Bekijk volle/desktop versie : Joodse maffia vinden in Marokko perfect toevluchtsoord



Pagina's : [1] 2 3 4

21-09-2012, 12:59
De Israëlische maffia heeft de laatste jaren hun toevlucht gezocht in Marokko.





In de grote steden leven ze een mooi bestaan en worden ze gezien als zakenmannen, zo meldt de Israëlische krant Haaretz. Door hun vrijheid kunnen ze gaan en staan waar ze willen en het extravagante leven leiden dat ze voor ogen hebben. Shalom Domrani en Gabriel Ben Haroesh zijn een van de vele gevallen die in Marokko leven. Domrani vertrok uit Israël nadat hij vrijkwam en de politie hem in de gaten bleef houden.

In Marokko zette hij een agrarisch bedrijf op, zo meldt zijn familie. Ben Haroesh woont in Casablanca en doet 'werk voor God', zo zegt een vriend. Zijn geld stroomt rijkelijk binnen uit Jeruzalem omdat hij daar vastgoed heeft.


Zo zijn er meerdere gevallen van joden die in Marokko alle vrijheid hebben. Dat komt doordat Marokko en Israël geen uitleveringsverdrag hebben. Of ze in Marokko hun criminele activiteiten voorzetten is niet bekend. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de Marokkaanse politie de criminelen in de gaten gaat houden nu ze in de publiciteit zijn.

21-09-2012, 13:03


marokko = israel . israel = marokko.

el maghzen broertje van mossad.

adviseurs van MO VI zijn joden.

en ik kan nog doorgaan......


21-09-2012, 13:05
uitroeien de joodse maffia.

21-09-2012, 13:06
[QUOTE=Rafik;109918939]marokko = israel . israel = marokko.

el maghzen broertje van mossad.

adviseurs van MO VI zijn joden.daarom heb ik niks met marokko . smerige ratten daar in de regering. laten gewoon joden toe in de regering . en onderdrukken wel de berbers .

21-09-2012, 13:06



Citaat door Rafik:
marokko = israel . israel = marokko.

el maghzen broertje van mossad.

adviseurs van MO VI zijn joden.

en ik kan nog doorgaan......

Daardoor is Marokko ook het beste land in N afrika.

21-09-2012, 13:07
azul , jaloezie is het enige wat jullie kunnen


21-09-2012, 13:08
marokko moet verschoond worden van al het tuig in de politiek .

21-09-2012, 13:08

Citaat door no-name:
azul , jaloezie is het enige wat jullie kunnen

hoezo ? ik snap niet wrm marokko joden toe laat in de regering . echt daarom is marokko zo naar de klote .

21-09-2012, 13:09
pizatiee, kom op mijn schoot zitten.
het zijn jullie broers , ooms die jullie onderdrukken
niet de regering zelf.


21-09-2012, 13:11

Citaat door no-name:
pizatiee, kom op mijn schoot zitten.
het zijn jullie broers , ooms die jullie onderdrukken
niet de regering zelf.

broers ? mochten ze willen .

marokko moet echt veranderen .

21-09-2012, 13:11
[video=youtube;y3GMDcFOq0g]http://www.youtube.com/watch?v=y3GMDcFOq0g[/video]

21-09-2012, 13:12
'Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de Marokkaanse politie de criminelen in de gaten gaat houden nu ze in de publiciteit zijn.' LOL, de redactie van marokko.nl weet er wel een mooie draai aan te geven....wat denken ze wel.


21-09-2012, 13:16


veel joodse criminelen zie rusland. daar waren ze ook bezig met organen handel . nu weer marokko ?

21-09-2012, 13:31
@ skygod marokko beste van noord afrika?

ben benieuwd door wat ? qua groote van projecten niet, qua media wel !
Media is joodse wapen

verder vind ik overheid echt gewoon hypo
ze onderdrukken noorden en sahraoui terwijl die gewoon moslims zijn.

en joden krijgen alle steun. joden stelen marokaanse markt, en met die geld steunen ze israel.

ik denk dat marokko/staat zelf niet veel aan overhoudt. gelukkig heeft marokko het noorden. en toch hekel aan ons hebben. zonder noorden is marokko failliet



21-09-2012, 13:32
http://taaladvies.net/

Pagina's : [1] 2 3 4