Bekijk volle/desktop versie : Omstreden Dominique Strauss-Kahn in Marokko: 'Ik geloof in jullie'



Pagina's : [1] 2

22-09-2012, 16:24
Dominique Strauss-Kahn is in Marokko om te praten over de economie.





Als gastheer sprak hij tijdens een conferentie op een privé-universiteit in Marrakech. Het thema was 'opkomende economische landen en het bestuur. Econoom en voormalig CEO van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) raakte onlangs in opspraak wegens een verkrachtingszaak. Tijdens de conferentie liet hij weten te geloven in Marokko als opkomende economie. 'Ik geloof in de opkomende Marokkaanse economie. Het gaat de goede kant op.', zo liet hij weten.


Hij merkte vervolgens op dat ondanks de moeilijkheden en de risico's in een uitdagende internationale economische omgeving de economie in Marokko zich prima staande heeft gehouden. Hij riep de autoriteiten op om de samenwerking met traditionele partners zoals Frankrijk uit te hernieuwen. In Afrika moet men juist uitbreiden, zo luidt het advies.


Het gerucht gaat overigens dat DSK zich prima thuis voelt in Marokko. Dat zou mede door zijn nieuwe Marokkaanse vlam tot stand zijn gekomen.

22-09-2012, 16:47


Tuurlijk voelt hij zich goed in Marokko
Hij zal die lezing niet gratis gegeven hebben

Hij heeft over 1 ding gelijk, Marokko moet idd meer zaken doen met de rest van afrika
afrika heeft veel potentieel

22-09-2012, 16:51
Tuurlijk voelt hij zich goed in Marokko, er zijn genoeg prostituees in Marokko..

22-09-2012, 16:54
Nietszeggend. De man klopt niet.

22-09-2012, 16:57



Citaat door Mister1979:
Tuurlijk voelt hij zich goed in Marokko, er zijn genoeg prostituees in Marokko..
en daar houden ze wel een mondje dicht

22-09-2012, 16:57
straus kahn is onschuldig verklaard waarom kan hij zijn baantje niet terug krijgen ?????


slim spelletje om hem weg te halen uit zijn positie

22-09-2012, 16:59

Citaat door koekkiemonster:
straus kahn is onschuldig verklaard waarom kan hij zijn baantje niet terug krijgen ?????


slim spelletje om hem weg te halen uit zijn positie
Het gaat niet om slim spelen. Als je niet meer integer blijkt/lijkt betaal je een prijs. Dat komt samen met de positie die je hebt.

22-09-2012, 17:03

Citaat door Globi:
Het gaat niet om slim spelen. Als je niet meer integer blijkt/lijkt betaal je een prijs. Dat komt samen met de positie die je hebt.
integer ?

hij is onschuldig verklaard ... hoe integer wil je het nog hebben

22-09-2012, 17:06

Citaat door koekkiemonster:
integer ?

hij is onschuldig verklaard ... hoe integer wil je het nog hebben
Dat is officieel misschien zo. Ik wist dat niet trouwens. Op een bepaald niveau wordt je keihard afgerekend op zaken. Of ze waar zijn of niet.

22-09-2012, 17:13

Citaat door Globi:
Dat is officieel misschien zo. Ik wist dat niet trouwens. Op een bepaald niveau wordt je keihard afgerekend op zaken. Of ze waar zijn of niet.
ja we kunnen ook speculeren dat jij pedofielen bent ? en ontslagen moet worden van je baan ?

22-09-2012, 17:19
haha de haters zijn er weer , hate hate hate


22-09-2012, 17:42
die mensen die dat hoorden d8en :

http://www.youtube.com/watch?v=N6690tfknMU


22-09-2012, 18:07


Marokko is een toevluchtsoord geworden voor zionistische criminelen eerst Sarkozy daarna de joodse mafia en nu DSK wie o wie volgt netanjahu????


22-09-2012, 18:36
@ Mister1979, het kan aan mij liggen maar in iedere topic heb je een mening en dat mag maar kun je ook positief zijn of moet je altijd met onzinnige dingen komen en scheldwoorden gebruiken ?????????


22-09-2012, 19:47
sinds je een marokaanse vrouw hebt kan ik wel geloven dat je in marokko gelooft

maar jij was toch in marokko geboren waarom heb je dat dan niet eerder gezegd ,
ah toen had je geen verwenvrouwtje


Pagina's : [1] 2