Bekijk volle/desktop versie : De vrouw van Samir A.



21-09-2012, 11:17
wat komt ze toch rustig en beheerst over mashAllah[video=youtube;XsvX3wHGQfk]http://www.youtube.com/watch?v=XsvX3wHGQfk[/video]

http://www.youtube.com/watch?v=XsvX3wHGQfk

21-09-2012, 11:20


Sluit de topic uit respect voor haar en haar gezin, je gaat toch geen heel gespreksonderwerp beginnen over een zuster. Moeten ze even bij jouw aanstaande vrouw doen, kijken hoe je dan zou reageren.

21-09-2012, 11:23
Die samir heeft er om gevraagd.

21-09-2012, 11:26

Citaat door Xaviera:
Sluit de topic uit respect voor haar en haar gezin, je gaat toch geen heel gespreksonderwerp beginnen over een zuster. Moeten ze even bij jouw aanstaande vrouw doen, kijken hoe je dan zou reageren.
Ze heeft tientallen interviews afgelegd bij De Wereld draait door, ze is gewoon een bekend persoon, op youtube zn haar videos 100.000 x bekeken dus doe nou niet zo dom met je praat niet over haar.

21-09-2012, 11:30



Citaat door El_Fessi:
Ze heeft tientallen interviews afgelegd bij De Wereld draait door, ze is gewoon een bekend persoon, op youtube zn haar videos 100.000 x bekeken dus doe nou niet zo dom met je praat niet over haar.
Niet helemaal bekend, die niqaab draagt ze alleen voor de camera om onherkenbaar te blijven, ze legt die interviews heus niet voor de lol af, ze moet constant verantwoording afleggen voor haar situatie en zoiets gunnen we niemand toe. Je doet er nu gewoon even een schepje bovenop that's it. Even roddelen op marokko.nl, net of er nu heel erg vrome en respectvolle reacties gaan komen.

21-09-2012, 11:31
Ik luister niet naar jou

21-09-2012, 11:31
Zo anoniem is ze ook weer niet als je haar overal op tv ziet. Zou je niet verwachten van een vrouw van een extremist
[
QUOTE=Xaviera;109916546]Sluit de topic uit respect voor haar en haar gezin, je gaat toch geen heel gespreksonderwerp beginnen over een zuster. Moeten ze even bij jouw aanstaande vrouw doen, kijken hoe je dan zou reageren.[/QUOTE]

21-09-2012, 11:33
Hij zit jaaaaaren vast, komt hij bijna vrij en dan komen de kuffar weer met een grote zelf opgezette leugen
om hem langer te kunnen vasthouden. Walgelijk systeem... De kuffaar kunnen alles maken, vrij spel
en de Ummah slaapt zoals gewoonlijk! La hawla wala kuwata illLa bi llLaah!

Hoeveel mujahidieen zitten op dit moment wel niet vast alleen omdat zij elHaq verkondigen??!!



Moge Allah swt hen spoedig bevrijden, hun en hun vrouwen/familieleden belonen voor hun Sabr en standvastigheid.
Moge Allah swt hen veeeeeeeeeeeeeeeeeel beters voor geven in het Hiernamaals. Amin!!

"Wereld is gevangenis voor de gelovige en een paradijs voor de ongelovigen"

21-09-2012, 11:35
Maar goed wel of niet bekend, topic is overbodig. Praten over een zuster als persoon, niks te doen nig.. Laat het verder hierbij, doe wat je niet laten kan.

21-09-2012, 11:35
Maar ik snap het niet, wat wou hij ermee bereiken, met geweld e.d. bereik je toch niks in Europa ?

Ja ik denk dat ze hem nu gewoon langer vast willen houden en nu met dit groot persbericht naar buiten komen

21-09-2012, 11:37

Citaat door El_Fessi:
Maar ik snap het niet, wat wou hij ermee bereiken, met geweld e.d. bereik je toch niks in Europa ?

Ja ik denk dat ze hem nu gewoon langer vast willen houden en nu met dit groot persbericht naar buiten komen
Ik snap je eerste zin niet? Heb je zijn volledige film gezien waarbij zijn zusje en vrouw/oudklasgenoot in spreekt?

21-09-2012, 11:38

Citaat door UmmSafiya_:
Ik snap je eerste zin niet? Heb je zijn volledige film gezien waarbij zijn zusje en vrouw/oudklasgenoot in spreekt?
Ja hij is toch veroordeeld voor beramen van aanslagen, ik snap niet wat iemand daarmee bereikt.

Nee ik heb die niet gezien

21-09-2012, 11:40



Citaat door El_Fessi:
Ja hij is toch veroordeeld voor beramen van aanslagen, ik snap niet wat iemand daarmee bereikt.

Nee ik heb die niet gezien
http://www.youtube.com/watch?v=eHdlJb4Mtsg

Snap je niet wat iemand met Jihaad bereikt? of alleen om het principe dat het in Europa zou gebeuren?

21-09-2012, 11:41
Zelfs vanuit de gevangenis wil hij nog aanslagen voorbereiden.ik denk dat ze hem op 1e vliegtuig naar marokko zetten. Hij kan zich maar beter op.zijn gezin focussen . Agressief mannetje

21-09-2012, 11:41
Als Samir held wil zijn, moet hij naar Syria gaan.