Bekijk volle/desktop versie : boukhari wordt vervangen door sektioui?



Pagina's : [1] 2

18-12-2004, 00:30
ik heb net gelezen dat boukhari tegen navarra wordt vervangen door sektioui, ik weet ook niet waarom maar waarschijnlijk wil ajax hem niet laten gaan maar ja sektioui verdient die kans denk ik wel en zaki heeft al gezien dat boukhari er tegen kenia gewoon weer bij hoort!!

dit is mijn bron:

Tarik est de retour avec l'equipe national. En effet, il remplacera Noureddine boukhari qui ne pourra pas assister au prochain match amical contre Navarre.
Souhaitons bonne chance à Tarik.
source: mas.ma

18-12-2004, 14:31


Sektioui is een betere linksbuiten dan Boukhari omdat hij gewoon sneller is
Maar ik vind dat Boukhari een meesterlijke inzicht heeft, Maar Ajax heeft dat volgens mij niet door !

18-12-2004, 15:06
ajax wil het niet door hebben. boukhari moet zich 3 keer zoveel bewijzen dan bijv.mitea.

18-12-2004, 15:28
Nou nou.......

Boukhari doet het ook oke....ik heb van meerdere marokaanse spelers gehoord dat het marokaanse elftal corrupt is...dus het heeft niets met kwaliteit te maken maar meer met vriendjes politiek!!!

18-12-2004, 15:32



Citaat door Dunyaa:
Nou nou.......

Boukhari doet het ook oke....ik heb van meerdere marokaanse spelers gehoord dat het marokaanse elftal corrupt is...dus het heeft niets met kwaliteit te maken maar meer met vriendjes politiek!!!
dat is al lang niet meer zo en dat hij wordt vervangen heeft niets met corruptie te maken maar ajax wil hem gewoon niet laten gaan net zoals sochaux zairi voor die wedstrijd niet wil laten gaan en. maar het is nog een gerucht dat sektioui is geselecteerd om boukhari te vervangen misschien is ie gewoon geselecteerd omdat zaki wil kijken wat ie kan en of ie een aanwinst is

18-12-2004, 18:48
Nogmaals ik vind Sektiou geen toegevoegde waarde hebben voor Marokko

18-12-2004, 23:59

Citaat door Kneusje:
Nogmaals ik vind Sektiou geen toegevoegde waarde hebben voor Marokko
Als Boukhari dat is...is dat Sektioui zeker!!! Die is als buitenspeler stukken beter dan Boukhari!

19-12-2004, 00:02
sektioui is sneller maar boukhari heeft meer inzicht in het spel

19-12-2004, 00:12
wie is beter :d

19-12-2004, 00:16
toen sektioui nog bij willem II speelde vond ik hem een van de beste spelers in nederland maar sinds hij naar az is gegaan komt hij amper aan hele wedstrijden toe en als ik dan moet kiezen wie beter is kies ik op dit moment voor boukhari , dat is gewoon een pure linksbuiten hij mist alleen wat snelheid maar na de wedstrijd tegen navarra kan mijn voorkeur weer naar sektioui gaan

19-12-2004, 14:38
Boukhari gaat zijn plaats bij NT heus niet verliezen
het is gewoon omdat de wedstrijd tegen Navarra geen officiele datum is voor vriendschappelijke wedstrijden, daarom zijn er veel vaste spelers die bij hun ploeg moeten blijven (meetings, trainingen,...)
daarom dat Zaki ineens gebruik van maakt om zoveel mogelijk spelers op te roepen om te testen, zien wie er voor meerwaarde kan zorgen

19-12-2004, 15:19

Citaat door Kneusje:
Nogmaals ik vind Sektiou geen toegevoegde waarde hebben voor Marokko
Vind Ik Ook...Vooral Na dat Ik 'm Heb Zien Spelen Met Marocprofs...Egt Kneuze Voetbal Was Dat Toen

Verder Heb Ik EigenlijK De Laatste Tijd Niet Zo Op Hem Gelet...Maar Mijn Mening Naar Wat Ik Wel Heb Gezien Is Dat Hij Niet Goed Genoeg Is Voor Het NT....

19-12-2004, 18:33


laten we afwachten wat ie laat zien tegen navarra

19-12-2004, 18:38

Citaat door REALKINGMEKNES:
Als Boukhari dat is...is dat Sektioui zeker!!! Die is als buitenspeler stukken beter dan Boukhari!
Die heeft ook geen toegevoegde waarde

19-12-2004, 18:39

Citaat door amstermoro:
toen sektioui nog bij willem II speelde vond ik hem een van de beste spelers in nederland maar sinds hij naar az is gegaan komt hij amper aan hele wedstrijden toe en als ik dan moet kiezen wie beter is kies ik op dit moment voor boukhari , dat is gewoon een pure linksbuiten hij mist alleen wat snelheid maar na de wedstrijd tegen navarra kan mijn voorkeur weer naar sektioui gaan
Ja klopt Sektiou was in de tijd bij Willem II goed maar nu zit hij bij AZ meer op de bank dan dat hij speelt

Pagina's : [1] 2