Bekijk volle/desktop versie : Vier kinderen dood door bomaanslag Irak



Pagina's : [1] 2

24-09-2012, 13:54
Eerste schooldag in Irak zorgt voor drama.





Bij een zelfmoordaanslag met een autobom voor een basisschool in de Iraakse stad Hit ten westen van Bagdad zijn maandag vier kinderen om het leven gekomen en zes gewond geraakt. De bom ontplofte net nadat er een politieauto voorbij was gereden, zei een woordvoerder van de provincie Anbar.

Zondag begon het nieuwe schooljaar in Irak.

24-09-2012, 14:56


Ben benieuwd of iemand uberhaubt dit durft op te eisen .

24-09-2012, 15:01

Citaat door Kurt.W:
Israël, want moslims doen zoiets niet.
Fok Israël en fok de moslims die zulke dingen doen.

24-09-2012, 17:26
Zou er iemand zijn die daarover enige wroeging zou vertonen?
De zelfmoordenaar uitgesloten, want die denkt dat ie er een enkeltje paradijs mee verdiend heeft en 72 maagden.

24-09-2012, 17:35



Citaat door Rachid-rdam:
Zeker was het een shitlyer of een allemiet of een zionist 1 van de drie. Een Sunnah iemand zal dat nooit in zijn hoofd halen. Omdat ie Allah vreest een Soeniet is de Enige moslim wat daar buiten valt zijn gedoemd voor de Euwige Hel, omdat ze afwijken van de Islam. Geloof je al 1 ding niet of heb je geen begrip over dat ene ding zoals de hoerenzonen van shitten en allemieten en weet ik veel wat je nog hebt aan SMATTA, dan ben je als een Ongelovige bestempeld. En hoe die shitlyers zich Moslim noemen wil ik niet vatten omdat jullie hoerenzonen van shitlyers of allemieten geen Moslims in verre van Niet a honden


24-09-2012, 17:36

Citaat door Rachid-rdam:
Zeker was het een shitlyer of een allemiet of een zionist 1 van de drie. Een Sunnah iemand zal dat nooit in zijn hoofd halen. Omdat ie Allah vreest een Soeniet is de Enige moslim wat daar buiten valt zijn gedoemd voor de Euwige Hel, omdat ze afwijken van de Islam. Geloof je al 1 ding niet of heb je geen begrip over dat ene ding zoals de hoerenzonen van shitten en allemieten en weet ik veel wat je nog hebt aan SMATTA, dan ben je als een Ongelovige bestempeld. En hoe die shitlyers zich Moslim noemen wil ik niet vatten omdat jullie hoerenzonen van shitlyers of allemieten geen Moslims in verre van Niet a honden

Knap staaltje van kop in 't zand

25-09-2012, 07:09
Hoeveel echte moslims bestaan er op de wereld?

25-09-2012, 07:24
of de mossad/zionisten!

welke Moslim gaat nou kinderen in ze eigen land opblazen ,onlogisch/

25-09-2012, 11:56
Rachid-Rdam pas op met je uitspraken over wie wel moslim is of niet. Alleen god mag dat bepalen wij moslims kunnen alleen ons best doen in het naleven van onze deen. Verder heb je gelijk een ECHTE moslim zou nooit "zelfmoord" plegen of kinderen vermoorden . Ff voor de duidelijkheid in de islam mag dit absoluut niet ! Zelfs in een oorlog mag je geen zieke ,ouderen,vrouwen, of kinderen vermoorden. En natuurlijk gebeurt dit wel maar de islam Keurt dit NIET goed . Dit is absoluut verboden en een grote zonde.


25-09-2012, 14:37
ja maar lieve Rachid-Rdam wat ik bedoel te zeggen is ALSNOG mogen wij de "soennieten NIET bepalen wie er nou wel een moslim is of niet. zolang een shiiet of whatever zichzelf als moslim bestempeld mogen wij als mensen NIET iemand geen moslim noemen. dat is HARAM en op dat moment ben je zelf geen moslim meer. ik zeg niet dat ik het goedkeur hoe hun leven en wat hun precies geloven maar zolang ze zichzelf moslim noemen 5 x per dag bidden en shahada zeggen beslis ik niet of het wel moslims zijn of niet ". en gwn een kleine tip aan jou Rachid-Rdam het is ook soenna om beleefd te zijn en geen scheldwoorden te gebruiken weet niet of jij dat al wist ? met vriendelijke woorden en geduld kom je verder dan schelden en negativiteit . en nogmaals dit soort terroristen die kinderen vermoorden en onschuldige mensen vermoorden die zullen inshaallah de zwaarste straf krijgen in hel en dat hoop ik met heel mijn hart inshallah.allah knows best uiteindelijk w lahjhdina kamlin inshallah.

25-09-2012, 15:43

Citaat door keshkesh:
ja maar lieve Rachid-Rdam wat ik bedoel te zeggen is ALSNOG mogen wij de "soennieten NIET bepalen wie er nou wel een moslim is of niet. zolang een shiiet of whatever zichzelf als moslim bestempeld mogen wij als mensen NIET iemand geen moslim noemen. dat is HARAM en op dat moment ben je zelf geen moslim meer. ik zeg niet dat ik het goedkeur hoe hun leven en wat hun precies geloven maar zolang ze zichzelf moslim noemen 5 x per dag bidden en shahada zeggen beslis ik niet of het wel moslims zijn of niet ". en gwn een kleine tip aan jou Rachid-Rdam het is ook soenna om beleefd te zijn en geen scheldwoorden te gebruiken weet niet of jij dat al wist ? met vriendelijke woorden en geduld kom je verder dan schelden en negativiteit . en nogmaals dit soort terroristen die kinderen vermoorden en onschuldige mensen vermoorden die zullen inshaallah de zwaarste straf krijgen in hel en dat hoop ik met heel mijn hart inshallah.allah knows best uiteindelijk w lahjhdina kamlin inshallah.

25-09-2012, 15:53

Citaat door Rachid-rdam:
Keshkesh a balhaar, als iemand overduidelijk geen Moslim is mag ik Gerust zeggen dat ie koeffaar is . Er zijn er hier een heleboel.
Die tip mag je in je reet steken!
SMATTA waar niet mee valt te praten geef ik de wind van voren SMATTA hoe durf je a galbak als ik met koeffaar de strijd aangaat door ze te vernederen die Leugens zaaien over je geloof.
Ik kan heel beleefd zijn meer als jij Pisvlek.
Dat jij een blad voor je bek houdt tegen koeffaar moet je zelf weten a Schijterd
Maar je moet mij niet in de weg staan.
Anders behandel ik je net als koeffaar. Tebeth!

Klinkt als een plan

25-09-2012, 19:07


Wauw , je bent wel heel erg dom :-o je hebt me echt verrast ... Totaal zinlood om een normaal gesprek te voeren met jou :-o sir t3alam chnou howa dien l islam yall hmar . Wauwww je kan niet eens on topic blijve bral lakhor


25-09-2012, 21:19

Citaat door Rachid-rdam:
Billah dat je echt spijt hebt dat jij je gore bek hebt opengedaan anders zul je het nog wel krijgen galbak


Heb je toevallig een jasje met een bontkraag ?

25-09-2012, 21:31

Citaat door Rachid-rdam:
Je doet verstandig aan om je gore stink bek te houden ka billahhh....... ...........

Stoer hoor

Pagina's : [1] 2