Bekijk volle/desktop versie : 'Hosni Mubarak mankeert helemaal niets'



23-09-2012, 13:46
Hosni Mubarak is nooit getroffen door een beroerte en hij verkeert niet in levensgevaar.





Dat zegt de hoogste forensische arts van Egypte in een zaterdag verschenen vraaggesprek. Volgens Ihsan Kameel Gorgy kampt de gevangen Egyptische oud-president hooguit met een lage bloeddruk en wat duizelingen. De voormalige sterke man van Egypte zit een levenslange gevangenisstraf uit voor zijn aandeel in de moord op honderden demonstranten tijdens de opstand tegen zijn bewind in 2011.

Maar na nog geen drie weken in de Tora-gevangenis in de hoofdstad Caïro werd de 84-jarige Mubarak overgebracht naar een luxueus militair hospitaal, omdat hij na een beroerte op het randje van de dood zou balanceren. In juli keerde hij terug naar de Tora-gevangenis. Mubaraks familie legt zich bij die verhuizing niet neer, en vecht het besluit aan. De door veel Egyptenaren gehate oud-president zou in de gevangenis slecht worden behandeld.

Mubaraks lijfarts beweerde bovendien dat zijn patiënt na terugkeer in de cel door een reeks beroertes was getroffen. Dat is volgens Gorgy, die Mubarak zowel in het legerziekenhuis als na terugkeer in de gevangenis op verzoek van de procureur-generaal onderzocht, flauwekul. Ook van de longembolie die de lijfarts zegt te hebben vastgesteld is nooit sprake geweest, zegt Gorgy in de krant Al-Ahram.

Mubarak ademt naar behoren en kan het prima zonder beademingsapparaat stellen. Al maandenlang komen er tegenstrijdige berichten naar buiten over de gezondheid van de 84-jarige Mubarak. Aanhangers van de gevallen president sturen om de haverklap berichten de wereld in over hoe broos diens gestel is en met hoeveel kwalen hij kampt. Maar zijn tegenstanders geloven daar niets van. Zij lezen in de berichtenstroom een sluwe strategie.

Mubarak zou zo het mededogen van de bevolking en een milde opstelling van de rechter willen winnen. Mubaraks advocaat beschuldigt Gorgy ervan dat hij liegt en feiten over Mubaraks gezondheid onder het tapijt veegt. Advocaat Farid el-Deeb zegt naar de procureur-generaal te stappen om daar zijn beklag over Gorgy's woorden te doen. De forensisch arts zou de privacy van Mubarak hebben geschonden.

23-09-2012, 15:21


Jad duhhh tuurlijk mankeert ie niks. Egyptenaren zijn verwijfd en klagen hele dag door

23-09-2012, 15:24
Ben je wel een baas hoor als je midden in al die terreur van die "Arabische lente" gewoon slapend in je bedje in veiligheid wordt gebracht.



23-09-2012, 16:01
hij verdient geen medelijden. de doden verdienen medelijden op de manier hij hen liet sterven. ija3oe welke zieke draagt nu een zonnebril? hij is precies aan het zonnen


23-09-2012, 20:31


ik zei het toch , ik wist het gewoon

egyptenaren zijn echt grappig die houden altijd iedereen voor de gek ik ken er ook een paar

hahhahahhahahahhahahhaa


24-09-2012, 01:26
Waarom verbaas ik me niet?.


24-09-2012, 01:57
Denk dan logisch na mensen. hij is al 40 jaar aan de macht. Hij mankeert helemaal niets en regeert met de harde hand. STERK ALS EEN OSS.

Opeens arabische lente en opeens HIJ KAN NIET LOPEN, HIJ KAN NIET PRATEN, HEEFT KANKER, HARTAANVAL, Beroerte etc

Conclusie: of hij stelt zich aan omdat hij nu geen macht meer heeft en zoals artikel zegt om zieltjes te winnen. Of zijn zuurstof is macht als je dat weg haalt dan is die half dood. Nou wat ik weet is dat een mens zuurstof nodig heeft om te ademen en niet overdreven macht over anderen.

HUSNI MUBAREK ROT MAAR WEG IN JE CEL EN ALS DE ENGEL DES DOODS JE KOMT OPHALEN MAG HIJ INSA ALLAH NIET GENADIG EN RUSTIG ZIJN MET JE ZIEL ZODAT JE DAN OP DAT MOMENT WEET DAT JE EEN EEUWIGE VERDOEMENIS TEGEMOET GAAT MET HAMAAAN EN FIRHAWN AMIN.


24-09-2012, 11:22
ik hoop dat hij al die verzonnen ziektes stuk voor stuk krijgt.
vieze varken..


24-09-2012, 11:26

Citaat door touzaniabdelos:
ik zei het toch , ik wist het gewoon

egyptenaren zijn echt grappig die houden altijd iedereen voor de gek ik ken er ook een paar

hahhahahhahahahhahahhaa

had ooit een rechtzaak met zo een egyptenaar, tijdens de zitting zegt ie tegen de rechter; sorry meneer mijn buik mijn buik ik moet even naar wc. komt door stress van deze zaakl. Dat ze denken dat een rechter hierin trapt zijn ze echt achterlijke volk

24-09-2012, 11:39
Hij ligt erbij als een farao, gewoon martelen deze man net zoals hij deed tijdens zijn bewind met tegenstanders


24-09-2012, 14:58
Mensen je mag niemand iets wensen het is tussen hem en allah swt laat het voor wat het is


24-09-2012, 15:07
opsluiten in isoleercel die aqzin