Bekijk volle/desktop versie : zusters lees dit!!! UITVERKOOP!!



25-09-2012, 17:27
Salamoe alaikoem warahmatoelah wa barakatoehoe lieve zusters


insaallah verkeren jullie in goede gezondheid.

Voor de tweede keer organiseer ik een leuke gezellige bijeenkomst bij mij thuis insaallah. Dat zal zijn op zaterdag 29 september tussen 14.00 en 18.00 uur!

Dit keer heb ik iets anders voor de bijeenkosmt...

We zijn vrouwen dus we hebben er allemaal mee te maken... LINGERIE!!!

Kennen jullie dat ook? Dan ga je naar de winkel om lingerie te halen, in de winkel de lingerie passen kan niet, want er hangen overal camera's, gordijnen van de pashokjes sluiten niet goed, of iemand anders schuift per ongeluk de gordijn open...!! En het is natuurlijk niet goed om je uit te kleden buitenshuis.
Dus wat doe je dan.. kopen, betalen en thuis passen... als je geluk hebt pas je het en anders moet je weer naar de winkel om terug te brengen of om te ruilen... kost veel tijd..

Nu heb ik daar insaallah een oplossing voor...

Ik verkoop lingerie vanuit huis, alhamdulilaah redelijk goedkoper dan winkel... want ik betaal geen winkelhuur dus ik kan het goedkoper verkopen. ( lingerie wat de winkelwaarde 15 euro is verkoop ik voor 5 euro, waar de winkelwaarde 20 euro van is verkoop ik voor 8 euro, ik heb alle soorten maten, en verschillende soorten, verschillende kleuren, en allerlei soorten, met vulling, zonder vulling! Satijnen pyjama's, en andere leuke lingerie)

Ik organiseer een gezellige middag, met vrouwen insaallah. Alle zusters zijn welkom!! jong en oud! Ik heb voor kleine meisjes tot oudere vrouwen, alle leeftijden!
Denk aan onze moeders die nooit zin hebben om naar de drukke winkels te gaan een gerustellend idee voor moeders, denk aan de jonge meisjes die zich nog schamen omdat het hun eerste lingerie is.

Kom gezellig wat drinken en kijk of er wat leuks tussen zit voor jou.

Er is geen enkele man, en ook geen jongens!!! ( behalve mijn zoontje van 11 maanden)

Passen word apart in een andere kamer gedaan!

Een leuke bijeenkomst om weer even onder elkaar te komen en om gezellig weer bij te kletsen... heel leuk zodat je op een leuke en veilige manier je lingerie kan kopen!

Zodat ik rekening kan houden met hoeveel mensen er ook komen, wil ik je vragen of je je kan aanmelden, daarna zal ik je het adres sturen ( het is in rotterdam zuid, wijk ijsselmonde, dan je alvast kijken voor de afstand, na aanmelding stuur ik adres)

Stuur je aanmelding naar verkoopvanuithuis@hotmail.com en vermeld erin met hoeveel personen je komt.

Zie bijlage voor uitnodiging.

Stuur door alleen naar betrouwbare zusters en moeders en oma's en dochters.. vriendinnen... buren... iedereen is welkom!!!

belangrijk om te weten... Je awrah ( je lichaam) is niet toegestaan om te tonen, dus passen van de lingerie mag alleen in de andere kamer!!

Misschien ook handig om te weten.. wie ik ben.

Ik ben Oum Anissa zoals vele mij kennen.. ik woon in rotterdam zuid... voor meer info kan je ook altijd bellen of mailen.

Die dag verkoop ik ook

x handige groentemesjes... waar je mee kan raspen, snijden en figuurtjes mee kan maken. ( winkelwaarde 7,95 ik verkoop ze voor 3 euro)

x echte olijfolie uit marokko (winkelwaarde is per liter rond de 8 euro of 9 euro bij een slager, ik verkoop het voor 6 euro per liter)

x verschillende soorten kruiden zoals shormakruiden, kipkruiden en gemixte kruiden. ( geen winkelwaarde, ik heb gewoon bij groothandel en verkoop per bakje voor 1 euro)
ik gebruik ze ook en ze zijn heerlijk om mee te koken.

Insaallah tot zaterdag. ( parkeren is gratis, aangezien voor de meeste zaterdag een drukke dag is, is het handig om te weten dat winkels in de buurt zijn, dus als je daarna of daarvoor boodschappen wilt doen kan dat ook nog... ) Voor de mannen/ broeders die op hun vrouw wachten, die kunnen ook naar de moskee, de grote moskee is in de buurt!

Salamoe alaikoem warhamatoelah.


Stuur door!!!