thanks... Ik zal eens kijken.

Amien insha'allah dank u.

25-09-2012, 22:05
istanbul, mooi stad en genoeg te zien en te doen. zoals shoppen, erg leuke dingen voor een prikkie.

verder is milaan erg mooi en venitie is romantisch met de boottochtjes en het weer is er nu ook nog eens best aantrekkelijk.

en als je echt veel tijd hebt,zou ik new york aanraden: super vet om gewoon daar te zijn met al zijn XXL dingen in alles.

en gefeliciteerd met je eenjarig huwelijk!!! nog vele gezonde en liefdevolle jaren in de toekomst incha Allah

26-09-2012, 12:15



Citaat door saffa:
istanbul, mooi stad en genoeg te zien en te doen. zoals shoppen, erg leuke dingen voor een prikkie.verder is milaan erg mooi en venitie is romantisch met de boottochtjes en het weer is er nu ook nog eens best aantrekkelijk.en als je echt veel tijd hebt,zou ik new york aanraden: super vet om gewoon daar te zijn met al zijn XXL dingen in alles.en gefeliciteerd met je eenjarig huwelijk!!! nog vele gezonde en liefdevolle jaren in de toekomst incha Allah
Istanbul & new york is misschien voor later... Da zijn nogal grote reizen, en we hebben dat dit jaar al gedaan... Maar Venetië of Milaan lijkt me wel leuk! :-) Dank u wel & Amien! Xxx