Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje....2 of 3 jurken op je wedding????



Pagina's : [1] 2

24-09-2012, 16:23
Zouden jullie voor 2 jurken of 3 jurken kiezen en waarom?

Daarmee bedoel ik zonder bruidsjurk he.

24-09-2012, 16:25


Ik heb op 3 jurken gestemd.! omdat ik 2 te weinig vindt kan al moeilijk kiezen tussen 3 jurken. Want wil 1 traditionele jurk dragen, dan heb ik nog 2 normale jurken over naast mijn bruidsjurk

24-09-2012, 16:29

Citaat door Riyhanna__:
Ik heb op 3 jurken gestemd.! omdat ik 2 te weinig vindt kan al moeilijk kiezen tussen 3 jurken. Want wil 1 traditionele jurk dragen, dan heb ik nog 2 normale jurken over naast mijn bruidsjurk


En is het dan niet zo dat je bijna alleen in de kleedkamer zit? Of is het gewoon een kwestie van goed inplannen?

24-09-2012, 16:41
Maak een draaiboek, dat is een enorme steun op zo'n drukke dag. Ik heb ook op 3 gestemd, sluit me aan bij Riyhanna.

24-09-2012, 17:20



Citaat door nakascha:
Even wat ik wil aangeven:



Salaam,

Maar hoe kan het dan dat je maar 35 min bezig bent, want een kapsel duurt meestal al een half uur toch?
En hoelaat kwam dat bruidje als eerst de zaal binnen en wanneer ging zij naar huis?

24-09-2012, 17:34
het is zonde om 3 jurken te doen dan zit je grote gedeelte in de kleedkamer en dat is erg zonde als je met een derde jurk de zaal binnenkomt zijn de meeste gasten al weg

24-09-2012, 17:36

Citaat door nakascha:
:d


Oke ja klopt het verschilt ook per persoon en wat haar wensen zijn.
Maar ik zou wel graag een ander kapsel willen bij elke jurk, en dan inderdaad alleen de ogen weer anders.
Maar als je met ze 2-en bent dan gaat hetinderdaad wel sneller.

24-09-2012, 17:37

Citaat door nadoria889:
het is zonde om 3 jurken te doen dan zit je grote gedeelte in de kleedkamer en dat is erg zonde als je met een derde jurk de zaal binnenkomt zijn de meeste gasten al weg


Dat is inderdaad ook mijn ervaring.
En stel dat je vroeg begint?

24-09-2012, 17:51

Citaat door Touzine_Dame:
Dat is inderdaad ook mijn ervaring.
En stel dat je vroeg begint?
ook al begin je vroeg dan kan je beter je tijd gebruiken van het genieten van je eigen bruiloft.
en aan het einde op tijd binnen komen met je bruidsjurk dan zijn er de meeste mensen nog

24-09-2012, 18:12

Citaat door Touzine_Dame:
En is het dan niet zo dat je bijna alleen in de kleedkamer zit? Of is het gewoon een kwestie van goed inplannen?
Nee meid, het is een kwestie van goed inplannen inderdaad, ik wil in de zaal eten en dansen met de familie. En niet alleen in de kleedkamer zitten dan mijn jurk showen foto`s maken en weer terug.. Dus ik ga een hele goeie schema maken.. dat ik maximaal halfuur rustig in de zaal kan zitten.

liefs

24-09-2012, 18:40
Ik wilde eerst 4 jurken naast mijn bruidsjurk doen. Want het waren zulke mooie jurken! Uiteindelijk toch ene geschrapt, want het was gewoon te veel van het goede. Dus 3 jurken plus bruidsjurk. Is nog steeds aardig wat omkleden met ander kapsel en make-up, maar we gaan er maar het beste van maken. Mijn man wilde zich eerst helemaal niet omkleden en de hele avond in een pak blijven, maar heb hem toch kunnen overtuigen, hij gaat nu ook bij mijn derde jurk een jelaba aantrekken.

24-09-2012, 19:15
ik ga voor 2... dit is mn twee der huwelijk insha allah.

bij mn eerste huwelijk had ik 6 jurkeb verdeeld over 3 dage. ..

ps wil dit x genieten en eten in de zaal .xx

24-09-2012, 19:26


Eentje en een bruidsjurk.

24-09-2012, 19:28
ik stem op 2 kleedjes, ikzelf heb er 3 gdn en heb spijt, heb wel beetje kunnen genieten van mijn feest maar niet genoeg

ghair inchallah

24-09-2012, 19:29
Twee jurken, ik wil echt van mijn wedding genieten. En niet achteraf op de dvd alles moeten terug zien omdat ik heel de avond in de kleedkamer was..

Pagina's : [1] 2