Bekijk volle/desktop versie : Mooie trouwringen in Belgie??!!



Pagina's : [1] 2

19-09-2012, 13:04
Waar in Belgie kun je mooie trouwringen kopen?

kennen jullie plekken in Antwerpen bijvoorbeeld waar ik mooie elegante trouwringen kan vinden?

Noem hier de winkels/ adres etc op. En plaatsen van trouwringen mag ook.

Ik kom van Nl maar ga in belgie eerst kijken voor trouwringen.

Wie heeft ook in Antwerpen bijvoorbeeld zijn ringen gekocht??

19-09-2012, 13:48


Ik denk bij die winkels bij het Centraal station te Antwerpen en er was ook een mooie winkel in Brussel. Zo verder dan het einde van de Nieuwstraat, zo naast dat klein shopping center waar ook Guess is. In dat shopping center heb je ook Maisons du monde, New Look, H&M enzo. Ik had daar een prachtige ring gezien maar twijfelde nog.
Er is ook een winkel in de Huidevettersstraat te Antwerpen, maar echt prijzig!
Ik heb de ring van mijn leven gezien PRACHTIG! Mhm geen woorden!
Maar ringen met een kleine diamant waren al 3000, dus die ene die ik wou zal tegen de 10000 zijn.

19-09-2012, 13:50
Ik heb gehoord de joodse markten ofzo? Daar gaan wij iig kijken binnenkort..

Schijnt dat ze mooie en niet zo duur goud hebben..

19-09-2012, 13:55
De joodse juweliers in Antwerpen hebben prachtige sieraden. In de straat vlakbij het centraal station.

19-09-2012, 15:38


dank jullie wel dames!!

Ik zal kijken van het weekend , ik hoop iets moois te vinden.

waar gaan jullie voor, goud, witgoud?? simpel of zon 2 3 delige?

19-09-2012, 15:38

Citaat door Fresh_Princess:
Ik denk bij die winkels bij het Centraal station te Antwerpen en er was ook een mooie winkel in Brussel. Zo verder dan het einde van de Nieuwstraat, zo naast dat klein shopping center waar ook Guess is. In dat shopping center heb je ook Maisons du monde, New Look, H&M enzo. Ik had daar een prachtige ring gezien maar twijfelde nog.
Er is ook een winkel in de Huidevettersstraat te Antwerpen, maar echt prijzig!
Ik heb de ring van mijn leven gezien PRACHTIG! Mhm geen woorden!
Maar ringen met een kleine diamant waren al 3000, dus die ene die ik wou zal tegen de 10000 zijn.
dat is wel erg duur haha. was niet van plan een ring van 3000e te dragen maar bij welke twijfelde je?

19-09-2012, 15:53
Mijn trouwringen heb ik bij de juwelier gekocht naast het station in anvers. Het was tegenover de station, maar achteraan. Ben de naam van de juwelier vergeten.
Zelf ben ik voor een simpele wit goude gegaan. Heb zelf wel 2 gekregen. De ene vond ik namelijk erg mooi de andere mijn man. Die is wit goud en goud. Ook erg mooi.

19-09-2012, 16:23

Citaat door Sakina27:
dank jullie wel dames!!

Ik zal kijken van het weekend , ik hoop iets moois te vinden.

waar gaan jullie voor, goud, witgoud?? simpel of zon 2 3 delige?
Ik ben voor witgouden ring met een grote diamant in het midden en dan kleine steentjes max 3 langs beide kanten van de grote diamant. Echt heeeeel mooi
Ik moet de mijne ook nog gaan zoeken.

19-09-2012, 16:24

Citaat door Sakina27:
dat is wel erg duur haha. was niet van plan een ring van 3000e te dragen maar bij welke twijfelde je?
Die hebben ze waarschijnlijk niet meer want dat is al een paar maanden geleden. Die koste 1800 en was echt mooi.

19-09-2012, 16:28
[QUOTE=Fresh_Princess;109869757]Ik ben voor witgouden ring met een grote diamant in het midden en dan kleine steentjes max 3 langs beide kanten van de grote diamant. Echt heeeeel mooi
Ik moet de mijne ook nog gaan zoeken. [/QU

ja die zijn ook mooi.

ga je ook in belgie kijken?>

19-09-2012, 16:28

Citaat door Fresh_Princess:
Die hebben ze waarschijnlijk niet meer want dat is al een paar maanden geleden. Die koste 1800 en was echt mooi.
aha ok, en heb je nu wel je droom ring kunnen vinden dan?? en waar dan? of ben je ook nog op zoek?

dames plaatjes plaatsen mag ook he!

19-09-2012, 16:34
ik ga lekker naar marokko voor paar daagjes en ga daar mijn ring halen.

19-09-2012, 16:57



Citaat door Sakina27:
aha ok, en heb je nu wel je droom ring kunnen vinden dan?? en waar dan? of ben je ook nog op zoek?

dames plaatjes plaatsen mag ook he!
Hoe kan ik foto's plaatsen btw? Hahaha ik heb dat geprobeerd maar walou!
Ik ben van België dus dat zal makkelijk zijn eh.
Neen ik ben eerlijk niet meer gaan zoeken. Ik trouw in april, dus heb nog even tijd eh.

19-09-2012, 21:25
ja ik zou eerst ook in marokko mijn ringen halen maar ben uiteindelijk niet meer geweest. maar wel fijn dat je ze daar gaat halen. ik denk dat je daar eerlijk gezegd veel meer keus hebt.

ik weet echt niet hoe je fotos moet plaatsen haha sorry. daarom vroeg ik ook wie fotos wou plaatsen van mooie trouwringen want ik kan het zelf niet. excuses

ja joh je hebt genoeg tijd. ik niet haha. ik ben al getrouwd en moet nog trouwring ,, erg he?:0 ( viering is bijna)

19-09-2012, 22:42
In Heusden heb je een winkelstraat(Koolmijnlaan) met veel juweliers. Zag daar laatst een 2 delige super mooi voor €280,-

Pagina's : [1] 2