Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie?



21-09-2012, 17:52
Het verleden, en alles wat je tot nu toe hebt meegemaakt maakt je tot die persoon die je nu bent?


Daar zit wel wat in vind ik..

21-09-2012, 17:55


Halloooooooo?

21-09-2012, 17:57
Ja klopt helemaal, ik heb zoveel meegemaakt dat ik nooit meer de persoon van vroeger zou kunnen zijn..
Langs de ene kant wel jammer, maar langs de andere kant ben ik er heel erg blij om!!

21-09-2012, 18:00

Citaat door Yasmina_b:
Ja klopt helemaal, ik heb zoveel meegemaakt dat ik nooit meer de persoon van vroeger zou kunnen zijn..
Langs de ene kant wel jammer, maar langs de andere kant ben ik er heel erg blij om!!
Ik werd gewoon keihard genegeerd

Maar oke, the same here ik zal nooit meer hetzelfde meisje zijn als jaren geleden..
Kvind het ook wel jammer maar heb niks te klagen!

21-09-2012, 18:01



Citaat door Utrechtsee:
Ik werd gewoon keihard genegeerd

Maar oke, the same here ik zal nooit meer hetzelfde meisje zijn als jaren geleden..
Kvind het ook wel jammer maar heb niks te klagen!
Neeeee er zijn niet zo heel veel leden aanwezig merk ik

Heb jij positieve of negatieve ervaringen meegemaakt waardoor je anders in elkaar zit dan vroeger?

21-09-2012, 18:04

Citaat door Yasmina_b:
Neeeee er zijn niet zo heel veel leden aanwezig merk ik

Heb jij positieve of negatieve ervaringen meegemaakt waardoor je anders in elkaar zit dan vroeger?
Okeeoke

Mijn vertrouwen is geschaad door mensen uit mijn verleden die ik 100% vertrouwde, daardoor houd ik mensen nu op afstand en ga k contacten niet makkelijk aan. And you?

21-09-2012, 18:05
Dat is klopt. Wat een wijsheid zo vroeg op de avod


Tick, tock, this is a clock....

21-09-2012, 18:06

Citaat door Utrechtsee:
Okeeoke

Mijn vertrouwen is geschaad door mensen uit mijn verleden die ik 100% vertrouwde, daardoor houd ik mensen nu op afstand en ga k contacten niet makkelijk aan. And you?
Me 2
Ook heb ik geleerd om tussen de regeltjes te lezen.
Ik heb nooit maar dan ook nooit gedacht dat mensen MIJ een mes in de rug zouden steken gwn om het simpele feit dat ik NIET zo ben
Ik heb zovaak ruzie gemaakt omwille van een mensen terwijl ze het nog niet eens waard waren..

21-09-2012, 18:07

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Dat is klopt. Wat een wijsheid zo vroeg op de avod


Tick, tock, this is a clock....
Ik las het ergens en ik dacht hmm dat is zeker klopt!

21-09-2012, 18:11

Citaat door Yasmina_b:
Me 2
Ook heb ik geleerd om tussen de regeltjes te lezen.
Ik heb nooit maar dan ook nooit gedacht dat mensen MIJ een mes in de rug zouden steken gwn om het simpele feit dat ik NIET zo ben
Ik heb zovaak ruzie gemaakt omwille van een mensen terwijl ze het nog niet eens waard waren..
Indeed, ik had teveel vertouwen in bepaalde mensen gehad die mij achteraf echt teleurgesteld hebben..
Aan de ene kant heeft het mij toch wel sterker gemaakt en aan de andere kant merk ik toch dat ik mensen graag op afstand hou!

21-09-2012, 18:30
Ook helemaal mee eens

21-09-2012, 18:38

Citaat door Utrechtsee:
Ik las het ergens en ik dacht hmm dat is zeker klopt!




Tick, tock, this is a clock....

21-09-2012, 18:45



Citaat door Yas_Mi_Ne:



Tick, tock, this is a clock....
Wtf is die tick tock?