Bekijk volle/desktop versie : Weet je wat ik niet begrijp.......?



Pagina's : [1] 2 3 4

23-09-2012, 15:21
Zodra marokaanse jongsens met andere nationaliteiten daten of zelfs trouwen is dat geen probleem.Maar zodra het een marokkaanse meisje is wordt ze voor van alles uitgemaakt en uitgespuugd.Is di niet heel erg krom. En als ik m.nl moet geloven kotsen we elkaar uit.Dus waarom niet ieder in zijn/haar waarde laten en da ieder lekker zelf bepaalt met wat voor natinaliteit je eindigt.Zolang je maar gelukkig bent toch.......?

23-09-2012, 15:22


Waar maak je je druk om als Amsterdamse,
bij jullie is het normaalste zaak van de dag dat er een neger in je hol hangt.

23-09-2012, 15:25
Waarom weer zo een uitspraak.... Beetje jammer dit. Manieren zijn ver te zoeken.

23-09-2012, 15:25
3213907120983217831920ste topic...met de 234890287974832748932ste mening

23-09-2012, 15:27



Citaat door lemya:
Zodra marokaanse jongsens met andere nationaliteiten daten of zelfs trouwen is dat geen probleem.Maar zodra het een marokkaanse meisje is wordt ze voor van alles uitgemaakt en uitgespuugd.Is di niet heel erg krom. En als ik m.nl moet geloven kotsen we elkaar uit.Dus waarom niet ieder in zijn/haar waarde laten en da ieder lekker zelf bepaalt met wat voor natinaliteit je eindigt.Zolang je maar gelukkig bent toch.......?
pleeeeeas wat kan mijn dat schelen of ze met iemand anders trouwt
zolang ik maar gelukkig met mijn vrouwtje en zij maar gelukkig met haar mannetje is

23-09-2012, 15:29
Waarom hypocriet doen.

23-09-2012, 15:30

Citaat door Moeley-Mo:
pleeeeeas wat kan mijn dat schelen of ze met iemand anders trouwt
zolang ik maar gelukkig met mijn vrouwtje en zij maar gelukkig met haar mannetje is
Zo denk ik er ook ove maar vele gaan schelden etc....
Nergens voor nodig naar mijn mening

23-09-2012, 15:31

Citaat door lemya:
Zo denk ik er ook ove maar vele gaan schelden etc....
Nergens voor nodig naar mijn mening
lekker belangrijk of ze schelden of niet
leef je leven man
praten en schelden doen ze toch wel
er zijn mensen die schelden mensen uit terwijl zo onderweg naar de moskee zijn

23-09-2012, 15:32

Citaat door GloriousBastard:
Waarom hypocriet doen.
Jij ziet het als hypocriet, ik als laten zien dat je manieren hebt.

23-09-2012, 15:33

Citaat door Moeley-Mo:
lekker belangrijk of ze schelden of niet
leef je leven man
praten en schelden doen ze toch wel
er zijn mensen die schelden mensen uit terwijl zo onderweg naar de moskee zijn
Believe me ... K leef mijn leven.
Je hebt mensedie het we wat doet en zo creeer jeook angst bij mensen vind ik

23-09-2012, 15:34

Citaat door lemya:
Zodra marokaanse jongsens met andere nationaliteiten daten of zelfs trouwen is dat geen probleem.Maar zodra het een marokkaanse meisje is wordt ze voor van alles uitgemaakt en uitgespuugd.Is di niet heel erg krom. En als ik m.nl moet geloven kotsen we elkaar uit.Dus waarom niet ieder in zijn/haar waarde laten en da ieder lekker zelf bepaalt met wat voor natinaliteit je eindigt.Zolang je maar gelukkig bent toch.......?
Wat snap je niet aan eenrichingsverkeerd?
Mannen moeten vrouwen veroveren en bekeren, de eigen vrouwen moeten beschermd worden want die zijn dom, achterlijk, stom enz.
Vrouwen werken er ook graag aan mee door andere vrouwen ook zo te veroordelen. Of als moeder zijnde het gedrag van de zoons goed te keuren.
De meiden die het doen werken er zelf aan mee door het allemaal geheim te houden uit angst voor veroordeling, terwijl als ze allen er voor uitkomen is dat een enorme grote groep met dus een enorme stem.

Geluk is dus voor de mannen die veroveren, niet voor vrouwen... welkom in de absurde wereld.

23-09-2012, 15:35

Citaat door lemya:
Believe me ... K leef mijn leven.
Je hebt mensedie het we wat doet en zo creeer jeook angst bij mensen vind ik
lemya ken je die reclame van "alles komt goed schatje"

23-09-2012, 15:35



Citaat door Mourri:
3213907120983217831920ste topic...met de 234890287974832748932ste mening

23-09-2012, 15:36

Citaat door Moeley-Mo:
lemya ken je die reclame van "alles komt goed schatje"
Roosvicee toch hahahaha

23-09-2012, 15:37

Citaat door Petrus:
Wat snap je niet aan eenrichingsverkeerd?
Mannen moeten vrouwen veroveren en bekeren, de eigen vrouwen moeten beschermd worden want die zijn dom, achterlijk, stom enz.
Vrouwen werken er ook graag aan mee door andere vrouwen ook zo te veroordelen. Of als moeder zijnde het gedrag van de zoons goed te keuren.
De meiden die het doen werken er zelf aan mee door het allemaal geheim te houden uit angst voor veroordeling, terwijl als ze allen er voor uitkomen is dat een enorme grote groep met dus een enorme stem.

Geluk is dus voor de mannen die veroveren, niet voor vrouwen... welkom in de absurde wereld.
Dus met andere woorden gelukis er alleen oor mannen en niet voo vrouwen?

Pagina's : [1] 2 3 4