Bekijk volle/desktop versie : Wat een deprimerend land is dit toch ook..



Pagina's : [1] 2

24-09-2012, 14:00
Ik staarde net uit mn raam en realiseerde me dat ik niet mn hele leven in zo een somber regenachtig kutland kan wonen. Nederland is het meest ongezellig land ooit en versterkt mijn depressie alleen maar. Ik denk dat de meest vrolijke mensen het zelfs moeilijk hebben..

24-09-2012, 14:05


Ik weet niet waar je woont maar als ik in Amsterdam ben dan verveel ik mij geen minuut; je moet echter wel geld uitgeven..

24-09-2012, 14:07
zoek het zonnetje in jouzelf.

24-09-2012, 14:08

Citaat door Push-It:
Zonder een hoop geld kan je weinig, je realiseert je nu dat je een simpele systeemslaaf bent die haar leven uit leeft zoals jij dat waarschijnlijk niet wilt
dat ook ja. Maar wat me op dit moment nog het meest irriteert is dat sombere weer. Als de zon schijnt valt er zoveel te doen na het werk en heb ik gelijk ook veel levenslust. Maar nu.. ik wil gewoon een winterslaap houden in een kist.

24-09-2012, 14:09



Citaat door al_aasr:
zoek het zonnetje in jouzelf.
die is allang uitgedoofd

24-09-2012, 14:11
3x niks
1maandje zonder geld en je staat op straat

24-09-2012, 14:11

Citaat door mysteriouszlayd:
die is allang uitgedoofd
ik heb nog hout over

24-09-2012, 14:12

Citaat door CedricGervais:
Ik weet niet waar je woont maar als ik in Amsterdam ben dan verveel ik mij geen minuut; je moet echter wel geld uitgeven..
Wat doe je dan zoal?

24-09-2012, 14:13

Citaat door Pablo_DriSs:
3x niks
1maandje zonder geld en je staat op straat
Jep.. We worden geleefd in plaats van dat we leven.

24-09-2012, 14:17
dit land is niet deprimerend jij bent een beetje depri!! vandaag lekker shoppen en morgen weer blij doen meid

24-09-2012, 14:19

Citaat door Push-It:
Nah Je liegt, de meeste Marokkaanse dames hebben geen leven buiten het werk, ze leven om te werken, tenzij je een mfelles bent, maar dat ben je niet
Na het werk richting huisje, beetje tot rust komen en paar uurtjes wat tijd doden en je weer klaarmaken voor de volgende werkdag
Deze cyclus herhaalt tot het weer weekend is
Als ik in een gezellig zonnig land woonde zou ik zeker niet leven om te werken. Maar op dit moment is er niet zoveel keus. Als je parttime zou werken zou je je te pletter vervelen in dit land.

24-09-2012, 14:20

Citaat door mis-nassira:
dit land is niet deprimerend jij bent een beetje depri!! vandaag lekker shoppen en morgen weer blij doen meid
Ik heb gister en eergister nog geshopt, en het werkt niet. Dat was vroeger mijn middel om mn depressie tegen te gaan, maar dat lukt niet meer...

24-09-2012, 14:21



Citaat door mysteriouszlayd:
Wat doe je dan zoal?
Films, shoppen, restaurants bezoeken, cabaret; soms feestjes en een joint.Meestal in mijn eentje, soms met vrienden of een meid lekker lachen en babbelen.

24-09-2012, 14:57

Citaat door CedricGervais:
Films, shoppen, restaurants bezoeken, cabaret; soms feestjes en een joint.Meestal in mijn eentje, soms met vrienden of een meid lekker lachen en babbelen.
Heb je nou je reactie gewijzigd ?

24-09-2012, 14:57

Citaat door mysteriouszlayd:
Heb je nou je reactie gewijzigd ?
Ja

Pagina's : [1] 2