Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde mannen die vreemd gaan.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-09-2012, 20:36
Ik spuug op jullie tfoe tfoe en nog eens tfoe!! Dan heb ik het vooral over de mannen die naast hun huwelijk echt een jarenlange relatie aangaan en zogenaamd plannen maken met die vriendin. Sommige gaan zelfs zo ver en laten die vriendin het tegen haar ouders zeggen. Als mijn man later vreemd gaat zal ik hem never nooit vergeven. Ik walg van ze!

23-09-2012, 20:46


Een vriend van mij, is getrouwd heeft 2 kinderen alles. Hij had een relatie, en zei dus maar zeuren dat ze wil trouwen en toen zei hij tegen het meisje ik kom je hand vragen. Ze hadden datum alles. Dus die vriendin thuis alles verteld, en op de betreffende zaterdag zaten ze te ... wachten wachten wachten wachten.

En hij kwam dus maar niet. Die weekend daarop ging die vader van het meisje naar de moskee van die jongen en hij sprak zijn vader dus aan. Die vader "mijn zoon is gek, je moet niet geloven wat hij zegt en je dochter al helemaaaaal niet"

echt serieus dit is maar 1 van zijn streken ...

23-09-2012, 20:47
Is polygamie niks voor jou?



23-09-2012, 20:49
Waarom gaan getrouwde mannen vreemd? Ze krijgen thuis toch alles wat ze nodig.hebben?

23-09-2012, 20:49


tegenwoordig gebeurd dat alleen, de vrouwen weten het niet echt zielig

23-09-2012, 20:50
Weet je wat ik echt triest vind, vrouwen die nu doen alsof vrouwen noooooit vreemd gaan?

23-09-2012, 20:51

Citaat door mohammmedddd:
Weet je wat ik echt triest vind, vrouwen die nu doen alsof vrouwen noooooit vreemd gaan?
Doe normaal man. Vrouwen.gaan niet vreemd, de mannen gaan merendeels vreemd. Ik wil weten waarom

23-09-2012, 20:55
mocht ik trouwen en hij flikt mij dat, ik zweer t hij gaat zijn leven haten mocht ie er nog 1 hebben be3da

tfoe op mannen en vrouwen die vreemd gaan, als t om zulke zaken gaat vind ik t echt jammer dat er geen sharia is

23-09-2012, 20:58

Citaat door mohammmedddd:
Een vriend van mij, is getrouwd heeft 2 kinderen alles. Hij had een relatie, en zei dus maar zeuren dat ze wil trouwen en toen zei hij tegen het meisje ik kom je hand vragen. Ze hadden datum alles. Dus die vriendin thuis alles verteld, en op de betreffende zaterdag zaten ze te ... wachten wachten wachten wachten.

En hij kwam dus maar niet. Die weekend daarop ging die vader van het meisje naar de moskee van die jongen en hij sprak zijn vader dus aan. Die vader "mijn zoon is gek, je moet niet geloven wat hij zegt en je dochter al helemaaaaal niet"

echt serieus dit is maar 1 van zijn streken ...


La 7awla wala qoewata illa billah. Hij zal zwaar gestraft worden inshallah!



Citaat door ThaRock:
Is polygamie niks voor jou?




Nooit van me leven!

Citaat door HartenKoning:
lekker vreemd gaan stik maar


De straf is nog zwaarder en geloof me dan ga je pas stikken. Je zult inshallah ook dochters krijgen want Allah swt straft ook in de dunya.


Citaat door KabouterKwebbel:
Waarom gaan getrouwde mannen vreemd? Ze krijgen thuis toch alles wat ze nodig.hebben?


Misschien niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat het een ziekte is.

Citaat door al3ayla__:
tegenwoordig gebeurd dat alleen, de vrouwen weten het niet echt zielig
Heel triest, ik zou hem never nooit een kans geven daarna.

23-09-2012, 21:00

Citaat door mohammmedddd:
Weet je wat ik echt triest vind, vrouwen die nu doen alsof vrouwen noooooit vreemd gaan?
Ook vrouwen gaan vreemd maar daar gaat het nu even niet over in deze topic.

23-09-2012, 21:03

Citaat door HartenKoning:
als je man bent is makelijker om vreemd te gaan whaahah
is dat iets om trots op te zijn nu? is dat een reden om blijer te zijn om man te zijn?
T lijkt of je fan bent van vreemd gaan

23-09-2012, 21:04

Citaat door HartenKoning:
als je man bent is makelijker om vreemd te gaan whaahah
Allah swt heeft het voor iedereen makkelijk gemaakt om het verbodene te doen, ik wil graag weten waarom jullie dat doen? Waarom trouw je met een vrouw en bedrieg je haar vervolgens, wat gaat we mis?

23-09-2012, 21:05



Citaat door KabouterKwebbel:
Doe normaal man. Vrouwen.gaan niet vreemd, de mannen gaan merendeels vreemd. Ik wil weten waarom
Wordt wakker! "Vrouwen gaan niet vreemd", wat een grap. Er zijn vrouwen die getrouwd zijn, die vreemd gaan hun nieuwe vlam vermelden dat ze single zijn, niet wetende dat elke leugen boven water zal komen en ze alleen zullen eindigen. Droevig wat deze vrouwen verkiezen terwijl ze een goede echtgenoot hadden maar daar geen genoegen mee namen.

23-09-2012, 21:06

Citaat door HartenKoning:
als je man bent is makelijker om vreemd te gaan whaahah
De vrouw komt er niet (altijd) achter, Allah swt wel. De vrouw straft niet (altijd). Allah swt wel. Succes ermee!!

23-09-2012, 21:07

Citaat door John-Howard:
Hoe bedoel je zijn leven haten mocht ie er een hebben? S7or en dergelijke wla?
s7or...?? meen je dat nu..?? je kon niks dommers bedenken of wel, mocht k overgaan naar s7or dan zou ik nog dieper zijn gezonken dan hij dan al is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7