Bekijk volle/desktop versie : Weer een 'kut' arabier aangesteld als trainer van marokko



24-09-2012, 01:45
Het is weer zo ver...er is weer een arabier aangesteld als trainer van het nationale elftal van marokko!

Het team zal weer bestaan uit botola spelers met name die van rabat,casa en fes..
Het einde van el Hamdaoui,Taarabt,Assaidi,Belhanda en boussoufa oftewel het einde van de berberse spelers is nabij!

Wie is het hiermee eens?en geen haat reacties...met 'kut 'arabier bedoel ik niet de arabieren in het algemeen, maar het kut casa/rabat bestuur en bond van marokko!

Reacties en begrip zijn welkom!

24-09-2012, 01:59


Allereerst het is een Marokkaan ongeacht of hij nou Berbers is of Arabier we zijn een volk ten tweede ik deel wel je mening dat hij zich inderdaad blind gaat staren op Botola amateurs mensen die ook onze volksgenoten zijn maar gewoon op het laagste amateur niveau voetballen en die straks de nationale elftal gaan bevolken i.p.v de spelers die bij gerenomeerde ploegen spelen in Europa met name de Nederlands talige spelers zullen de dupe zijn omdat Taoussi zich nog kan redden tegenover de Franstaligen maar ik deel jouw vrees dat het inderdaad die kant opgaat en wij veel kwaliteit gaan inleveren.