Bekijk volle/desktop versie : Koning Marokko in april naar Nederland!!



18-12-2004, 11:40
In april 2005 zal de Marokkaanse vorst Mohammed VI een officieel staatsbezoek aan Nederland doen, aldus de minister Mohammed Achaari van Marokko tegenover het NOS journaal. Op 17 april zijn er in de Nieuwe Kerk talloze lezingen, optredens en debatten waarin Marokko centraal staat. Bij de afsluit van de expo zal de koning van Marokko aanwezig zijn samen met koningin Beatrix . De koning zal ook de Rotterdamse wereldmuseum bezoeken bij zijn aanwezigheid in Nederland!

18-12-2004, 11:52


werd eens tijd

18-12-2004, 13:10
Wordt het leven van deze afvallige ook bedreigd hier?

18-12-2004, 13:12

Citaat door Tim76:
Wordt het leven van deze afvallige ook bedreigd hier?
wie bedoel je? je zelf? dan kun jr het beter aan je zelf vragen!

18-12-2004, 13:57


:letsparty



jiepie....

18-12-2004, 15:48

Citaat door flevoland:
In april 2005 zal de Marokkaanse vorst Mohammed VI een officieel staatsbezoek aan Nederland doen, aldus de minister Mohammed Achaari van Marokko tegenover het NOS journaal. Op 17 april zijn er in de Nieuwe Kerk talloze lezingen, optredens en debatten waarin Marokko centraal staat. Bij de afsluit van de expo zal de koning van Marokko aanwezig zijn samen met koningin Beatrix . De koning zal ook de Rotterdamse wereldmuseum bezoeken bij zijn aanwezigheid in Nederland!
Ik hoop dat onze koning Mohammed 6 eens Balkenende kappot ga slaan .En onze koningin
die lelijke Verdonk een pak slaag gaat geven .Dat zou maar pas protocol zijn van hoog niveau.Ik ga straks naar moskee en ik ga een gebedje doen en hopen dat het zou uitkomen.Maar alvast ga ik een brief schrijven in het Arabisch naar onze lieve Koning en hem vragen dat hij Balkenende moet kappotslaan en enkel stoppen met slaan als Blanke Balkenende hem daarvoor bedankt.Ik hoop ook dat jullie de blanken allen naar jullie leegstaande Kerken rent om ook een gebedje te doen om mij te steunen .
Wie het laagste lacht lacht lacht het eerste van de laatste.
Ik denk dat mijn uitdrukking niet klopt maar ,en dan???

18-12-2004, 17:52
Balkenende weet dat hij op zijn muile ga krijgen en is vollop bezig met trainen.
Hij is bezeig met gewichtheffen ,elke dag.Hij gebruikt 1,5 kilo per arm.
Koning van Marokko gebruikt 175kg per arm.Ik vraag me af wie er gaat winnen??