Bekijk volle/desktop versie : Studio sport of VI ?



Pagina's : [1] 2 3

25-09-2012, 18:40
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

25-09-2012, 18:50


VI. Maar puur voor het vermaak. Als ik echt voetbalnieuws wil kijk ik wel studio

25-09-2012, 18:53
VI, precies zoals Hijabia zegt. =)

25-09-2012, 19:02
vi alleen al vanwege de amusementswaarde. studio voetbal is te burgerlijk voor mij, alleen jan mulder kan ik pruimen

25-09-2012, 19:40



Citaat door xHijabia:
VI. Maar puur voor het vermaak. Als ik echt voetbalnieuws wil kijk ik wel studio
Ik kijk ook VI voor het vermaak en ook omdat ze niet continue over AJAX hebben..

25-09-2012, 20:27

Citaat door xHijabia:
VI. Maar puur voor het vermaak. Als ik echt voetbalnieuws wil kijk ik wel studio
^ ^ Dit hier.. ^ ^

25-09-2012, 20:47
Studio Voetbal.

25-09-2012, 20:50
ja een pot nat. Ik noem het studio ajax.

25-09-2012, 21:29
laatste 3 uitzendingen gaat t alleen maar over P$V.
Maar SV gaat lekker over voetbal..VI is mij te sexistischtisch..je vat me wel.

Die Boskamp op belgische Tv is echt een verademing om naar te kijken..bij VI als ie iets serieus wilt zeggen over voetbal, word hij onderbroken omdat Wilfred alweer een flauwe grap wilt maken.

25-09-2012, 21:32

Citaat door Jeblie:
laatste 3 uitzendingen gaat t alleen maar over P$V.
Maar SV gaat lekker over voetbal..VI is mij te sexistischtisch..je vat me wel.

Die Boskamp op belgische Tv is echt een verademing om naar te kijken..bij VI als ie iets serieus wilt zeggen over voetbal, word hij onderbroken omdat Wilfred alweer een flauwe grap wilt maken.
Ga weg.. Laatste keer da ajax moest spelen tegen dortmund... PFFFFF twee tellen over een andere wedstrijd en ze beginnen weer over ajax.. en daarna zeggen ze na de reclame gaan we het over de andere wedstrijden hebben.. Waar beginnen ze mee na de pauze AJAX. en waar eindigen ze mee AJAX.

25-09-2012, 21:36

Citaat door Ghzalaa:
Ga weg.. Laatste keer da ajax moest spelen tegen dortmund... PFFFFF twee tellen over een andere wedstrijd en ze beginnen weer over ajax.. en daarna zeggen ze na de reclame gaan we het over de andere wedstrijden hebben.. Waar beginnen ze mee na de pauze AJAX. en waar eindigen ze mee AJAX.
heb je het over VI of SV?? want bij NOS doen ze geen reclame
en als er een CL wedstrijd volgt, is het logisch dat ze erover praten. Maar laatste tijd zowel bij VI als SV praten ze veel over psv..Advocaat, Toivonen..slechte verdediging, Van Bommel en zn vele kaarten, irritant strootman en schandalige resultaten etc.

25-09-2012, 21:38

Citaat door Jeblie:
heb je het over VI of SV?? want bij NOS doen ze geen reclame
en als er een CL wedstrijd volgt, is het logisch dat ze erover praten. Maar laatste tijd zowel bij VI als SV praten ze veel over psv..Advocaat, Toivonen..slechte verdediging, Van Bommel en zn vele kaarten, irritant strootman en schandalige resultaten etc.
Jawel studio voetbal. Ben nie gek ik was cl aan het kijken en daarna samenvattingen een en al ajax.
Korte reclame.
Ga toch heen. PSV doet het nog beter dan Ajax... Vandaar dat we schandalig met 3-0 hadden gewonnen.. Had eigenlijk gwn 6-0 moeten zijn..maar goed..

( oke ik heb moeite met toegeven dat het belabberd is bij PSV)

25-09-2012, 21:45


VI raak je op den duur zat. Al die stomme grappen en opmerkingen.. BTW, hebben ze het te vaak over Jackie en hoe nep hij en zijn voetbalprogramma wel niet zijn. Maar als je Johan een beetje kent, weet je dat zijn programma zo nep als de malle is. Zij zijn gewoon verplicht om zo idioot tegenover elkaar te doen, omdat dat kijkers trekt.

25-09-2012, 21:46
Die gasten bij Studio voetbal hebben inhoudelijk weinig te melden, kapot saai. van Halst heeft zo nu en dan nog goede analyses die het kijken waard zijn voor de rest is het voetbal inhoudelijk voorspelbaar, oppervlakkig met weinig diepgang.

Bij VI nemen ze de tijd als ze praten over bepaalde onderwerpen, is het kritischer en zijn ze niet politiek correct bezig waardoor het meer amusementswaarde krijgt en dan ook heel vaak nergens over gaat. Als ze meer voetbal inhoudelijk zouden praten (iets wat Derksen en Genee niet kunnen) zou het interessanter zijn naar mijn mening.

25-09-2012, 21:47

Citaat door Ghzalaa:
Jawel studio voetbal. Ben nie gek ik was cl aan het kijken en daarna samenvattingen een en al ajax.
Korte reclame.
Ga toch heen. PSV doet het nog beter dan Ajax... Vandaar dat we schandalig met 3-0 hadden gewonnen.. Had eigenlijk gwn 6-0 moeten zijn..maar goed..

( oke ik heb moeite met toegeven dat het belabberd is bij PSV)
Ajax is de enige die meedoet in de CL, niet zo gek dat ze het dan ook alleen over ajax hebben na een CL wedstrijd.

Pagina's : [1] 2 3