Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie



19-09-2012, 20:00
dat je zusje die jonger dat jou is de baas wilt spelen over jou dus je bent beide getrouwd en nog speelt je zusje de baas

19-09-2012, 20:04


upppppppppppppppppppppppppppppppppppppp of vinden jullie het wel normaal

19-09-2012, 20:21
......................

19-09-2012, 23:26
De baas over wat? Ieder van jullie is toch getrouwd en leeft met haar man?

20-09-2012, 17:10



Citaat door Batool:
De baas over wat? Ieder van jullie is toch getrouwd en leeft met haar man?
ja dat klopt maar als ze bij mijn thuis is doet ze waar ze zin in heeft dus loopt ze in een strakke broek terwijl me man hier is of ze schreeuwd tegen me als ik wat tegen der zegt wat in haar belang is ik kan er zo veel opnoemen ze lijkt net een kaaskop echt son trut

20-09-2012, 17:27

Citaat door damevoeltallen:
ja dat klopt maar als ze bij mijn thuis is doet ze waar ze zin in heeft dus loopt ze in een strakke broek terwijl me man hier is of ze schreeuwd tegen me als ik wat tegen der zegt wat in haar belang is ik kan er zo veel opnoemen ze lijkt net een kaaskop echt son trut
Je moet tegen haar zeggen dat als ze de volgende keer komt dat ze zich maar wat netter en bedekter moet kleden anders komt ze er niet in. Dit doet mij trouwens aan een voorval denken met mij en mijn zus en haar man. Ik ging vaak na werk bij hun eten, en ik had ook altijd strakke broeken en korte dingen aan. Ze had mij daar al voor gewaarschuwd, en een keer ging ik van me werk daar weer heen, bij de deur bekeek ze me eerst wat ik aanhad, ( was weer strak enzo), en toen werd ze boos en stuurde ze me weg, ik mocht niet naar binnen .

20-09-2012, 18:24

Citaat door DiepOngelukkig_:
Je moet tegen haar zeggen dat als ze de volgende keer komt dat ze zich maar wat netter en bedekter moet kleden anders komt ze er niet in. Dit doet mij trouwens aan een voorval denken met mij en mijn zus en haar man. Ik ging vaak na werk bij hun eten, en ik had ook altijd strakke broeken en korte dingen aan. Ze had mij daar al voor gewaarschuwd, en een keer ging ik van me werk daar weer heen, bij de deur bekeek ze me eerst wat ik aanhad, ( was weer strak enzo), en toen werd ze boos en stuurde ze me weg, ik mocht niet naar binnen .
Juist idd, gewoon niet naar binnen laten.. Allereerst haar wel op attenderen dat je het niet gepast vind hoe zij zich kleed als ze bij jullie is.

21-09-2012, 21:28

Citaat door DiepOngelukkig_:
Je moet tegen haar zeggen dat als ze de volgende keer komt dat ze zich maar wat netter en bedekter moet kleden anders komt ze er niet in. Dit doet mij trouwens aan een voorval denken met mij en mijn zus en haar man. Ik ging vaak na werk bij hun eten, en ik had ook altijd strakke broeken en korte dingen aan. Ze had mij daar al voor gewaarschuwd, en een keer ging ik van me werk daar weer heen, bij de deur bekeek ze me eerst wat ik aanhad, ( was weer strak enzo), en toen werd ze boos en stuurde ze me weg, ik mocht niet naar binnen .
weet je wat het is me zusje is getrouwd das nog het ergste maar zal dat meteen doen als ze komt ik stuur der meteen weg et ergste van alles ze gaat gewoon met der man naar me ouders toe met zulke kleding lijkt net of het voor haar normaal is..en oh ja over der man die zegt er blijkbaar niks van die is gewoon een watje kaaskop gewoon...