Bekijk volle/desktop versie : Dames; bewaren van toilletspullen/ make-up



Pagina's : [1] 2

24-09-2012, 13:29
Ik vroeg me af waar jullie dit bewaren
Ik heb het nu in de slaapkamer op de ladekast met spiegel, maar dit oogt zo rommelig
Is het raar om deze in de douche te hebben staan (toilletspullen bedoel ik mee; dagcreme, lotion etc..)

24-09-2012, 13:36


Ik heb mijn toiletspullen in de badkamer staan, een deel in de kast en een deel op de wastafel zelf.

24-09-2012, 13:40
Ik heb het in de bovenste lade van de ladekast met spiegel.

Maar ik gebruik ook niet zo veel (niet meer tenminste). Een reiniger van nivea en een potje nivea soft.
Mijn make up bewaar ik in een klein doosje ( mascara en khol)op de ladekast.

Volgens mij is in de douche bewaren niet zo goed in verband met de damp enzo. Misschien is vocht niet goed voor de kwaliteit van je spullen.

24-09-2012, 13:42
Ik heb een kastje in de douch en daar zit al mijn spulletjes in.
Zet je spullen niet op de wastafel dat ziet er niet uit.
Koop een klein kastje en stop daar alles in.

24-09-2012, 13:44


Make up en crèmes in de slaapkamer ladekast en wat ik dagelijks gebruik op ladekast voor de spiegel

Douche spullen in badkamer kast

24-09-2012, 13:48
Badkamer, commode in de slaapkamer en in de schuif.

Maar binnenkort ga ik naar Ikea, ze hebben van die wand-meubels met eventueel kleine schuifjes, plankjes, alleen 1geheel, lijkt me leuk boven mijn commode tegen de muur met een spiegeltje, kan ik ook mijn juwelen kwijt.

24-09-2012, 13:52
Ik wilde dus gister alles verhuizen naar de badkamer, maar twijfelde Ga het toch maar doen, behalve mijn make-up tas die kan inderdaad vochtig worden. Ik gebruik alles niet dagelijks, maar heb zo een tik dat ik gewoon alles in bezit moet hebben voor het geval dat....

24-09-2012, 13:55
Ik heb mijn toiletspullen op mijn kaptafel, in de douche en ook nog eens in de handdoeken rekken

24-09-2012, 13:56

Citaat door MocrowGirlBella:
Ik wilde dus gister alles verhuizen naar de badkamer, maar twijfelde Ga het toch maar doen, behalve mijn make-up tas die kan inderdaad vochtig worden.[B] Ik gebruik alles niet dagelijks, maar heb zo een tik dat ik gewoon alles in bezit moet hebben voor het geval dat.... [/B]
Heb ik ook.
Ik gebruik nivea soft en ik koop dan altijd 2 ( grote ) potten voor "het geval dat"voor als nivea failliet gaat of weet ik veel.
Dacht dat ik de enige was.

24-09-2012, 14:00

Citaat door stoutertje:
Heb ik ook.
Ik gebruik nivea soft en ik koop dan altijd 2 ( grote ) potten voor "het geval dat"voor als nivea failliet gaat of weet ik veel.
Dacht dat ik de enige was.
nee je bent niet de enige zo ben ik ook, mijn man grapt altijd dat ik zoveel spulletjes heb en gebruik terwijl ik die dan gewoon heb of dubbel inderdaad voor het geval dat ..............

24-09-2012, 14:10
De mijne staan op een wandkast.


TS: heb je veel toiletspulletjes? Als je veel producten hebt, dan kan je een kleine ladekast kopen en ze daar bewaren. Ikea verkoopt kleine ladekasten die niet zo heel duur zijn.



24-09-2012, 14:16
Ppff ik heb ook zoveel van alles dubbel.
Grote deel zit in me slaapkamer of in de commode lade of erop. Wat ik dagelijks gebruik standaard in de douche.

24-09-2012, 14:16


In een lade kastje in mijn kleedkamer

24-09-2012, 14:19

Citaat door stoutertje:
Heb ik ook.
Ik gebruik nivea soft en ik koop dan altijd 2 ( grote ) potten voor "het geval dat"voor als nivea failliet gaat of weet ik veel.
Dacht dat ik de enige was.

24-09-2012, 14:29

Citaat door mevrouwtje20:
Ppff ik heb ook zoveel van alles dubbel.
Grote deel zit in me slaapkamer of in de commode lade of erop. Wat ik dagelijks gebruik standaard in de douche.
Het viel mij gister pas op tijdens het opruimen dat het rommelig oogt Terwijl het al een jaar zo op de ladekast staat. Wat ik dubbel heb ligt in een onderste la van het nachtkastje

Pagina's : [1] 2