Bekijk volle/desktop versie : *Hurkanreclam*



23-09-2012, 23:42
Iemand die ooit bij em besteld heeft? Zo ja ervaringen en prijzen svp.

Ik hoorde dat hij ook een winkel in rotterdam heeft, klopt dit?

24-09-2012, 21:36


Jaaa Mijn zus heeft bij haar beteld en ik kan je zeggen een top van een service, het is een kei aardige mevrouw... de kwaliteit van uitnodigingskaarten en bedankjes zijn super. ook qua prijs is het niet duur.. plus de levering ook optijd.

Het is een aanrader ik overdrijf niet maar bij haar heb je de beste en mooiste bedankjes en uitnodigingskaarten...veel succes meid

check haar facebook je kan bijna geen keus maken macha'Allah

24-09-2012, 21:49

Citaat door S_CaSaWiA:
Jaaa Mijn zus heeft bij haar beteld en ik kan je zeggen een top van een service, het is een kei aardige mevrouw... de kwaliteit van uitnodigingskaarten en bedankjes zijn super. ook qua prijs is het niet duur.. plus de levering ook optijd.

Het is een aanrader ik overdrijf niet maar bij haar heb je de beste en mooiste bedankjes en uitnodigingskaarten...veel succes meid

check haar facebook je kan bijna geen keus maken macha'Allah
thanks meid, echt super lief ;-)

24-09-2012, 22:11
Salaam meiden, ik heb 2 weken geleden 100 kaarten bij ze besteld en ik had ze binnen 3 dagen!
Je kan kiezen welke je wil via facebook, de dame van wie deze dienst is kun je via whatsapp spreken of bellen dat is geen enkel probleem. Ik zocht kaarten en heb ze bij hun gevonden, dus ik raad ze wel aan.

24-09-2012, 22:28



Citaat door Snooki__:
Salaam meiden, ik heb 2 weken geleden 100 kaarten bij ze besteld en ik had ze binnen 3 dagen!
Je kan kiezen welke je wil via facebook, de dame van wie deze dienst is kun je via whatsapp spreken of bellen dat is geen enkel probleem. Ik zocht kaarten en heb ze bij hun gevonden, dus ik raad ze wel aan.
Hey Snooki, wat ben ik blij met je reactie...

Wat is hun telnr waarop je ze kan bereiken via whatsapp?

24-09-2012, 22:32

Citaat door joualia:
Hey Snooki, wat ben ik blij met je reactie...

Wat is hun telnr waarop je ze kan bereiken via whatsapp?
Jaaa wallah, je kunt haar gelijk toevoegen en gelijk praten want ze is echt lief. Ze praat gelijk met je en zal alles uitleggen.
Ze werkt vanuit Turkije, Izmir om precies te zijn dus het is een turkse nr,. haar nr is 00905425077506

24-09-2012, 22:34

Citaat door Snooki__:
Jaaa wallah, je kunt haar gelijk toevoegen en gelijk praten want ze is echt lief. Ze praat gelijk met je en zal alles uitleggen.
Ze werkt vanuit Turkije, Izmir om precies te zijn dus het is een turkse nr,. haar nr is 00905425077506
Praat ze Nederlands?

24-09-2012, 22:49

Citaat door Zijnvrouwtje.:
Praat ze Nederlands?
Haha tuurlijk, ik zou zeggen informeeer naar alles wat je wil weten..

03-12-2012, 20:16
Wat verkoopt

03-12-2012, 20:18

Citaat door rose2:
Wat verkoopt
trouwkaarten :-))